Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää että tätä kukaan jaksaa seurata. Ahdistavaa katsottavaa. Tirkistelynhalu on outo juttu. Saati noita tubehöpöttäjiä. Ei kyllä pysty.
Mielestäni koko BB on tirkistelyä, erityisesti maksullinen 247.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää että tätä kukaan jaksaa seurata. Ahdistavaa katsottavaa. Tirkistelynhalu on outo juttu. Saati noita tubehöpöttäjiä. Ei kyllä pysty.
Bb oli hauska viihdeohjelma. Kaikki ihmiset ei vaan osaa viihdyttää mutta talon asukkaat sen teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, kyllä tuolla pitäisi olla edes sen verran yksityisyyttä että suihkussa voisi käydä rauhassa. Ei kaikkea pitäisi näyttää kaikelle kansalle sillä siitähän pervot katselijat riemunsa repivät.
Vierailija kirjoitti:
Anssin nykyinen elämä ja työ vaikuttaa kyllä tosi helpolta ja leppoisalta. Katselee tuntikausia (eilinen striimi kesti yli 5h) videoita ja kommentoi niitä, vastailee chatin kysymyksiin. Käy välillä keittiössä tekemässä pikaruokaa, hakemassa kahvia ja jatkaa rupattelua. Tällä tienaa 160 000 e vuodessa.
Yhdysvalloissa samalla työllä tehdään miljoonia. Isoimmat striimaajat tekivät noin 4 miljoonaa per vuosi pelkistä katsojien kanavatilauksista ja mahdollisesti Twitchin maksamasta palkasta. Siihen päälle katsojien lahjoitukset joista tulee paljon enemmän ja yritysten sponsorisopimukset, joista voi tulla striimaajien suurin palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas nyt että kui se meni, paniko L&M vai eikö pannu? Hirveen ristiriitaista tietoo täällä, tää on niin kauheeta elää epätietoisuudessa 🤔
Seurasin 24/7 tiiviisti. Myös nukkumiseen asti. Kamera näytti kyllä kun peitto heilui. Koskaan ei näytetty esim että olisivat suudelleet toisiaan. Bileyönä peitto heilui sillai niinkuin heiluu kun kädet vaeltaa. Minna oli yleensä silloin selkä kiinni Lassessa. Voi olla että Minnan käsi Lassen haaroissa ja päinvastoin. Ääniä ei kuullut. Mitään ihastumisen, rakastumisen tunteita ei näkynyt. Ei myöskään valveilla ollessa pusuja tms. Oma näkemykseni on että bileyönä käsipeliä ei muuta.
Kiitos tästä informaatiopläjäyksestä, helpotti elämääni huomattavasti 🤣
Minun näkemys taas oli, että Lassen peppu vatkas ees taas kun lusikassa touhusivat. En ymmärrä miksi olisi pitänyt noin liikehtiä jos kyseessä olisi ollut pelkkä käsipeli. Ja minä katsoin myös erittäin tiiviisti livekameraa. En muista oliko kyseessä mikä yö, mutta seuraavana päivänä Minna kertoi tuon Jassulle ja en epäillyt yhtään Minnan puheita kun itse omilla silmilläni todistin sen tapahtuman. Lasse taitaa olla oikeasti aika yksinkertainen jos ei tajunnut, että vaikka he eivät näe tuolla pimeässä juuri mitään, niin kameroihin on kuitenkin saatu aika selvää kuvaa. Luuliko se raukka todellakin, että katsojat näkevät yhtä vähän kuin he?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssin nykyinen elämä ja työ vaikuttaa kyllä tosi helpolta ja leppoisalta. Katselee tuntikausia (eilinen striimi kesti yli 5h) videoita ja kommentoi niitä, vastailee chatin kysymyksiin. Käy välillä keittiössä tekemässä pikaruokaa, hakemassa kahvia ja jatkaa rupattelua. Tällä tienaa 160 000 e vuodessa.
Yhdysvalloissa samalla työllä tehdään miljoonia. Isoimmat striimaajat tekivät noin 4 miljoonaa per vuosi pelkistä katsojien kanavatilauksista ja mahdollisesti Twitchin maksamasta palkasta. Siihen päälle katsojien lahjoitukset joista tulee paljon enemmän ja yritysten sponsorisopimukset, joista voi tulla striimaajien suurin palkka.
Suomessa on tosi iso jos tekee muutama satatuhatta vuodessa. Anssin lisäksi ei taida kovin montaa olla jos ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on vahän niin kuin ton ohjelman idea.
Toivottavasti Taavia nähdään vielä jatkossa jossain muualla. Hänellä on kai vähän huonoa itsetuntoa, kun totesi, ettei sovi televisioon. Kyllä sopii. :D
Vierailija kirjoitti:
Jassu vetänyt viinaa jo kolme päivää. Ei kauan rahat kestä. Mut mitä muuta kukaan odottikaan?
