Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei taas myötähäpeä Akin jutuista. Beho on rintaliivit. Paitsi että se on BH.
Miten itse lausut bh? Villehän ei edes tiennyt tuota minkä aki tiesi.
No ihan bee hoo. ihan eri kuin beho.
Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi kiukuttelee Lasselle suklaasta, vaikka juuri äsken antoi sitä hövelisti Melodylle. Jostain syystä Melody ei voi Taavin mielestä tehdä mitään väärin.
Joku vinksahtanut suhde naisiin (ja äitiinsä) tuolla Viron ihmeellä on. Mielistelee naisia.
Koko laumahan mielistelee Melodya, jostakin syystä. En todellakaan tiedä miksi, itse olisin heti joko lähtenyt tai puuttunut Melodyn touhuun.
Ajattelevat, että otetaanpas keittiöhirmu finaaliin ja ehkä katsojat eivät ole tykänneet näkemästään. Saahan ne kuitenkin syödäkseen ja pääsevät vähemmällä ruuanlaitossa ja voi vain jotain omia juttuja kokkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei taas myötähäpeä Akin jutuista. Beho on rintaliivit. Paitsi että se on BH.
Ville ei varmaan, sibeliuslukion käyneenä, akateemisen perheen vesana halunnut brassailla. Vaatimattomuus kaunistaa.
Minä taas luulen, että Ville ei tajunnut, että Aki puhui BH:sta, kun lausui niin kummallisesti.
Joko lähetettäis jassu kotiin sunnuntaina
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sami, Lasse ja Samir syö noita herkkuruokia, vaikka eilen päättivät, että jos tulee juhlat, niin eivät syö herkkuja ja juo?
Onneksi Lasse sentään pitää kiinni uudesta kasvisruokavaliostaan.
Kasvispullat ja vesikö on herkkuja? Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan bee hoo. ihan eri kuin beho.
Idiootti!
Mikäs sinua vaivaa? Eikö sinusta ole vähän .. hmm.. hassua, että ainoa sana, jonka Aki osaa ruotsiksi on rintaliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville vaikuttaa siltä, että hänen "pitäisi" osata ruotsia ihan hyvin. Heittäytyykö taas tyhmäksi, kuten musiikkitehtävässäkin?
Miksi pitäisi? Ville taitaa olla aika kouluttamaton (ei taida olla edes lukiota käynyt) toistaiseksi, ständimyyjänä tienaa elantoaan.
Täh? Akateemisen perheen kasvatti, joka on käynyt sibeliuslukion.
Ai on käynyt lukion, hienoa, surkea ruotsi siihen nähden että on pari vuotta sitten kirjoittanut :o akateeminen perhehän suoraan tarkoita että itse olisit älykkö...
Siksihän kirjoitinkin pitäisi-sanan lainausmerkkeihin. Sibeliuslukio kun vaikuttaa bättrefolkin paikalta.
Joopajoo :D
Sibeliuslukio ei ole mikään paremman väen paikka, vaan MUSIKAALISEN ihmisen koulu.
Sinne ei pääse hyvällä todistuksella, vaan pääsykokeilla – ja niillä testataan musikaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on just hauskaa, kun nuo ei osaa ruotsia. Ihan tylsäähän se olis, jos kaikki vetelisivät sujuvasti tuolla.
Ja samalla oiva esimerkki siitä, että mitä pakolla yritetään tuputtaa, ei vain tartu vaan päinvastoin alkaa hylkiä. Tämä koskee paitsi pakkoruotsia myös ihan kaikkea muuta propagandaa mitä liian näkyvästi yritetään tuputtaa.
1930-luvulla yritettiin Suomessakin tuputtaa äärioikeistolaisia juttuja lehdistöä ja radiota myöten, vallankumoustakin yritettiin, älymystö meni täysin rinnoin mukaan, mutta kansa ei lopulta kauheasti välittänyt, maltillinen oikeisto vei voiton.
1970-luvulla puolestaan taistolaiset yritti tuputtaa äärivasemmistolaisia juttuja ja lehdistöä ja radiota ja tv:täkin oli mukana, älymystö meni täysin rinnoin mukaan, mutta kansa ei lopulta kauheasti välittänyt, maltillinen vasemmisto vei voiton.
Tällä hetkellä tuputetaan paitsi talousliberalismia myös sen kyljesssä multikulturalismia, mukana on niin oikeistoa kuin vasemmistoakin, älymystö on täysin rinnoin mukana. Saa nähdä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Showshow kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sairaanhoitajan kuin lähihoitajienkin koulutukseen kuuluu ruotsin kielen tentti, hyvin ovat Jassu ja Pekka luistaneet niistä.
Pekka sanoi Taavin ruotsinlauseen onnistumisen jälkeen "mellumaiseen tyyliin" ohjeen "vähemmän kieltä, enemmän showta".
