Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
71761/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samir poistunut päiväkirjahuoneen kautta?

Vierailija
71762/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaa jos häätöäänestyksessä olisi Melody, Jasmine, Pekka, Anssi. Ois mahtavaa.

Ei taida Jasmineaa olla talossa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71763/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitäpä Aki on sitten tehnyt ansaitakseen samanlaisen pilkkaamisen ja silmien pyörittelyn, kuin Pekka, tänäänkin aamusta saakka? Millä tämän perustelette, jos tuolla kerran ollaan tosi reiluja "paremman porukan" toimesta ja reagoidaan vain ensin ärsytettyinä? Mitä Aki on Samia kohtaan tehnyt väärin, että Samin pitää jatkuvasti V''lla sille? 

Sami käyttäytyy kuin koululuokan hieman syrjään jäänyt poika, joka hakee suosittujen poikien suosiota lähtemällä kiusaamiseen mukaan ja kuvittelee, että pääsee siten piireihin mukaan.

Vierailija
71764/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojilla oli kivaa suihkussa eilen. Anssi leikkasi kruunu kuvion suihkun alla Pekan hiuksiin. Jassu kyyläsi ikkunan läpi heitä. Mellu tuli kylppäriin kesken suihkun heidän. Pesi kasvojaan pitkään, rasvasi, pälätti. Ja Taavi ja Aki suihkuun alasti ja vieläkin Mellu siinä kyyläten ja pälättäen. Entä jos kylppärissä olisi suihkussa alasti naisia ja mies tulisi sinne ja hoitelisi naamaansa niin sehän katsottaisiin tirkistelyksi tms.

Jäi myös puunaamaan pesuallasta sinne, että voisi tirkistellä pidempään alastomia miehiä. Onkohan Mellu sellainen parisuhteessa joka sanoo möreällä äänellä: "Mä sitten panen muuten muitakin"?

Putsasi ja sanoi ettekö kuule mua johon Taavi että Mellu kai tiedät että kun puhut täällä niin kamerat filmaa meitä. Taavi ja Aki olisi halunneet olla alasti suihkussa ilman kameraa. Mellu pitkään pesi kasvojaan. Tirkisteli.

Vierailija
71765/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisivät taloon videopätkän siitä kenet Minna olisi häätänyt talosta, näkisi Lassekin sen. Minna on kaikkien bb kausien inhokkini numero 1. Joku siinä muijassa tökkii.

No sanoiko se jonkun nimen päiväkirjahuoneessa? Ei? Mut inhoan myös Minnaa, ettei sillä.

Sanoi: Lasse häätöön

No voi kauheeta, kyllä mä niin mieleni pahoihin. Lassehan itse ei kauhean loukkaantuneelta vaikuttanut (olis lähtenyt Minnan kanssa kaljoille)) mutta näitä toisten puolesta loukkaantuneita näkyy riittävän tällä palstalla, se kun on nykyisin niin muotia pahastua toisten puolesta.

En minä Lassen vuoksi itke. Minna on pöyristyttävä, aivan uskomaton ihminen, toivottavasti nettoaa tuosta edes vähän. Ei itse junaillut, mutta lähti kärkkäästi mukaan. Lasse voi tosiaan viedä naisen bisselle, julkiselle paikalla ja kysellä asiasta.

Vierailija
71766/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Mellun sipulien kuoriminen voi olla noin hidasta.

Vaikuttaako äänestykseen....

Vierailija
71767/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä koosteessa kohdassa 35:20 Minna päiväkirjahuoneessa. 

"Mä luulen et siis toi.. jos mä niinku ääneen mietin.. mä aattelin silleen, et niinku ehkä Lasse vois olla sellanen, joka ymmärtäis siis .. ää.. jotenkin se oli silloin ku oli toi häätöpäivä nii se oli tosi sillee niinku rauhallisella mielellä ja oli ihan sillee valmis lähteen, et mun mielest... Taavi kyl suuttuis verisesti, sen mä tiedän."

