Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
88921/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi on juurikin malliesimerkki tämän päivän laiskuudesta ja ahneudesta. Kaikki pitää saada ja mitään ei viitsitä tehdä elannon eteen. En tajua miten voi tienata noin paljon jotain pelejä pelaamalla. 

Malliesimerkki tämä kirjoitus kateellisesta elämäntapaluuserista. Onnea valitsemallasi tiellä👋

Mun tuli mieleen elämäntapaluuseri kun katsoin sen videon "andy pyrosta" jossa voittaa tunkkasessa pelihuoneessa ison potin ja huutaa rölliä. Säälittävä näky, peliriippuvainen muhimassa omissa liemissään, ainoa ystävä joku chatti vai minne lie puhui. Kyllä voi ihminen vajota alas.

Saatto olla myös mainosta eli ei saa koko pottia nostettua,aika paljon tekevät toto.ei ollut aitoo iloa voitosta,joka toinen sana v...tu.

Vierailija
88922/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko häädössä olevat selvillä?

Soijapojat ja Anssi

ei kai vielä, 3 soijaa ja Anssi vai?? 

Päivällä neiti aika sanoi että Aki ja soijapojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88923/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt vain niin on että Aki pilaa omat mahiksensa sen takia kun kaveeraa Anssin kanssa. Harmi.

Aika vähissä alkaa tässä vaiheessa kautta olla Akille sopivat kaverit talossa.

Kermapojista (Taavi ja Lasse) ei seuraksi ole ollut koko kautena.

Joten Anssi ja Pekka on vaihtoehdot näille viikoille.

Vaikka en viimeksi mainituista niin välitä, tuntuu he kuitenkin ns. rennommilta seuralaisislta kuin kermikset.

Vierailija
88924/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi tekohaukottelee joka välissä

Vierailija
88925/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haaveilivat Woltilla tilaamisesta, niin Jassu sanoi että tekee tilauksen ja sit vähä valitusta perään niin saa tokenia. En oo ikinä woltilla tilannu niin en tiedä miten se toimii mutta tarkoittiko se että kun valittaa ruoasta tai toimituksesta niin saa jotain korvausta siitä? Eikös tuo ole aika ilkeää yrittäjiä kohtaan.

Ai jai Jasmiina, vai mikä hänen nimensä lienee. Ei tuolla tavalla saa toimia, valheella  ja epärehellisyydellä on lyhyet jäljet.

Vierailija
88926/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta! Ymmärrän sen, että tämmöisellä palstalla on helppo anonyyminä huudella ja haukkua toisia, mutta minkälainen ihminen kehtaa haukkua toisia ihan omalla naamalla ja nimellä. No, nyt se on nähty.

Eksyin Facebookin BB-ryhmään ja joka ikinen kommentti, mitä luin, oli aivan ala-arvoista rääkymistä ja toisten mollaamista. Esim. Jassua haukutaan aivan törkeillä nimillä. Ja ketä ovat haukkujat (tai iso osa heistä)? Jos nyt ihan suoraan sanon, niin vanhoja, ei niin kovin viehättävän näköisiä, punkeroita mummoja - paljon Jassua vanhempia.

Nimenomaan! Ja näillä on vielä näitä yhtä käsittämättömiä kommentteja kuin täälläkin, että pitäisi olla naisellisempi ja kunnon nainen ei saa olla sitä ja tätä. 

Sitten siellä on ne setämiehet, jotka myöskin ihan omalla naamallaan laukoo näitä "en panisi" -kommentteja. 

Vierailija
88927/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska esitykset?

Koska selviää häädössä olevat?

Vierailija
88928/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari iltaa sitten Taavi selosti muille Kalle-lehden gayliitteen tarkoitusperän. Että miks homot kehtas ostaa Kallea. Et oli ns. heterolehti ja sisällä gaysivut. Ei leimautunut homoksi vaikka ko. lehden osti.

Ihmeen hyvin hän perillä siitä mitä homojen päässä liikkui 90-luvulla jos kerran itse on hetero...

No sehän se on selvä merkki homoudesta, kun on jostain selvillä.🤪 Blaah. Ja sitäpaitsi: mitä hiton väliä, onko hetero, bi, gay, trans vai mikä ikinä? Kuinka se sinun elämääsi haittaa?

Sillä on väliä, että Taavi kaappitapaus. On pilannut monen nuoren naisen elämän esittämällä heteropoikaystävää.

Nämä nuoret naiset ovat pilanneet nuoruutensa parhaat vuodet Taavin kanssa, joka on tiennyt koko ajan itse mikä on miehiään.

Se on surullista ja erittäin itsekästä Taavilta.

Vierailija
88929/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pettynyttttt kirjoitti:

Nää tehtävät jotenkin puuduttavia tälläkaudella.  Itseäni ei ole ainenkaan yhtään kiinnostanu seurata hyvä että edes tuntiakaan kerralla 24/7 . Verraten pariin edellis kausiin, paljon mielenkiintoisia olivat. 