Sillä on Pekka vissiin mennyt, mistä aita matalin..Eiköhän Jasmiina ole mennyt koulun rehtorin huoneeseen huutamaan ja raivoamaan ja saanut sillä lailla ruotsin kielen kokeen läpi, suorittamatta sitä.
Kuten tuollakin, kohta tulee taas vain jassulle nokko-kaappi, panimo-kaappi ja kassikierros ärrällä, tuotannon lemmikki. Kaikkien studiovieraiden, paitsi Sainion, suosikki, vaikka eivät ole katsonnet kuin vilaukselta ohjelmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Lasse ja Taavi etääntyneet viime päivinä? Lasse ei äskenkään heittänyt mitään kun Taavi käänsi lausetta. Taavi ei taida tykätä Lassen ja Samirin grillihommista.
Etääntyminen tapahtui silloin kun Lasse alkoi käydä ylikierroksilla. Muuttui koko mies. Uusi Lasse tuskin miellytti Taaviakaan.
Vanha Lasse oli parempi kuin uusi. Han är inte längre Bamse. :(
No olipa yllättävää, että Taavin piti päästä sanomaan, että Mellun muusi on parempaa. Muut kehuvat, että Anssin muusi on hyvää ja kevyempää kuin Mellun tekemä. Kukaan ei uskalla suoraan sanoa, että sitä s**tanan kermaa ei tarvitse tunkea joka paikkaan.
Sami istuu korkealla tuolilla kuin vauva. Miksi ei voi istua normaaleilla tuoleilla? Ymmärrän, ettei halua istua sohvalla, mutta nuo ruokailupöydän tuolit ovat kovia.
Joku kirjoitti täällä ,että Jassun pitäisi voittaa jotta se voi maksaa velat pois.Itse en tuolla perusteella äänestä voittajaa todellakaan.Voiton ansaitsee kundi.
Taavin, Samirin ja Lassen kroppaa katselee paljon mieluimmin kuin noiden muiden miesten. Kiva, että ovat välillä ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on todellakin komea mies. Erittäin charmikas.
Ihan hyvännäköine mies, mutta itse e pidä hätä esim. seksikkäänä, koska hän on niin tahattoman koominen jotenkin. Tosikko, ei mikään välkky, mutta luulee olevansa Suuri Tietäjä ja salaliittojen paljastaja. Ja tosiaan tuo epäsuhtainen vartalo olemattominen alaosineen tuo mieleen Despicable me-leffan Drun.
Taavi on miesbimbo.
Ja Jassu naisbimbo. Taavi vaan ei ole sössinyt raha asioitaan noin pahasti
Är det någon pipis på kvällen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on todellakin komea mies. Erittäin charmikas.
Ihan hyvännäköine mies, mutta itse e pidä hätä esim. seksikkäänä, koska hän on niin tahattoman koominen jotenkin. Tosikko, ei mikään välkky, mutta luulee olevansa Suuri Tietäjä ja salaliittojen paljastaja. Ja tosiaan tuo epäsuhtainen vartalo olemattominen alaosineen tuo mieleen Despicable me-leffan Drun.
Pukeutuu hyvin on komea mutta flemattinen hyvänen aika miten jaksaakin olla möllötellä vain..
Vai että " flemattinen " ! Mikäs se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi kiukuttelee Lasselle suklaasta, vaikka juuri äsken antoi sitä hövelisti Melodylle. Jostain syystä Melody ei voi Taavin mielestä tehdä mitään väärin.
Joku vinksahtanut suhde naisiin (ja äitiinsä) tuolla Viron ihmeellä on. Mielistelee naisia.
Koko laumahan mielistelee Melodya, jostakin syystä. En todellakaan tiedä miksi, itse olisin heti joko lähtenyt tai puuttunut Melodyn touhuun.
En ymmärrä ollenkaan miksei ne ole haastaneet tuota köksää. Johtuuko tosiaan siitä, että on n**k***?
Tehneet Melodylle karhunpalveluksen, hän kuvittelee että on toiminut oikein ja muuttuu aina vain röyhkeämmäksi. Ylimielisenä laskee tuliko tarpeeksi monta litraa kuhukermaa, määkii myös kuinka toivatko tosiaan vähärasvaisempaa juustoa, Moittii jokaista kauppakeikkaa, ikäänkuin hän olisi maksaja. Eikä sitä koostetta etteikö tämä matami päivystä köökissä, lappamassa jotian naamaansa. Ei syö juustovoileipää, vaan mättää juustoa ohuen leipäsiivun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti täällä ,että Jassun pitäisi voittaa jotta se voi maksaa velat pois.Itse en tuolla perusteella äänestä voittajaa todellakaan.Voiton ansaitsee kundi.
Sukupuoliko sitten on hyvä peruste mielestäsi?
Miksi Sami, Lasse ja Samir syö noita herkkuruokia, vaikka eilen päättivät, että jos tulee juhlat, niin eivät syö herkkuja ja juo?
Onneksi Lasse sentään pitää kiinni uudesta kasvisruokavaliostaan.