Terveys kovilla! Ottais äkkiä ne rokotukset, kun taaraa on ja tervakeuhkot. Joo, ei ole mun murhe, mutta läheisenä olisin huolissani tavasta imeä alkoholia kuin pesusieni. Yleensä mulle jää ikävä talolaisia kauden loputtua jonkin aikaa, mutta tänä vuonna ei jäänyt. Jassun olemus oli liian hallitseva ihan loppuun asti. Päänsärkyä aiheuttava persoona!⚡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tosi iso jos tekee muutama satatuhatta vuodessa. Anssin lisäksi ei taida kovin montaa olla jos ketään?
Löytyy kyllä luettelo ja Anssi on toisena. Kirkkaasti johtaa se kuka on ykkösenä.
Mikä teitä äänestäjiä viehätti Jassu? Itse en voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas nyt että kui se meni, paniko L&M vai eikö pannu? Hirveen ristiriitaista tietoo täällä, tää on niin kauheeta elää epätietoisuudessa 🤔
Seurasin 24/7 tiiviisti. Myös nukkumiseen asti. Kamera näytti kyllä kun peitto heilui. Koskaan ei näytetty esim että olisivat suudelleet toisiaan. Bileyönä peitto heilui sillai niinkuin heiluu kun kädet vaeltaa. Minna oli yleensä silloin selkä kiinni Lassessa. Voi olla että Minnan käsi Lassen haaroissa ja päinvastoin. Ääniä ei kuullut. Mitään ihastumisen, rakastumisen tunteita ei näkynyt. Ei myöskään valveilla ollessa pusuja tms. Oma näkemykseni on että bileyönä käsipeliä ei muuta.
Minun näkemys taas oli, että Lassen peppu vatkas ees taas kun lusikassa touhusivat. En ymmärrä miksi olisi pitänyt noin liikehtiä jos kyseessä olisi ollut pelkkä käsipeli. Ja minä katsoin myös erittäin tiiviisti livekameraa. En muista oliko kyseessä mikä yö, mutta seuraavana päivänä Minna kertoi tuon Jassulle ja en epäillyt yhtään Minnan puheita kun itse omilla silmilläni todistin sen tapahtuman. Lasse taitaa olla oikeasti aika yksinkertainen jos ei tajunnut, että vaikka he eivät näe tuolla pimeässä juuri mitään, niin kameroihin on kuitenkin saatu aika selvää kuvaa. Luuliko se raukka todellakin, että katsojat näkevät yhtä vähän kuin he?
No onhan se nähty talossa että Lasse on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se asukkaiden Levi-reissu on? Pitikö sen olla jo joulukuun puolella?
Ei taida olla mitään Levin tai muunkaan reissua jos tää korona tilanne tästä vielä pahenee. Tänään tartuntoja ennätykselliset 1570 kpl eli kohta alkaa rajoitukset paukkua ja silloin ei joukkokokoontumisia voi olla. Saattaa myös jäädä se Lassen ja Taavin kevään kreikan matka. Siellä tilanne myös pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä äänestäjiä viehätti Jassu? Itse en voi ymmärtää.
En minäkään ymmärrä että koko ajan tätä samaa kysellään. Antaisit jo olla,
Kysy asiaa vaikka Anssin tytöltä joka fanitti Jassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyään ole tarjolla silkkaa panoa ettei tarvitse suurennuslasilla BB 247 kytätä, Jasmiinojen pyllyjä pesulla.
Kun viriili mies on selibaatissa, eihän siihen tarvita kuin kolo johon kopastua. Minna oli säälittävä mhaukka, historiaansa valottanut siihen malliin, että on pelkkä mhaukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse tykkään 24/7 ja ihan mielelläni, ihmettelen aina miten noi jaksaa olla tuolla ja kamerat seuraa koko ajan.
Veläkin naurattaa kun lukee mitä kirjuutatte. Olen nauranut myös omille teksteille monesti, ihan oma kivaa hauskaakin ollut.
Eiköhän välissä ole taas julkkis BB, se on vaan 3 viikkoa ja ei oo niin jännittävä kun tämäkin BB oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä luettelo ja Anssi on toisena. Kirkkaasti johtaa se kuka on ykkösenä.
Tässä Suomen top-3 suurimmat striimaajatienaajat:
1. JugiPelaa $190,701.95
2. LaeppaStream $185,547.18
3. OfficialAndyPyro $173,473.68
Lähde: Twitch palkkavuoto joka tapahtui tässä syksyllä.
Hinnat USA:n dollareina.
Noihin hintoihin tulee tosiaan päälle katsojien lahjoitukset ja yrityksen sponsorisopimukset, jotka voi olla paljon isompia ja striimaajan suurimmat tulot.
Hei se bb loppu jo. Ei tarvi enää kytätä 247.