Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Minua aina hymyilyttää kun Lasse tanssiessaan heristää sormiä pystyssä. Teki sitä jo aikaisemmissa tanssijutuissa, eli on oma juttunsa. Myös katse on samalla jossain muissa maailmoissa. :))))
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Aki sai tankotanssin eikä Samir vaikka yritti itsekkäästi sen omia, mutta Anssi on heikoilla omeniensa kanssa. Paitsi hepotanssi ei ole mistään kotosin.
Ei kyllä yrittänyt itsekkäästi omia. Sanoi, että voi ottaa, JOS kukaan muu ei halua sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on tarkka ulkonäöstään, oikein mu---mmu----jen ihannemies.
En tiennytkään että alle 30 v on jo mummu... Taavi saa kyllä parikymppisen mimmin koska tahansa.
Ei taida katella naisia...
No katsopa se silmä ja joku muukin kovana sitä tanssivideota missä se nuori tyttönen opetti tanssimuuveja. Ja harmitteli, kun peppua ei näkyny ku sillä oli huppari tai vastaava ku pyllyä keikutteli.
Ei todista mitään, kaikki asukkaathan sitä katseli jopa Ville vaikka julkisesti on ho, katselevat innoissaan aina kun telkusta jotain tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kertaa Anssi "viljelee" päivän aikana v-sanaa? Onko sellainen sivistyneen, aikuisen ihmisen käytöstä. Kuvastaa jotain Anssista, miettikääpä tuota!
Miettikää myös, Jasmiinan veen lataamista naisena, esim miten pk huoneessa aina keskiviikot on olleet veen pahoja tai pallot. Typerät kiroilun aiheet joita muilla ihmisillä ei ole. Kiroaa kaiken mihin pitää osallistua.
Onko teidän mielestä Pekan ja Anssin "kaveruus" aitoa Akia kohtaan? Joku siinä minua tökkii, voin tosin olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu kun tuo yks hakkaa noita laseja.
Joo mä tulisin hulluks tuolla vieressä ku nytkin jo ottaa päähän.
Sellaista se on, kun asuu muusikon kanssa. Mun mies soittaa kitaraa, pianoa ja rumpuja. Joka ilta on jonkinlainen tiluttelu tai pimputtelu menossa :D Seuraavaan kotiimme tulee äänieristetty treenihuone, mieluiten kellariin :)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kertaa Anssi "viljelee" päivän aikana v-sanaa? Onko sellainen sivistyneen, aikuisen ihmisen käytöstä. Kuvastaa jotain Anssista, miettikääpä tuota!
Onneksi talon ainoa nainen ei tällaista tee. Vai tekeekö?
Liian ulkonäkökeskeistä mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää myös, Jasmiinan veen lataamista naisena, esim miten pk huoneessa aina keskiviikot on olleet veen pahoja tai pallot. Typerät kiroilun aiheet joita muilla ihmisillä ei ole. Kiroaa kaiken mihin pitää osallistua.
'Naisena'. Joo ei kyllä naiset saa kiroilla. Pitäisi istua jalat sievästi ristissä ja nauraakin sievästi käsi suun edessä, ettei vaan hampaat näy.
Jassu pääsee helpolla puolentoista minuutin "shufflella", jonka Anssi esittää. Ois ottanut tuon Pekan esityksen (siinä ei hiki virtaa niin herkästi ja muitten ei tarviis kuunnella sen kaikuvaa ääntä. Pistettiinhän Pekkakin saunaan harjoittelemaan. Tuo tanssi ei Jassulta taivu edes noin lyhyen ajan verran. Kauppasekunnit ovat muitten varass, etenkin Samir niitä tuo.
Oon anssivihaaja, mutta taas se vaikuttaa ihan mukavalta kun tota tanssia harjottelee jassun kanssa. Ei oo yhtään ylimielinen ja kovisroolissa. Välillä se vaikuttaa ihan kivalta, harmi kun enimmäkseen on niin ilkeän ja ylimielisen oloinen ollut, olisi vain aina yhtä aito ja jättäisi sen maailmanvaltiaan roolin pois.
Näkyy olevan aika hyvä tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi talon ainoa nainen ei tällaista tee. Vai tekeekö?
Ei herrajumala. Lestadiolaisetko täällä on taas kauhistelemassa kiroilevia naisihmisiä 😂
Akin tankotanssikin on yhtä pimpelipomia.
Vierailija kirjoitti:
Jassu pääsee helpolla puolentoista minuutin "shufflella", jonka Anssi esittää. Ois ottanut tuon Pekan esityksen (siinä ei hiki virtaa niin herkästi ja muitten ei tarviis kuunnella sen kaikuvaa ääntä. Pistettiinhän Pekkakin saunaan harjoittelemaan. Tuo tanssi ei Jassulta taivu edes noin lyhyen ajan verran. Kauppasekunnit ovat muitten varass, etenkin Samir niitä tuo.
Älä viitsi, ei pääse sen helpommalla kuin muutkaan, kaikkensa tekee kuten aina.
Ihmeellistä vääristelyä.
Jahas täst tuli Anssin tankotanssi :(
Voi ei miten jäykkä tuo Aki on 🙈
Olisi antanut nyt Akin tanssia tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisössä näytti olevan Laura R, Minna, Oliko Sanni, ketä muita???
Ymmärrettävää, että jotkut tulee. Ei ymmärrettävää, että jotkut vielä kehtaavat naamaansa näyttää.
Melody oli myös
Jassu on hyväsydäminen tyyppi, kuten Villekin sanoi. Ketjussa Jassua haukkuu ihmiset, jotka ei häntä tunne. Jassu on mun entinen opiskelukaveri ja ei ole mitään ikävää sanottavaa hänestä. Tulee juttuun kaiken ikäisten kanssa, toisin kuin monet muut nuoret. Muhun vetoaa aitous. Jassu on ollut talossa just tasan sama tyyppi kun oli koulussakin.
Sittehän esim kaikki ruottalaiset miehetki on homoja kun ne meikkaa..ja pitää itsestään huolta.