Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko häädössä olevat selvillä?
Soijapojat ja Anssi
ei kai vielä, 3 soijaa ja Anssi vai??
Päivällä neiti aika sanoi että Aki ja soijapojat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vain niin on että Aki pilaa omat mahiksensa sen takia kun kaveeraa Anssin kanssa. Harmi.
Aika vähissä alkaa tässä vaiheessa kautta olla Akille sopivat kaverit talossa.
Kermapojista (Taavi ja Lasse) ei seuraksi ole ollut koko kautena.
Joten Anssi ja Pekka on vaihtoehdot näille viikoille.
Vaikka en viimeksi mainituista niin välitä, tuntuu he kuitenkin ns. rennommilta seuralaisislta kuin kermikset.
Anssi tekohaukottelee joka välissä
Vierailija kirjoitti:
Kun haaveilivat Woltilla tilaamisesta, niin Jassu sanoi että tekee tilauksen ja sit vähä valitusta perään niin saa tokenia. En oo ikinä woltilla tilannu niin en tiedä miten se toimii mutta tarkoittiko se että kun valittaa ruoasta tai toimituksesta niin saa jotain korvausta siitä? Eikös tuo ole aika ilkeää yrittäjiä kohtaan.
Ai jai Jasmiina, vai mikä hänen nimensä lienee. Ei tuolla tavalla saa toimia, valheella ja epärehellisyydellä on lyhyet jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Ymmärrän sen, että tämmöisellä palstalla on helppo anonyyminä huudella ja haukkua toisia, mutta minkälainen ihminen kehtaa haukkua toisia ihan omalla naamalla ja nimellä. No, nyt se on nähty.
Eksyin Facebookin BB-ryhmään ja joka ikinen kommentti, mitä luin, oli aivan ala-arvoista rääkymistä ja toisten mollaamista. Esim. Jassua haukutaan aivan törkeillä nimillä. Ja ketä ovat haukkujat (tai iso osa heistä)? Jos nyt ihan suoraan sanon, niin vanhoja, ei niin kovin viehättävän näköisiä, punkeroita mummoja - paljon Jassua vanhempia.
Nimenomaan! Ja näillä on vielä näitä yhtä käsittämättömiä kommentteja kuin täälläkin, että pitäisi olla naisellisempi ja kunnon nainen ei saa olla sitä ja tätä.
Sitten siellä on ne setämiehet, jotka myöskin ihan omalla naamallaan laukoo näitä "en panisi" -kommentteja.
Koska esitykset?
Koska selviää häädössä olevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari iltaa sitten Taavi selosti muille Kalle-lehden gayliitteen tarkoitusperän. Että miks homot kehtas ostaa Kallea. Et oli ns. heterolehti ja sisällä gaysivut. Ei leimautunut homoksi vaikka ko. lehden osti.
Ihmeen hyvin hän perillä siitä mitä homojen päässä liikkui 90-luvulla jos kerran itse on hetero...
No sehän se on selvä merkki homoudesta, kun on jostain selvillä.🤪 Blaah. Ja sitäpaitsi: mitä hiton väliä, onko hetero, bi, gay, trans vai mikä ikinä? Kuinka se sinun elämääsi haittaa?
Sillä on väliä, että Taavi kaappitapaus. On pilannut monen nuoren naisen elämän esittämällä heteropoikaystävää.
Nämä nuoret naiset ovat pilanneet nuoruutensa parhaat vuodet Taavin kanssa, joka on tiennyt koko ajan itse mikä on miehiään.
Se on surullista ja erittäin itsekästä Taavilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pettynyttttt kirjoitti:
Nää tehtävät jotenkin puuduttavia tälläkaudella. Itseäni ei ole ainenkaan yhtään kiinnostanu seurata hyvä että edes tuntiakaan kerralla 24/7 . Verraten pariin edellis kausiin, paljon mielenkiintoisia olivat.
Minä taas oon tykännyt tän kauden tehtävistä. Monet niistä olleet viihdyttäviä, asukkaat osanneet hyvin heittäytyä mukaan. Viime kaudellahan asukkaat vain makoilivat sohvilla, nyt osaavat itsekin keksiä välillä viihdykettä itselleen. Ja minkä olen ilolla myös pistänyt merkille, tänä vuonna asukkaat paljon edellisvuosia siistimpiä. Ainoa mikä häiritsee, etteivät petaa sänkyjään päiväksi.
