Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
104021/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse aktivoitunut vähän Instassa. Alkanut seuraamaan bb-tyyppejä, kaikkia muita paitsi ei - yllätys, yllätys! - Minnaa. Ei taida olla häävi käsitys Lassella tästä naisesta. Kuten ei varmaan kovin monella muullakaan. Hah Minna, siitäs sait. Tyrkky.

Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Viimeistään Levillä "bäng bäng".

Vierailija
104022/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kertaisen voittaja-Jasmiinan äitikin on yhtä ihana kuin tyttärensä, vaikka onkin mahdollisesti puoluejohtaja! [/quote

On sanonta, että omena ei kauas puusta putoa... Ei mulla muuta. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104023/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akin live seurasi 1000-1500 kun taas Jassun liveä seurasi yli 3000.

Kyllä tämä kertoo vähän jotain suosiosta.

Akia äänestävät nukkuivat kun oli viimeiset minuutit meneillään.

Aki olisi voittanut jos kannattajat olisi olleet valppaanpia.

Tuotantoa syytettiin myös kun Love Island tuli. Sellaista se on kun oma suosikki ei voita.

Oletko ottanut huomioon, että Akilla oli paljon eri ikäisiä kannattajia, äänestäjistäkin todennäköisesti roima osa varttuneempaa väkeä. Eivät katsele noita instoja tai livejuttuja. Itsellänikään ei ole mitään kiinnostusta noihin. En äänestänyt finaalissa, koska en halunnut rahoittaa läpimätää, manipuloiva tuotantoa. Tulin siihen tulokseen, ettei arvomaailmani kohtaa kyseisen ohjelman kanssa. 

Moni tajuaa mikä ohjelma Bb on ja siihen nyt ei oikein kuulu mikään arvomaailma.

Bb on viihdettä ja paras asukas voittaa ja hänen yksityiselämä ei myöskään kuulu formaattiin.

Erikoista että Bb loppui ja silti roikut tässä ketjussa.

Voittajan on luotava paljon kontenttia eikä olla mikään mallikansalainen,

Missä asioissa oli paras. Taidoissa, tiedoissa, käytöksessä, kavereita kohtaan, reippaudessa, siisteydessä ym. Niin missä????

Viihdyttävä ja se riittää. Kontentti kuningatar niin kuin on sanottu.

Et sinä myöskään ymmärrä mitä Bb on.

Millään tavalla ei tarvitse olla paras missään tiedoissa tai taidoissa. Vielä vedit siisteydenkin mukaan.

Katsos kun Jassu on hauska ja niin Bb voitetaan.

20% hauska, 80% sanonko mitä ?

💩💩💩 *#*"#+_#z! *00000

Vierailija
104024/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jassu vieläkin helsingissä ? Akin kanssa vai kenen ?

Vierailija
104025/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse aktivoitunut vähän Instassa. Alkanut seuraamaan bb-tyyppejä, kaikkia muita paitsi ei - yllätys, yllätys! - Minnaa. Ei taida olla häävi käsitys Lassella tästä naisesta. Kuten ei varmaan kovin monella muullakaan. Hah Minna, siitäs sait. Tyrkky.

Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Viimeistään Levillä "bäng bäng".

Fiksuimmat eivät Leville lähde. 👍

Vierailija
104026/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan esim. Taavi ennättänyt edes puhua Lassen kanssa tuosta Minnajutusta eilen. Ilmeisen hektinen aikataulu ollut kuitenkin siihen saakka kun ovat virallisia hommia tehneet ja jos Lasse on siitä suoraan lähtenyt kotiin. Jaccuahan ei kiinnosta, se muija elää juoruista, mutta Taavia luulisi kiinnostavan. Toivottavasti tajuaa itse pysyä kaukana Minnasta tai muuten voi nekin jutut lukea seiskasta. 

Lasse oli Taavilta kuulemma kysynyt oliko talossa edes kortsuja kun kuuli Minnan puhuneen mediassa heidän ehkäisyn käytöstä. Taavi sanonut että keittiön kaapissa ollut. Lasse myönsi et ovat halailleet ja kädet käynyt jossain mut seksiä talossa ei ole

harrastanut.

