Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikiön kuoleman jälkeen..Kuinka nopeasti uudestaan raskaaksi?

Vierailija
10.10.2014 |

Kävimme ultrassa ensimmäisen kerran rv. 12 kaikki oli hyvin, sydänäänet näkyivät ja kuuluivat jo. Raskausviikolla 18 toisessa ultrassa sikiön sydänääniä ei enään kuulunut eikä näkynyt.. Minulla ei ollut minkäänlaisia kipuja ollut eikä vuotoa. Luulimme että kaikki oli hyvin.. Jouduin odottamaan viikon ajan tapahtuuko keskenmeno.. Viikon jälkeen (rv19) jouduin sairaalaan ja joutuivat lääkkeellisesti käynnistämään synnytyksen.. Kivut olivat aivan kamalat ja kestivän hieman yli päivän ajan.. Lopulta jouduttiin kaapimaan kohtu tyhjäksi..

Lapsi olisi ollut enemmänkin kuin tervetullut elämäämme.. Yritämme nyt uudestaan lasta ja kohtukuolemasta on hieman yli 3kuukautta aikaa. Kuinka nopeasti voi tulla raskaaksi uudestaan? Ja miten todennäköistä on tapahtuuko näin uudestaan?

Olemme hieman yli parikymppinen pariskunta. Mies tupakoi. Minä olen lopettanut. Syömme monipuolisesti ja liikumme säännöllisesti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni samankaltaisessa tilanteessa 4kk..

Vierailija
2/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni melkein samanlailla. Tulin uudestaan raskaaksi 3kuukauden jälkeen ja nyt terve taapero on kotona. Jaksamisia teille ja toivottavasti kaikki päätyy hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni puoli vuotta, vaikka meni heti alussa kesken ja ei ollut kaavintoja. Mutta eipä sitä voi ennustaa, kun raskautumisen mahdollisuus on joka tapauksessa aika pieni per kuukausi.

Vierailija
4/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:09"]Mitä sä itket? Teitä ei ole tarkoitettu vanhemmiksi!!
[/quote]

Todella törkeää huudella tuollaista!!!! Et voi kirjoittaa noin kenellekkään joka sitä ei ole ansainnut!! Aplla on varmasti paha mieli tapahtuneesta, etkä sinä voi tulla todellakaan sanomaan kenellekkään mitään noin kamalaa. Tiedän monia huonoja vanhempia, henkilöitä ketkä eivät lasta ikinä olisi halunneetkaan sunmuuta eikä heille puhuta tuollaisia.. Törkeää siis todella törkeää!!

Vierailija
5/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin että heti voi yrittää. Kesken viikolla 9 ja lääkellinen keskeytys kun vuosin mutta ei viikossa mennyt kunnolla kesken. Jaksamisia

Vierailija
6/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 3.. Et voi puhua minulle tommosta, et tunne minua etkä varmastikkaan itse ole ikinä kokenut mitään vastaavaa. Voit olla kirjoittamatta tai jatkossa kirjoittaa jotain asiallista..

-Ap

Vierailija
7/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:34"]Kirjoittaja 3.. Et voi puhua minulle tommosta, et tunne minua etkä varmastikkaan itse ole ikinä kokenut mitään vastaavaa. Voit olla kirjoittamatta tai jatkossa kirjoittaa jotain asiallista..

-Ap
[/quote]

Mua ei kiinnosta mielipiteesi. Olen tuota mieltä KAIKISTA jotka eivät ole saaneet lapsia!!

Vierailija
8/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuultavaa.. Jaksamisia teille!

Vierailija
9/11 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 17:34"]Kirjoittaja 3.. Et voi puhua minulle tommosta, et tunne minua etkä varmastikkaan itse ole ikinä kokenut mitään vastaavaa. Voit olla kirjoittamatta tai jatkossa kirjoittaa jotain asiallista..

-Ap
[/quote]

Mua ei kiinnosta mielipiteesi. Olen tuota mieltä KAIKISTA jotka eivät ole saaneet lapsia!!
[/quote]

Nyt kannattaisi jo olla oikeasti hiljaa!!

Vierailija
10/11 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tänne sitten kuinka on käynyt!! :) Tsemppiä ja onnellista talven odotusta! :)

Vierailija
11/11 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venalaiselle tyttoystavalleni sanottiin venajalla, etta kaavinnan jalkeen pitaa olla 6 kk ilman vauvayritysta. Kun yritin katsella tutkimuksia, niin kaavintaa seuraavat 1-3 kk olisivat parasta aikaa vauvan terveydelle. Mistakohan tuo 6 kk varoaika oikein on keksitty? Joku kuuluisa laakari tempaissut hatusta ja muut hokevat sita? Nelja eri laakaria kaikki sanoi 6 kk ja naisetkin hokevat sita toisilleen palstoilla, mutta lansimaissa saa yrittaa heti uudestaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan