Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
17021/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni lupasi minulle ulkomaan matkan jos talosta sunnuntaina poistetaan Jasmiina. Suku on luvannut tulla ponsoroimaan tätä häätöä. Jänskättäääääää......

Onpa tyhmä mies sulla. 

Fiksu mies minulla on. Kuntoilemme yhdessä. Ihmettelee miten jotkut naiset päästää itsensä niin lihavaa kuntoon. Onko psyykessä häikkää. No, minä kuitenkin odotan ulkomaan matkaa.

Tulee ihan taannoin mieleen lentokoneessa kun takanani istui joku ilkeämielinen pariskunta, jotka arvosteli kovaan ääneen lihavia. "Sen naisen koko oli 46, hirveän iso ja pelkkää rasvaa hyi!". Meinas silmät mulla pyörähtää päästä kun puhuivat niin suoraan ja ilkeästi. Naisella oli venäläinen aksentti, mutta puhui sujuvasti suomea. Kannattais vähän lempeämmin suhtautua lihaviin ihmisiin. Osalla heistä on esim lapsuuden aikainen trauma takanaan, seksuaalista hyväksikäyttöä tai väkivaltaa ja ovat sitten löytäneet ruuasta lohdun. Ruokaan voi olla samalla tavalla riippuvainen kuin vaikkapa huumeista, alkoholista.

Tiedetään, tiedetään mutta pitääkö sitä lähteä johonkin BB-taloon esiintymään ja hakemaan armahdusta ja ihailua. Sitä ei taatusti tule, kuten nytkin kaikesta huomaa jokaisen hakijan kohdalla.

Vierailija
17022/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse neiti. Näköjään Taavin Pekan hivutus on saanut Lassenkin mukaan.

Eikö se oo ihan hyvä et sanoo suoraa et tuo jatkuva neuvominen ärsyttää. Ihan hyvää palautettajan tuo Lasse anto Pekalle.

Kyllähän siellä yksi jos toinenkin neuvoo. En ymmärrä, että otetaan yksi aina sylkykupiksi. Ensin se oli Sami, sitten Taavin johdatuksella Pekka valittiin seuraavaksi kohteeksi. Melodylle kukaan ei uskalla sanoa mitään vastaan, vaikka on päsmäröimässä joka asiassa.

No minusta on Pekalta tekopyhää mennä itse vinkumaan Samille neuvomisesta, mutta sitten itsekin menee neuvomaan ja vielä aika tylyllä tavalla. Sami sentään ei tarkoittanut pahalla, mutta Pekka sanoi Lasselle, että hänellä on ihan turhaa nyhjäämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17023/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse neiti. Näköjään Taavin Pekan hivutus on saanut Lassenkin mukaan.

Eikö se oo ihan hyvä et sanoo suoraa et tuo jatkuva neuvominen ärsyttää. Ihan hyvää palautettajan tuo Lasse anto Pekalle.

Kyllähän siellä yksi jos toinenkin neuvoo. En ymmärrä, että otetaan yksi aina sylkykupiksi. Ensin se oli Sami, sitten Taavin johdatuksella Pekka valittiin seuraavaksi kohteeksi. Melodylle kukaan ei uskalla sanoa mitään vastaan, vaikka on päsmäröimässä joka asiassa.

Onhan tuolla Taavi ärähtäny useammankin kerran Melodylle ku kokoajan neuvoo.

Alkaa tuoll varmaa pinna kiristyä itse kullakin, eikä se nyt tarkoita että joku olis sylkykuppi siltikään.

Vierailija
17024/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni lupasi minulle ulkomaan matkan jos talosta sunnuntaina poistetaan Jasmiina. Suku on luvannut tulla ponsoroimaan tätä häätöä. Jänskättäääääää......

Onpa tyhmä mies sulla. 

Fiksu mies minulla on. Kuntoilemme yhdessä. Ihmettelee miten jotkut naiset päästää itsensä niin lihavaa kuntoon. Onko psyykessä häikkää. No, minä kuitenkin odotan ulkomaan matkaa.

Tulee ihan taannoin mieleen lentokoneessa kun takanani istui joku ilkeämielinen pariskunta, jotka arvosteli kovaan ääneen lihavia. "Sen naisen koko oli 46, hirveän iso ja pelkkää rasvaa hyi!". Meinas silmät mulla pyörähtää päästä kun puhuivat niin suoraan ja ilkeästi. Naisella oli venäläinen aksentti, mutta puhui sujuvasti suomea. Kannattais vähän lempeämmin suhtautua lihaviin ihmisiin. Osalla heistä on esim lapsuuden aikainen trauma takanaan, seksuaalista hyväksikäyttöä tai väkivaltaa ja ovat sitten löytäneet ruuasta lohdun. Ruokaan voi olla samalla tavalla riippuvainen kuin vaikkapa huumeista, alkoholista.

Tiedetään, tiedetään mutta pitääkö sitä lähteä johonkin BB-taloon esiintymään ja hakemaan armahdusta ja ihailua. Sitä ei taatusti tule, kuten nytkin kaikesta huomaa jokaisen hakijan kohdalla.

Mitä ihmeen armahdusta ja ihailua? Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi jotain tuollaista? :D 

Vierailija
17025/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tyhmä mies sulla. 

Joo, tai suljetaan ylipainoiset kokonaan yhteiskunnan ulkopuolelle!

Tsiisus miten vastenmielisiä kommentteja täällä.

Vierailija
17026/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannille vois joku sanoa että laittaa pidempää päälle,

onko se menossa keihästä tai kuulaa heittämään kun näyttää olevan vaan noita paitoja eikä käytä edes tissiliivejä..ei sillä ole kyllä kaikki muumit laaksossa!

Ei sinunkaan muumit. Jokaisen oma asia pitääkö rintsikoita. Itse en pidä, enkä siihen moukkien mielipidettä tarvitse.

Vierailija
17027/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan vaan ihmetellä että vielä nykypäivänäkin ihmiset viittii polttaa tupakkaa.

Tukehtuisin tuonne jos joutuisin sinne😅

Samaa olen ihmetellyt, että huolimatta kaikesta joka paikassa törmättävästä valistuksesta tupakan vaarallisuudesta terveydelle, noita ketjussa käryyttäjiä riittää. Ja luulisi naisiin tehoavan edes se, että tutkitusti tupakka vanhentaa myös ihoa monin verroin nopeammin (tupakoijan iho noin 20 vuotta vanhemman tasolla, kuin saman ikäisen tupakoimattoman iho), mutta ei näköjään. Miksei koskaan ole BB-taloa, jossa tupakointi olisi täysin kielletty? Kyllä fiksuissa tupakoimattomissakin ihmisissä on jännittäviä ja mielenkiintoisia tyyppejä, tuskin siitä ainakaan johtuu.

Vierailija
17028/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava tilannetaju ohjaajalta:

Ulkona mm Jassu pohtii, onko Laura saanut nukkua päikkärit. Melodyn mukaan kyllä jos on kipeä.

Samanaikaisesti leikkaus taloon jossa Laura L meikkipeilin edessä puristaa nenästään finniä tai mustapäätä...

Mitä sinä siis tekisit tuolla talossa? En tajua, miksi noita nyt niin kovasti moititaan, kun eipä heillä tuolla taida hirveästi tekemistä olla. 

Vierailija
17029/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää se, että kun Sanni ja Laura L jäivät kahden, miksi eivät voineet käyttää tilaisuutta hyväkseen ja puhua siitä, mitä heille on tapahtunut elämässä ja siitä, millaisia ihmisiä he ovat, kun kerran saivat huomion itselleen. Sen sijaan heti, kun ensimmäinen tilaisuus tuli, he alkoivat ruotia toisia talon asukkaita lipumalla samalla hyvin harmaalle alueelle. Oliko pointti tehdä katsojille tiedoksi se, että nuo ihmiset ovat kylläkin meitä pahempia. Eivät osaa oikealla tavalla keskustella, valittavat kaikesta ja syövät enemmän kuin toiset. Meille vain tuli yöllä kylmä ja ahdistus, joten me ollaan pelkkiä uhreja.

Vierailija
17030/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on ehkä monia ärsyttävä showmies, mutta hän on myös järjen ääni. Kun heinäköysitehtävä meni kiville, hän yritti saada siitä läyhäämisen kuriin ehdottamalla, että unohdetaan koko juttu ja jatketaan louhimista. Mutta Taavi veti herneen niin syvälle nenäänsä, että ehkä hän todella on sellainen kuin Pekka kuvaili häntä viime viikolla on-huoneessa.

Siitä ei kyllä läyhätty, vaan yritettiin käydä läpi mikä meni pieleen. Pekka tuli siihen muka suurena Johtajana falskiin tyyliin käskemään, että turha puhua. Se oli aika ärsyttävää.

Höpö höpö. Sanoi vain, että ei sitä kannata jäädä vatvomaan, kun se ei enää mitään auta. Taavi taas halusi kaivaa syyllisiä esiin.

Analyysi ja läpikäyminen olisi auttanut, varsinkin kun nyt saavat yrittää uudestaan. Mönkään menee tämäkin, kiitos Pekan.

Vierailija
17031/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se on aina nainen, jonka mahdolliset liikakilot ovat se kauhistus ja ylitsepääsemätön ongelma? Kirjoiteltiinko viime vuonna samalla tavalla Joelista tai Kessusta? Virkistän muistianne: ei.

BB ei ole kauneus- tai komeuskilpailu.

Vierailija
17032/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sitä, että oi miksi minua ärsyttää päällepäsmäri Melody mutta päällepäsmäri Juhani ei niinkään. Ja ennen kuin aletaan huuto naisviha, naisviha, naisviha, niin ei nyt oikein osu - minulla on ollut sekä naisia että miehiä pomoina, naisia enemmän, ja ylivoimaisesti parhaimmat pomot ovat olleet naisia ja huonoin mies (selittyy pitkälti iästäni, olen aloittanut duunit aikana, jolloin kuka tahansa kynnelle kykenevä mies kohottiin jokaisen konttorin pomoksi, oli taitoa tahi ei (useimmiten ei ollut), kunhan vain oli munat, kun taas naiset yleni ja ylenevät edelleen enemmän osaamisen kautta). Melody takertuu ihan kaikkeen ja se on ahdistavaa. Ja jotenkin hän On Aina Oikeassa. Ja Melody osaa ja tietää paljon, ei siinä. 

Juhani tietää kanssa kaiken, teki vain vahingossa osan pulmatehtävistä itsevarmana päin przettä. Välillä selvästi ärtyy, mutta tohottaa eteenpäin. Vähervissareita on kaikkialla ja öyhöttäjiä kanssa. Mutta minua huvittaisi kuulla enemmänkin Juhanin belgianpaimenkoirasta (joka lienee se yksilö joka nähtiin Juhanin trailerissa). Siitä joka lähti riiuureissulle ihan Ikaalisiin asti ja kun lopulta Juhani haki sen avopakullaan kotiin, koira tyynesti hyppäsi kyytiin ilmeellä 'tulihan tässä jo nzziskeltuakin'. Tai joka kellarissa ei huomata tohottanut, että oma huiskahäntä oli tulessa, vaan ihmetteli korva tarkkana että mikä täällä käryää.

Siinä kai se on: Juhanilla on hetkensä, Melody saarnaaviin juttuihin nukahtaa.

MiTÄÄN ei TÄpÄhdy

Vierailija
17033/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mahtavaa jos Fittis ja Sanni sais mennä sviittiin ja sinne tuotais joku iso ja näyttävä herkkukori, jossa olis suklaata, sipsejä, keksejä, juustoja, hedelmiä ja vähän skumppaa....

Lisäksi 'potilaat' sais valita jonkun elokuvan, jota ne sais kattoa lämpimässä peiton alla pehmeässä sängyssä. Fittis ja Sanni ei sais kertoa asiasta ulkona puuhasteleville. Tämä kaikki kuitenkin kuvattaisiin suorana muulle porukalle, joka hytisee ulkona. Fittiskin vain raukeana haukottelis ja sanois että olis voineet edes tuoda alkoholitonta skumppaa, kun hän ei halua juoda alkoholijuomia.

Sais nauraa noiden ulkonaolijoiden hajoamiselle. Olis varmaan viikkotehtävän päätyttyä mahtava 'kotiinpaluu' sisätiloihin. Se että muille on näytetty ulkona Sannin ja Fittiksen touhuiluja  sisällä,  ei tietenkään sais ulkoporukka Isoveljen kiellolla kertoa Fittikselle ja Sannille. Muut olis aivan raivona kun Fittis pyörittelis silmiään ja ihmettelis että mikä ulkoporukkaa vaivaa.