Katsokaapa netistä se video kun Jasmiina tenttaa Minnaa kortsun käytöstä. Lehdet tekivät lööppejä Minnan paljastuksista mitä Lassen kanssa tapahtui. Minna sanoi Jassulle ei hän tiedä mistä Lasse kortsun sai. Minnan ei olisi pitänyt kertoa Jassulle mitään joka uteli ja levitteli muille. Nuo asiat ois kuulunu vain Lasselle ja Minnalle. Ei tiedä mitä Minna Taavillekkin asiasta säveltänyt. Lassen maineen pilasivat jos mitään sellaista ei tapahtunut mutta samalla pilasi Minna omankin maineensa.

Minnan maine meni talossa aika äkkiä kyllä muutenkin. Kertoili ihan törkyjuttuja panemisistaan jo ekalla viikolla. Sitten kävi käsiksi 15 vuotta nuorempaan Lasseen ja käyttäytyi kuin teinityttö muutenkin. Hirveä ämmä.

Kyllä se lasse oli siinä itsekin osallisena. Turha yksin minnaa syyttää.

Jos Lasse ei oo ollu yhdynnnässä eikä kortsua edes nähnyt niin ei Lasse oo osallisena muuta kuin Minnan päässä.

Käsihommat ovat seksiä. Minnan puheista en tiedä enkä koko ihmisestä välitä, mutta Lassea inhoan, koska en tiedä paljoa lapsellisempaa kuin harrastaa toisen kanssa seksiä ja seuraavana päivänä katumuksissaan mököttää tälle seksikumppanilleen. Se ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Lasse todellakin on ollut osallisena ja ihan itse päättänyt olla. 

Onko tosiaan, käsihommat niin iso juttu, että pitää kosia seuraavana päivänä. Näin Minna ehkä kuvitteli,  kun marssi uudelleen taloon.

Ei ole. Mutta niin iso juttu ovat, että kohtelias pitää olla seuraavana päivänä. Lasse ei ollut tätä vielä oppinut. Toivotaan että siihen mennessä oppii, kun seuraavan kerran menee koskemaan toiseen ihmiseen intiimisti.

Minna, 42, kahden lapsen äiti, ei ollut vielä oppinut, että valheella on lyhyet jäljet. Sikamainen valehtelija. Paskanpuhuminen ja mustamaalausko on kohteliasta?

En ole Minnaa puolustanut, olen vain kertonut miksi inhoan Lassea. Siihen ei Minnan teot vaikuta millään tavalla, vaan Lasse pilasi maineensa ihan itse. En tiedä onko Minna valehdellut (itse en kuullut 24/7 kertaakaan että hän olisi väittänyt heidän olleen yhdynnässä) mutta jos on, se on totta kai väärin. Mutta Lassen puolustuksesi siitä ei ole. Eihän Lasse edes tiennyt Minnan puheista mitään silloin kun aloitti seksin jälkeisen mykkäkoulunsa.

Minkä seksin jälkeisen myykkäkloulun Lasse atoitti.

Hyvänen aika sentään ei  siinä mitään seksiä koskaan ollutkaan. Jasmiina ja Minna kera tuotannon,  keksivät keissin joka sittemmin kuivui kokoon.

No hyvänen aika kun itse Lassekin on myöntänyt että käsipeliä oli. Seksi ei ole pelkkä yhdyntä. Myös käsipelit ovat seksiä. Ja sen yön jälkeen kun he tätä käsipeliä eli seksiä harrastivat, Lasse aloitti aamulla mykkäkoulun koska katui. Katumus on ok, mutta sen kostaminen toiselle ei. Omista teoistaan pitää kantaa vastuu itse.

Älä jaksa jauhaa enää tuota mykkäkoulua! Ihan normaalisti Lasse käyttäytyi, ei vaan halunnut nyhjätä minnan kanssa. Se Ei ole mykkäkoulua! Ei minnan ekalla, eikä tokalla visiitillä.  Ja edelleenkin: käsipeli on käsipeliä, seksi on asia erikseen. Joten lopeteteen tämän saman asian jauhaminen.

Surullista, millainen käsitys teillä on seksistä. Ja surullista, jos teille on normaalia että käsipelien toinen osapuoli kohtelee teitä seuraavana aamuna kuin ilmaa. Minua kohtaan ei käyttäydytä noin, enkä siksi pidä sitä normaalina. Teillä on ollut surkeita miehiä, toivottavasti saatte joskus muunkinlaisia kokemuksia sillä muunkinlaisia miehiä on olemassa. 

