Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Anssia ssi kirjoitti:
Anssin insta, löytyykö millä nimellä?
twitchandy
Aatelkaa jos häätöäänestyksessä olisi Melody, Jasmine, Pekka, Anssi. Ois mahtavaa.
Pojilla oli kivaa suihkussa eilen. Anssi leikkasi kruunu kuvion suihkun alla Pekan hiuksiin. Jassu kyyläsi ikkunan läpi heitä. Mellu tuli kylppäriin kesken suihkun heidän. Pesi kasvojaan pitkään, rasvasi, pälätti. Ja Taavi ja Aki suihkuun alasti ja vieläkin Mellu siinä kyyläten ja pälättäen. Entä jos kylppärissä olisi suihkussa alasti naisia ja mies tulisi sinne ja hoitelisi naamaansa niin sehän katsottaisiin tirkistelyksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa jos häätöäänestyksessä olisi Melody, Jasmine, Pekka, Anssi. Ois mahtavaa.
Kannatetaan .
Näyttäisivät taloon videopätkän siitä kenet Minna olisi häätänyt talosta, näkisi Lassekin sen. Minna on kaikkien bb kausien inhokkini numero 1. Joku siinä muijassa tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan .
mutta jos näistä vain yksi häädetään, paha paikka.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi et tietää miten muita ärsytetään, esim Samia ja Mellua ja .. heitti esimerkkejä. Ja Pekka on Pekka mut mä varmaan toimisin itsekin noin, peli on peli, ja hauskaa seurattavaahan toi on, kuuluu asiaan! Nautittavaa katsojille. Ei ollut kyse Samin 'kiusaamisesta' tai mistään vastaavasta, turha kääntää asioita näin, ja osaahan Samikin ärsyttää muita, ja ihan jokainen noista sen osaa ja sen myös tekee! Kuten joku totes aiemmin talossa, varmaan Mellu, et ei tää oo mikään rippileiri.
Kertoisitko sinä, mikä ilo tuossa pelissä olisi sinulle itsellesi? Juu, on hauskaa seurattavaa, mutta onko kivaa antaa itsestään k*si pä*nen kuva vain sen takia, että katsojilla on hauskaa? Jäähän tuossa aika helkatin paljon kivoja asioita kokematta, kun porukka alkaa välttelemään sinun seuraasi ja kaiken lisäksi olet jatkuvasti häätöäänestyksessä.
Tässä vähän toistuu sama ajatusmaailma kuin Pekan poliittisessa urassakin, että tekee itsestään vain sätkyukon, joka tekee, mitä uskoo kansan toivovan, mutta ei anna itsestään yhtään mitään eikä seiso minkään sanomisiensa eikä tekemisiensä takana. Tyhjää täynnä koko mies. Viihdyttää normaaliälyisiä ehkä kaksi viikkoa ja lopulta itselle ei jää käteen yhtään mitään.
Jos Jassu häädettäisiin repisin ilosta pelivehkeeni.
Ekana äänestäisin Jassun pois. Hän on jo niin nähty huutaja ja kaikkein suurin selän takana puhuja. Sitten Pekka ja.Mölöni.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisivät taloon videopätkän siitä kenet Minna olisi häätänyt talosta, näkisi Lassekin sen. Minna on kaikkien bb kausien inhokkini numero 1. Joku siinä muijassa tökkii.
No sanoiko se jonkun nimen päiväkirjahuoneessa? Ei? Mut inhoan myös Minnaa, ettei sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on varmasti häädössä, mutta mä äänestän kyllä ainakin häntä sen toivossa, jotta tuo kiusaajajengi saisi nokilleen, kun hän ei taaskaan putoaisi. Taavikin aikuisena miehenä hihitellen pilkkaa Pekkaa pihalla Jassun kanssa ja vielä niin, että Pekka näkee sen. Tuo on juuri sellainen kiusaamisen muoto, jolla mua kiusattiin yläasteella.
Samoin. Äänestän Pekkaa. Niin paljon nähnyt, mitä kiusaaminen aiheuttaa.Kuvottaa, kun joukolla hyökätään ja puhevikaa mollataan. Samoin takanapäin mollaamista en voi sietää missään olosuhteissa.
Itse en kyllä äänestäisi mölyävää itsekästä öykkäriä vain sen takia, että joku haukkuu hänen puhevikaansa talon ulkopuolella.
Samihan hänen puhevikaansa haukkui, eikö Sami ole talossa.
missä tilanteessa ja miten? Oletko edes varma, että haukkui puhevikaa? Tiedätkö minkä niminen kioski bb-talossa on?
Kohta on pakko olla kaikki häädössä. Mut harmi et perus nimeämisiä on ollut niin vähän. Toivottavasti tänään on. Jännää!
Vierailija kirjoitti:
Ekana äänestäisin Jassun pois. Hän on jo niin nähty huutaja ja kaikkein suurin selän takana puhuja. Sitten Pekka ja.Mölöni.