Vierailija
17034/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää se, että kun Sanni ja Laura L jäivät kahden, miksi eivät voineet käyttää tilaisuutta hyväkseen ja puhua siitä, mitä heille on tapahtunut elämässä ja siitä, millaisia ihmisiä he ovat, kun kerran saivat huomion itselleen. Sen sijaan heti, kun ensimmäinen tilaisuus tuli, he alkoivat ruotia toisia talon asukkaita lipumalla samalla hyvin harmaalle alueelle. Oliko pointti tehdä katsojille tiedoksi se, että nuo ihmiset ovat kylläkin meitä pahempia. Eivät osaa oikealla tavalla keskustella, valittavat kaikesta ja syövät enemmän kuin toiset. Meille vain tuli yöllä kylmä ja ahdistus, joten me ollaan pelkkiä uhreja.

Laura erityisesti selvästi tajusi olevansa kusessa koska on luovuttaja ja alkoi pelata muita ulos.

Vierailija
17035/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on koko päivän jauhannut muista asukkaista, mutta ulkona olevat ei ole kovin monella sanalla haukkuneet sisällä olevia.

Totta. Mutta tuli sieltä Lauralta joitain ihan hyviä pointtejakin. Tosin en kuunnellut ihan kaikkia sen juttuja kun tein muuta, mutta osasta ainakin olin ihan samaa mieltä hänen kanssa.

Tuollainen seläntakana jauhaminen on vastenmielistä. Inhottava ihmistyyppi. Jos jokin vaivaa, niin ottaa asian esille asianomaisten kanssa tai on hiljaa.

Vierailija
17036/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on ehkä monia ärsyttävä showmies, mutta hän on myös järjen ääni. Kun heinäköysitehtävä meni kiville, hän yritti saada siitä läyhäämisen kuriin ehdottamalla, että unohdetaan koko juttu ja jatketaan louhimista. Mutta Taavi veti herneen niin syvälle nenäänsä, että ehkä hän todella on sellainen kuin Pekka kuvaili häntä viime viikolla on-huoneessa.

Siitä ei kyllä läyhätty, vaan yritettiin käydä läpi mikä meni pieleen. Pekka tuli siihen muka suurena Johtajana falskiin tyyliin käskemään, että turha puhua. Se oli aika ärsyttävää.

Höpö höpö. Sanoi vain, että ei sitä kannata jäädä vatvomaan, kun se ei enää mitään auta. Taavi taas halusi kaivaa syyllisiä esiin.

Olihan siinä muitakin kuin Taavi. Melody, Late ja Juhanikin halusivat vielä miettiä asiaa. Ei loputtomasti kannata jäädä vatvomaan, mutta nämä eivät tainneet ehtiä kahta sanaa sanoa, kun Pekka jo huusi, että turha miettiä mitään . 

Vierailija
17037/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi se on aina nainen, jonka mahdolliset liikakilot ovat se kauhistus ja ylitsepääsemätön ongelma? Kirjoiteltiinko viime vuonna samalla tavalla Joelista tai Kessusta? Virkistän muistianne: ei.

BB ei ole kauneus- tai komeuskilpailu.

Itseasiassa virkistän muistiasi, Kessusta kyllä  kirjoiteltiin ja paljon koska oli olevinaan niin huippu-urheilija.

Vierailija
17038/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä rehellisesti olisin paljo mieluummin ulkoilmassa tekemässä edes jotain muiden ihmisten kanssa, mitä ahdistua tuolla tyhjässä ja hiljaisessa talossa toisen samassa tilanteessa olevan kanssa.

Joo ns. oma valinta. Mut ku jengi vaikuttaa siltä et ulkona olijoiden pitäis olla katkeria ja vihaisia saikuttajille, mut kyllä mä sanon et henkisesti rankempaa olla tuolla sisällä vaikka olosuhteen onki paremmat.

Vierailija
17039/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Analyysi ja läpikäyminen olisi auttanut, varsinkin kun nyt saavat yrittää uudestaan. Mönkään menee tämäkin, kiitos Pekan.

Miksi saavat uuden yrityksen? Toivottavasti pätijät pääsevät pätemään ja tehtävä silti menee pilalle.

Vierailija
17040/105262 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi ja fitness tekoripsi ulos seuraavana, tulee laadukkaampaa ohjelmaa sen jälkeen. Molempien noiden ääni on niin ärsyttävä et ei jaksa katsoa.

Ketju on lukittu.