Hän ei siis miettinyt kuin Lassia tai Taavia. Onko huomannut, että talossa muita asukkaita olikaan, jos luuli, että piti valita näistä kahdesta. Eikä tainnut aivot ihan raksuttaa, että tuossa oltiin ihan oikeasti häätämässä jotakuta eikä vain laittamassa äänestykseen. Tuohon ei kyllä päde ihan samat perusteet kuin talossa häätöpisteitä antaessa. 

Vierailija
71768/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samir poistunut päiväkirjahuoneen kautta?

En ihmettele, vaikka olisi joku rikostuomio vrt. tempparit. Tuli heti siitä  esittelyvideosta erittäin huonot vibat, vahvistui entisestään ajan kuluessa.

Vierailija
71769/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla Jasmiinalla ollut mitään järkevää sanottavaa...

En ole kuullut yhtään normaalia järkevää juttua. Ei pysty asia keskusteluun.

Vierailija
71770/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ruotsalaisuuden päivä ja rapujuhlat? Ainakin Ruudun etusivulla ohjelman alla luki näin.

6.11. On Svenska dagen

En tiedä, milloin tuo päivä oikeasti on. Joka tapauksessa Ruudun etusivulla Big brother-ohjelman kohdalla luki, että talossa juhlitaan ruotsalaisuuden päivää ja että päivä huipentuu rapujuhliin. En tuota itse keksinyt. Pahoittelen, jos joku aikaisemmasta viestistäni loukkaantui.

Vierailija
71771/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Mellun sipulien kuoriminen voi olla noin hidasta.

Kaikki sillä on uskomattoman hidasta. Hitain ruuanlaittaja mitä olen koskaan nähnyt.

Sanoi töissä sipulien tulevan valmiina silppuina. Eilen puhuivat että eiliseen jauhelihakastikkeeseen tänään paljon sipulia, papuja. Tomaattia tai ketsuppia hirmusesti laitettu eiliseen kastikkeeseen. Hirmusesti maustaa aina.

Vierailija
71772/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi vastustaa Salkkarit-tietovisaa, kun vain pari voi osallistua. En ole katsonut jaksoakaan Salkkareita, joten ymmärrän hyvin.

Vierailija
71773/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassea harmittaa vieläkin kun ei muista Tomin nimeä.

Vierailija
71774/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu suorastaan liitelee kohti voittoa. :)

Miten 155 kg liitelee..

Vierailija
71775/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisivät taloon videopätkän siitä kenet Minna olisi häätänyt talosta, näkisi Lassekin sen. Minna on kaikkien bb kausien inhokkini numero 1. Joku siinä muijassa tökkii.

No sanoiko se jonkun nimen päiväkirjahuoneessa? Ei? Mut inhoan myös Minnaa, ettei sillä.

Sanoi: Lasse häätöön

No voi kauheeta, kyllä mä niin mieleni pahoihin. Lassehan itse ei kauhean loukkaantuneelta vaikuttanut (olis lähtenyt Minnan kanssa kaljoille)) mutta näitä toisten puolesta loukkaantuneita näkyy riittävän tällä palstalla, se kun on nykyisin niin muotia pahastua toisten puolesta.

Mitenköhän Lasse olisi siitä voinut loukkaantua, kun ei ole nähnyt eilistä koostetta? Ja toiseksi, ei kai tuosta Lasse varsinaisesti loukkaantuisi, vaan lähinnä ihmettelisi ja suuttuisi, miksi hän ja mitä hän on muka tehnyt väärin. 

Otappa asioista vähän paremmin selvää.

Vierailija
71776/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt talossa tapahtuu jotain. Samir jäi päiväkirjahuoneeseen ja muut joutui ulos. Verhot kiinni.

Täh? Sisällähän nuo ovat? 

Vierailija
71777/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Pekka, Anssi ja Aki ovat älynneet nimetä viimein Villen. Jos Ville päätyy häätöön, hän ainakin putoaa vihdoin pois.