Ja sitten talosta tulisi niin tylsä ja hiljainen, että kamerat ja 24/7 sammutettaisiin hissuksiin ja livet loppuisi eikä kukaan edes muistaisi että talossa vielä jotain ihmisiä on ja heidät unohdettaisiin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva kirjoitti:
Psykoosit tulilla Pekalla ja Akilla, Anssi taitaa olla kartalla.
Olisko mukava saada Anssi, Aki ja Pekka häätöön, Pekka ulos "kruunuineen"?
Ei, olis parasta saada kiusaaja-läyhäjengistä UL s joku näistä: Jassu ja Melodia. Vaikka molemmat. Inhottavaa yhden ihmisen kiusaamista porukalla. Lasse ja Taavi valitettavasti tekee samaa. Anssi on ainut joka uskaltaa olla kiusatun ja syrjityn puolella. Ville , Taavi ja Lasse tekee sitä myös mutta harvemmin päin naamaa. Kuinka inhottavaa olis olla Pekka. Toi on niin selkeätä peliä Jassunn kuppikunnalta et kaikki ne vs. Pekka. Tykkäsin Lassesta ja en tod oo ollu Pekan tiimiä mut nyt oon ja pysyvästi. Anssi Pekka ja Aki kelle vaan näistä suon voiton. Pekka pysyy rauhallisena ja kannassaan esim se sohva keissi josta pätkä eilisessä koosteessa. Noi ei vaan yritäkään ymmärtää Pekan pointtia, pitää vaan tehdä hänestä pahista. Jokainen tässä vaiheessa miettii peliä. Enemmän tai vähemmän, mutta osa sanoo rehellisesti suoraan ja osa peittelee hyvin.
Mut tollanen porukalla lynkkaus ja mustamaalaus kammottavaa.
Alma on kuin varjo entisestään. Nähdään kuinka some kommentit hajottaa ihmisen...
Kyllä säkin olet yksinkertainen, varmaan yhtä yksinkertainen kuin Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on varmasti häädössä, mutta mä äänestän kyllä ainakin häntä sen toivossa, jotta tuo kiusaajajengi saisi nokilleen, kun hän ei taaskaan putoaisi. Taavikin aikuisena miehenä hihitellen pilkkaa Pekkaa pihalla Jassun kanssa ja vielä niin, että Pekka näkee sen. Tuo on juuri sellainen kiusaamisen muoto, jolla mua kiusattiin yläasteella.
Samoin. Äänestän Pekkaa. Niin paljon nähnyt, mitä kiusaaminen aiheuttaa.Kuvottaa, kun joukolla hyökätään ja puhevikaa mollataan. Samoin takanapäin mollaamista en voi sietää missään olosuhteissa.
Itse en kyllä äänestäisi mölyävää itsekästä öykkäriä vain sen takia, että joku haukkuu hänen puhevikaansa talon ulkopuolella.
En minäkään sen takia äänestä. Äänestän siksi Pekkaa kun nämä talon muutamat itsekkäät , ylimieliset ja itseään parempina pitävät kanssakilpailijat häntä haukkuvat, matkivat ja pilkkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanoiko se jonkun nimen päiväkirjahuoneessa? Ei? Mut inhoan myös Minnaa, ettei sillä.
Sanoi Lassen nimen. Näytettiin eilen koosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan tykännyt Soijapojista ja näistä niiden touhuista ja kokkailuista, mut alkaa tulla korvista jo tässä vaiheessa noi samat soijajutut ja 'innovaatiot' ja Lassekin alkaa kypsyttää, kun ei ole _mitään_ muuta puhuttavaa tms kun toi helvetin safka ja safkan suunnittelu. Jos ei väännetä ja 'makustella' safkaa niin sitten ainakin kehitellään 'tuotteita' ja puhutaan niistä ja kehutaan kilpaa omia tuotoksia. Jotain muuta nyt!
Kaksi kameraa käytössä . Voi valita ketä katsoo ja kenen juttuja kuuntelee . Tykkään katsella Samirin ja Lassen touhuiluja ja juttuja . En jaksa Pekan ja Jasmiinan henkeviä keskusteluja ja puuhailuja .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan .
mutta jos näistä vain yksi häädetään, paha paikka.
Ei ole paha paikka koska näin ei mene.
Kaksi häädetään, kerrottu moneen kertaan.
Häädössä on ainakin viisi tai jopa kuusi.
Lisäksi noihin nimiin en usko koska on laittanut ne nimet miten itse haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jassu häädettäisiin repisin ilosta pelivehkeeni.
Tälläinenkö on oikeesti näkemys esimerkkinä nuorille, ja kellekään nuoresta naisihmisestä. Vastaan, että huono esimerkki. Ulos.
Lasse ja Sami tekivät itse.