Herää nyt jo, ihan oikeasti! Täällä on ihmisillä ollut 24/7 ja missään vaiheessa Lasse ei ole kohdellut kuin ilmaa! Ei vaan halunnut nyhjätä niinkuin Katja ja Pekka. Puhui ihan normaalisti kaikki asiat, joten mikä sun ongelma oikein on? Pitääkö sun mielestä olla sitten kuin siamilaiset kaksoset kiinni toisissaan 24/7 jos on harrastettu yhtenä yönä Käsipelejä? Anna mun kaikki kestää!

Myös minulla oli 24/7 ja näin, miten Lasse vältteli Minnaa ja kohteli tätä kuin ilmaa kyseisen yön jälkeen. Minna itsekin sanoi, että Lasse selvästi katuu. Eikä siinä mitään, mutta asian voi hoitaa monella tavalla. Aikuinen olisi sanonut Minnalle vaikkapa seuraavasti: "Menin viime yönä liian pitkälle ja tein asioita joita en oikeasti olisi halunnut tehdä. Minua kaduttaa eikä sama tule enää toistumaan. Toivon, että voimme kuitenkin olla edelleen ystäviä." Ei se ole sen vaikeampaa. Jos Lasse olisi noin toiminut, olisin äänestänyt häntä. Mutta välttelevää, selkärangatonta pelkuria en olisi voinut kuvitellakaan äänestäväni. 

Entä ellei häntä vaan kiinnostanut lainkaan Minnan seura, eikä tahtonut olla ystävä? Minusta tuo Minna käyttäytyi ärsyttävästi, vaikka selkeästi näki, ettei Lassea tosiaan hänen seuransa kiinnosta, yritti tunkea itseään liki kaikin keinoin. Lassea pelotti jopa mennä nukkumaan, kun Minna tunki viereen. Todella ahdistavaa käytöstä Minnalta. Voit miettiä miten tuollaisia asioita käsitellään talossa täynnä ihmisiä, mistä vielä kaikki näkyy ulkomaailmaan sensuroimattomana.

Todella outoa päästää vielä Minna takaisin Lassea ahdistelemaan. Varsinkin kun hän itse sanoi, että se oli syy mennä taloon uudestaan. En ymmärrä.

Miksi hän sitten harrasti Minnan kanssa käsipelejä jos ei Minnan seura kiinnostanut eikä tahtonut olla edes ystävä? Tiedätkö, se ei ole mikään puolustus vaan pahempi tilanne, sitä kutsutaan hyväksikäytöksi. 

Itse miettisin, että jos jokin paikka on ahdistelulta turvallinen, se on BB-talo. Koko ajan joku katsoo kamerasta, koko ajan on toistakymmentä ihmistä ympärillä. Ahdistelusta voi kertoa Big Brotherille, ja ihan varmasti siihen puututaan. Yöllä voi huutaa apua jos joku käy kimppuun, varmasti apuun tulee sekä kanssa-asujat että virkavalta alta aikayksikön.

Naurettavaksihan se itsensä teki, jos tarjosi pelkästään "lusikkaa", leimautuu betamieheksi big time. Ja vielä se kikattava tyttömäinen nauru.

Vierailija
104027/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kertaisen voittaja-Jasmiinan äitikin on yhtä ihana kuin tyttärensä, vaikka onkin mahdollisesti puoluejohtaja! [/quote

On sanonta, että omena ei kauas puusta putoa... Ei mulla muuta. 😁

Sä pilaat tämän ketjun noilla toistoillasi. Ei taida moniakaan kiinnostaa Jassun äiti. Ihan sama mikä on kun ei ollut talossa asukkaana.

Vierailija
104028/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kertaisen voittaja-Jasmiinan äitikin on yhtä ihana kuin tyttärensä, vaikka onkin mahdollisesti puoluejohtaja! 

Käy lukemassa Suomen kansa ensin juttuja ja videoita, niin sieltä se ihanuus selviää. Ei mulla muuta.

Ei mua kiinnosta Jassun äiti. Tätä kutsutaan jo stalkkaamiseksi.

Mene takaisin tynnyriin kasvamaan. 😂

Vierailija
104029/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki on nyt junassa. Matkalla Lieksaan.

Vierailija
104030/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Aki lähtenyt jo kotiin.

Vierailija
104031/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotantoa syytettiin myös kun Love Island tuli. Sellaista se on kun oma suosikki ei voita.