Minä taas oon tykännyt tän kauden tehtävistä. Monet niistä olleet viihdyttäviä, asukkaat osanneet hyvin heittäytyä mukaan. Viime kaudellahan asukkaat vain makoilivat sohvilla, nyt osaavat itsekin keksiä välillä viihdykettä itselleen. Ja minkä olen ilolla myös pistänyt merkille, tänä vuonna asukkaat paljon edellisvuosia siistimpiä. Ainoa mikä häiritsee, etteivät petaa sänkyjään päiväksi.

Ainoa, joka petaa joka päivä on Samir. Hänellä on muutenkin hyvät tavat.

Pelkää että Jassu tarkistaa lakanat :)))

Todennäköisimmin petaaminen perua työajastaan puolustusvoimissa.

Vierailija
88930/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bb tekisi viisaasti jos näyttäisi pe-la yönä viimeiset nimeämiset 24/7:ssa. Voisi katsoa lauantai aamuna.

Vierailija
88931/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssilla otti koville tiskikonekritiikki (kamera 2 klo 17:04->), vaikka esittää muuta. Tekonaureskelee, inttää tyhmä-sanasta ja tekohaukottelee antaakseen välinpitämättömän vaikutelman. 

Vierailija
88932/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjan fanit muistaa sunnuntaina äänestää, haukkumiset ei unohdu muiltakaan tippuneiden faneilta. 👍👍👍

Vierailija
88933/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasseki alotti taas selän takana puhumisen. Sillä lailla. Ei miestä sanoa suoraan

Vierailija
88934/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mathaa palstamuoreja vituttaa kun Jassu ei olekaan häädössä. ÄHÄHÄHÄÄÄÄ

Vierailija
88935/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö asukkaat että illalla taas ilmotetaan pe häätöön?

Vierailija
88936/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koittanu ajatella positiivisesti Anssista, mut kyl se vaan meinaa myrkyttää tuota taloa. Luulen että tuo ilmapiiri talossa ois parempi ilman sitä🤔

Ihan muita on ne myrkyttäjöt, nuo grillikatoksen säkeillä makaajat

Vierailija
88937/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hamppareita tottunut syömään, unohtuu ruokailutavat.

Vierailija
88938/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi vähän hassu, 40 vee ja jonnejen reikä polvissa farkut

Pitäiskö olla pappahousut, hinkselit ja flanellipaita.

Ei 40 nyt vielä niin vanha ole. Kamoon nyt. Itselläkin on risat farkut ja olen vanhempi kuin Taavi. Mitä sitten?

Minusta risat farkut aikuisella on hölmö näky, tavalliset pillifarkut ja hupparit ihan normivaatteita.

Emmerdalessa 5kymppisellä papilla on polvista risat pillifarkut, en tiä mutta minua huvittaa. Itse elin nuoruutta kun risat farkut oli alunalkaen cool, ja ne oli sillon kapinaa. Nyt kun keski-ikäsetkin käyttää ni kyllä jotenkin.. Huhhuh. Luulis että aikuiset arvostaisi ehjiä vaatteita, en näe risoilla farkuilla mitään järkeä aikuisella. Kapina on ohi ja ihan kaikkea ei tarvitse pukea mikä on muotia.

Vierailija
88939/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari iltaa sitten Taavi selosti muille Kalle-lehden gayliitteen tarkoitusperän. Että miks homot kehtas ostaa Kallea. Et oli ns. heterolehti ja sisällä gaysivut. Ei leimautunut homoksi vaikka ko. lehden osti.

Ihmeen hyvin hän perillä siitä mitä homojen päässä liikkui 90-luvulla jos kerran itse on hetero...

No sehän se on selvä merkki homoudesta, kun on jostain selvillä.🤪 Blaah. Ja sitäpaitsi: mitä hiton väliä, onko hetero, bi, gay, trans vai mikä ikinä? Kuinka se sinun elämääsi haittaa?

Sillä on väliä, että Taavi kaappitapaus. On pilannut monen nuoren naisen elämän esittämällä heteropoikaystävää.

Nämä nuoret naiset ovat pilanneet nuoruutensa parhaat vuodet Taavin kanssa, joka on tiennyt koko ajan itse mikä on miehiään.

Se on surullista ja erittäin itsekästä Taavilta.

Taisit tossa vaan kertoa oman elämäntarinasi.

Vierailija
88940/105262 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haaveilivat Woltilla tilaamisesta, niin Jassu sanoi että tekee tilauksen ja sit vähä valitusta perään niin saa tokenia. En oo ikinä woltilla tilannu niin en tiedä miten se toimii mutta tarkoittiko se että kun valittaa ruoasta tai toimituksesta niin saa jotain korvausta siitä? Eikös tuo ole aika ilkeää yrittäjiä kohtaan.

Jos, toivottavasti pistävät nimen muistiin?

Ketju on lukittu.