Kukaan ei nimeä Villeä. Harmiton kaikkien kaveri. Ville vielä voittaa koko pashan.

Ei nyt sentään voita mutta pitkälle pääsee. Ei asukkaita haittaa tapetti vaan ne jotka ärsyttää.

Asukkaita haittaa tässä vaiheessa jo pahasti voittajakandidaatteina pitämänsä kilpailijat. Tietävät hyvin, miten vähän aikaa on finaaliin ja taisto käy jo raivoisana.

Tykkään Taavista, mutta huvittaa hänen vaateensa miten tuolla saisi ja ei saisi pelailla. Itse pelaa yhtä lailla kuin muutkin. Esittää olevansa erilainen ja aidompi kuin muut, vaikka meinaavat aivonsa nyrjähtää taktiikkaspekulaatioihinsa.

Turhaa. Taavilla riittäisi miesmallina töitä ja sillä saisi enemmän rahaa kuin mitä voitosta kertyisi.

Vierailija
71778/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä joillakin paino ihan hukassa, jos väitetään Jassua yli 150 kiloiseksi.

Vierailija
71779/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Jassu voi liidellä, kun makuuasennosta köntystää vain röökipaikalle ja syömään suu auki.

Vierailija
71780/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Pekasta on nyt turha tehdä mitään uhria. Jos on koko alkukauden systemaattisesti pyrkinyt ärsyttämään porukkaa ja pääsemään etenkin Samin ja Lassen ihon alle, niin nyt tässä Pekka on se uhri kun sille tästä asiasta sanotaan.

Pekka on itse Anssin kans jutellut että miten tykkää ku alkaa pelikirjat rakoilla ja esim. "Lassen hyvän jätkän rooli" kariutua.

Mun mielestä Pekka on hyvä BB asukas, eikä varsinaisesti ole väärin kaivaa vastustajista niitä negatiivisia puolia esiin ja vähän sörkkiä muurahaispesää. Mutta se ei sitte ole mikään syy uhritutua, jos toiset tämän keinon kyseenalaistavat.

Esim. eilinen retriittihän ei ollut alunperin millään tapaa Pekkaa vastaan hyökkäämistä, mutta kun Pekka itse lähti tuohon leikkiin mukaan niin retriittipojat heitti vähän bensaa liekkeihi. Sama oli aikaisemmin kun epäilivät porukalla Lassea ja Nooraa salatehtävästä.

Pekkahan sen psykologisen sodan käynnin on aloittanut, ja sanonut sen ihan suoraan. Taavi nyt on oikeastikin Pekan imperium-psykppseissa, mut Lassea tuntuu lähinnä huvittavan Pekan psykologiset sodat ja muut vastustajan murtamiskeinot.

Mä en eilistä Pekan ja Samin keskustelua enää kuullut, mutta en varsinaisesti ihmettele jos Sami on saanut voimia ja taustatukea puolustaa itseään Pekkaa vastaan. Kaikki muistaa alkukauden syytökset Samia kohtaan Pekan toimesta. Mutta jos siellä on toisen puhevikaa tms. käyty haukkumaan , niin sitä en toki missään nimessä hyväksy. Toisten henkilökohtaiset ominaispiirteet ei tähän peliin kuulu, vaan ne täytyy osata jättää ulkopuolelle. Oliko tässäkin niin ,että Pekka uskalsi käyä Samia vastaan väittelemään vasta siinä vaiheessa kun muut retriittipojat oli mennyt nukkumaan?

Juurikin niin. Pekka alkoi painostamaan Samia kun soijapojat meni nukkumaan. Itse Pekka tunki itsensä retriitti poikien luo vaikka oli nukkumassa. Kun oli hätä että saako ne Samin puolelleen ja menettävät neljännen joukostaan. Tai Samihan äänestänyt Pekkaa eli ei ole Pekan joukossa ollutkaan. Pekka teki itestään taas pellen.

Ketju on lukittu.