Ainoa, joka petaa joka päivä on Samir. Hänellä on muutenkin hyvät tavat.
Pelkää että Jassu tarkistaa lakanat :)))
Todennäköisimmin petaaminen perua työajastaan puolustusvoimissa.
bb tekisi viisaasti jos näyttäisi pe-la yönä viimeiset nimeämiset 24/7:ssa. Voisi katsoa lauantai aamuna.
Anssilla otti koville tiskikonekritiikki (kamera 2 klo 17:04->), vaikka esittää muuta. Tekonaureskelee, inttää tyhmä-sanasta ja tekohaukottelee antaakseen välinpitämättömän vaikutelman.
Katjan fanit muistaa sunnuntaina äänestää, haukkumiset ei unohdu muiltakaan tippuneiden faneilta. 👍👍👍
Lasseki alotti taas selän takana puhumisen. Sillä lailla. Ei miestä sanoa suoraan
Mathaa palstamuoreja vituttaa kun Jassu ei olekaan häädössä. ÄHÄHÄHÄÄÄÄ
Tietääkö asukkaat että illalla taas ilmotetaan pe häätöön?
Vierailija kirjoitti:
Oon koittanu ajatella positiivisesti Anssista, mut kyl se vaan meinaa myrkyttää tuota taloa. Luulen että tuo ilmapiiri talossa ois parempi ilman sitä🤔
Ihan muita on ne myrkyttäjöt, nuo grillikatoksen säkeillä makaajat
Kun on hamppareita tottunut syömään, unohtuu ruokailutavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi vähän hassu, 40 vee ja jonnejen reikä polvissa farkut
Pitäiskö olla pappahousut, hinkselit ja flanellipaita.
Ei 40 nyt vielä niin vanha ole. Kamoon nyt. Itselläkin on risat farkut ja olen vanhempi kuin Taavi. Mitä sitten?
Minusta risat farkut aikuisella on hölmö näky, tavalliset pillifarkut ja hupparit ihan normivaatteita.
Emmerdalessa 5kymppisellä papilla on polvista risat pillifarkut, en tiä mutta minua huvittaa. Itse elin nuoruutta kun risat farkut oli alunalkaen cool, ja ne oli sillon kapinaa. Nyt kun keski-ikäsetkin käyttää ni kyllä jotenkin.. Huhhuh. Luulis että aikuiset arvostaisi ehjiä vaatteita, en näe risoilla farkuilla mitään järkeä aikuisella. Kapina on ohi ja ihan kaikkea ei tarvitse pukea mikä on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari iltaa sitten Taavi selosti muille Kalle-lehden gayliitteen tarkoitusperän. Että miks homot kehtas ostaa Kallea. Et oli ns. heterolehti ja sisällä gaysivut. Ei leimautunut homoksi vaikka ko. lehden osti.
Ihmeen hyvin hän perillä siitä mitä homojen päässä liikkui 90-luvulla jos kerran itse on hetero...
No sehän se on selvä merkki homoudesta, kun on jostain selvillä.🤪 Blaah. Ja sitäpaitsi: mitä hiton väliä, onko hetero, bi, gay, trans vai mikä ikinä? Kuinka se sinun elämääsi haittaa?
Sillä on väliä, että Taavi kaappitapaus. On pilannut monen nuoren naisen elämän esittämällä heteropoikaystävää.
Nämä nuoret naiset ovat pilanneet nuoruutensa parhaat vuodet Taavin kanssa, joka on tiennyt koko ajan itse mikä on miehiään.
Se on surullista ja erittäin itsekästä Taavilta.
Taisit tossa vaan kertoa oman elämäntarinasi.
Vierailija kirjoitti:
Kun haaveilivat Woltilla tilaamisesta, niin Jassu sanoi että tekee tilauksen ja sit vähä valitusta perään niin saa tokenia. En oo ikinä woltilla tilannu niin en tiedä miten se toimii mutta tarkoittiko se että kun valittaa ruoasta tai toimituksesta niin saa jotain korvausta siitä? Eikös tuo ole aika ilkeää yrittäjiä kohtaan.
Jos, toivottavasti pistävät nimen muistiin?
Saatto olla myös mainosta eli ei saa koko pottia nostettua,aika paljon tekevät toto.ei ollut aitoo iloa voitosta,joka toinen sana v...tu.