Ei kerro suosiosta vaan suomalaisten tirkistelynhalusta. Haluavat syynätä miten Jasmiina mokaa itsensä.

Vierailija
104032/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kertaisen voittaja-Jasmiinan äitikin on yhtä ihana kuin tyttärensä, vaikka onkin mahdollisesti puoluejohtaja! 

Käy lukemassa Suomen kansa ensin juttuja ja videoita, niin sieltä se ihanuus selviää. Ei mulla muuta.

Ei mua kiinnosta Jassun äiti. Tätä kutsutaan jo stalkkaamiseksi.

Mene takaisin tynnyriin kasvamaan. 😂

Sulla on pakkomielle mitä meillä muilla ei ole.

Voit tehdä mitä haluat mutta meitä muita ei kiinnosta. Ketjussa muutama ihminen ja jätä heidät rauhaan.

Vierailija
104033/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippumerkin laadukkaat rintaliivit maksavat noin 100 euroa, joten varmasti jollakin alusvaateliikkeellä on mahdollisuus sponsoroida Jasmiinalle sellaiset. Kylpytakinkaan sponsorointi Lasselle tuskin on niitä tuottavalle yritykselle mahdottomuus. Melodylle sitten taas huippuveitsiä ja pannuja. Tämä tuli mieleen siitä kun joku ehdotti Akille jonkun kaupallisen hammaslääkäriyrityksen sponsoroimaa hammasremonttia ja joku toinen kommentoi sen mahdottomuutta sen kalleuden vuoksi.

Primadonnat ovat korkeatasoisia tuotteita, tuskin heitä kuitenkaan Suomen BB-kaunotar kiinnostaa.

Tuota globaalia merkkiä tuskin kiinnostakaan, mutta jotakin Suomessa tuota merkkiä myyvää alusvaateliikettä tällainen yhteistyö voisi kiinnostaakin. Ihan Jyväskylästäkin löytyy tuota merkkiä myyvä alusvaateliike. Olen itse ostanut Primadonnaa Funky ladystä.

Vierailija
104034/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun nuo Anssin seuraajat/tilaajat/fanit Twitchissä antaa Anssille koko ajan väärää tietoa 24/7:n tapahtumista. Hehän on puolueellisia eli Anssi-Pekka-Aki-tiimissä ja se näkyy. Väittävät, että kaikki muut on puhuneet talossa paskaa.

Vierailija
104035/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pesevät talossa mukana olleet vaatteet 60 asteessa heti kotiin päästyään tai heittävät ne roskiin.

Vierailija
104036/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro suosiosta vaan suomalaisten tirkistelynhalusta. Haluavat syynätä miten Jasmiina mokaa itsensä.

Tästä syystä minäkin seuraan, että miten kauas rahat riittää...

Vierailija
104037/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy vihdoin pikkuhiljaa jättää tämä taakse ja keskittyä muiden ohjelmien katsomiseen ja niitähän riittää. Vaikka tämä keskustelu onkin ollut usein asiatonta, toi ohjelma silti paljon sisältöä syksyyn ja aika sen parissa kului nopeammin kuin ilman sitä. Välillä ohjelma myös meni liiaksi tunteisiin ja sen otti liian tosissaan, vaikka viihteenä sitä yritti pitääkin.

Vierailija
104038/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssin nykyinen elämä ja työ vaikuttaa kyllä tosi helpolta ja leppoisalta. Katselee tuntikausia (eilinen striimi kesti yli 5h) videoita ja kommentoi niitä, vastailee chatin kysymyksiin. Käy välillä keittiössä tekemässä pikaruokaa, hakemassa kahvia ja jatkaa rupattelua. Tällä tienaa 160 000 e vuodessa.

Vierailija
104039/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun nuo Anssin seuraajat/tilaajat/fanit Twitchissä antaa Anssille koko ajan väärää tietoa 24/7:n tapahtumista. Hehän on puolueellisia eli Anssi-Pekka-Aki-tiimissä ja se näkyy. Väittävät, että kaikki muut on puhuneet talossa paskaa.

Ikävä juttu sillä talossa meni hyvin. Toivottavasti Anssi osaa jättää omaan arvoonsa nämä asiat.

Vierailija
104040/105262 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se nätisti jos Suomi ensin johto kävisi viemässä hotellille ruusuja, ja Seiska kuvaamaan uutta julkista. 🌹

Ketju on lukittu.