Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
71661/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla kukaan ketään kiusaa. Näette ihan väärin. Ne nyt vaan on tommosia.

Ihan mielenkiintoinen otanta porukkaa, kaikki ei vaan tykkää kaikista, ja sanovat ja tekevät sen mukaan.

Kaikki ne on tullu voittamaan, mutta yks vaan voittaa.

Vierailija
71662/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vielä selvyyttä miksi Sami oli piilottanut käytetyt bokserit tyynyn alle?

Hyhhyh

Nukkuu niissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71663/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Minna on ihan kiinni Lassessa.Ikäero juu on vaan numeroita ,mutta jos toiselta osapuolelta ei tuole huomionosoitusta/ kiinostusta niin silloin pitää unohtaa juttu.

Vierailija
71664/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo olisi kyllä todella tylsä jos kaikki vaan istuisi sohvalal hiljaa ja kävisi tupakalla ja sanoisi 2 lausetta päivässä kuten Aki, Taavi, Samir ja Ville.

Vierailija
71665/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vielä selvyyttä miksi Sami oli piilottanut käytetyt bokserit tyynyn alle?

Oliko ne käytetyt bokserit ja kuka tietää että käytetyt. Onko talossa käytettyjen alushousujen nuuskija.

Vierailija
71666/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassulla virtaa suonissa turkkilainen veri ja  se  kuohahtaa helposti.  Niin olen ymmärtänyt. 

Mutta sitä en ymmärrä, miten Jassulla voi olla mahtavat ulosotto velat.

Eikö  Jassu ole osannut hoitaa oikein raha-asioitaan.

Ja  hän vielä  on  Kelalta saanut rahaa, joita sen ei ole kuulunut saada. 

MIllon täällä puhutaan lassen raha-asioista? se sano,e ttä on pelanut kaiken. 

Vierailija
71667/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassulla virtaa suonissa turkkilainen veri ja  se  kuohahtaa helposti.  Niin olen ymmärtänyt. 

Moni julkkishan kierrättää parkkisakkonsa ym ulosoton kautta, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Jassusta voi tulla BB-kuuluisuus, alkaa saamaan rahaa kunnolla ja maksaa kaiken korkojen kera.

En tiedä, pääsekö veloista säällisen ajan kuluttua eroon, tai varattomana eläkemummona kaikki nollataan,  perillisillehän ei velkoja sälytetä.

Paha juttu, jos otat töitä vastaan, päältä vedetään  määrätty summa ulosottoon kai moni miettii kannattaako.

Vierailija
71668/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka on varmasti häädössä, mutta mä äänestän kyllä ainakin häntä sen toivossa, jotta tuo kiusaajajengi saisi nokilleen, kun hän ei taaskaan putoaisi. Taavikin aikuisena miehenä hihitellen pilkkaa Pekkaa pihalla Jassun kanssa ja vielä niin, että Pekka näkee sen. Tuo on juuri sellainen kiusaamisen muoto, jolla mua kiusattiin yläasteella.

Samoin. Äänestän Pekkaa. Niin paljon nähnyt, mitä kiusaaminen aiheuttaa.Kuvottaa, kun joukolla hyökätään ja puhevikaa mollataan. Samoin takanapäin mollaamista en voi sietää missään olosuhteissa. 

Vierailija
71669/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen lauseesi antaa vastauksen kysymykseesi.

Vierailija
71670/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pettynyt Samiriin, että lähti tuohon kiusaukseen mukaan. Toki vaikuttikin liian täydelliseltä paketilta alkuun, oli epäilyttävää. 

Kaikkein ärsyttävin on silti Vaavi, joka istuu ylimielinen virne naamallaan mitään puhumatta aamusta iltaan. 

Nyt tulee kyllä todella jännittävä häätöäänestys sunnuntaina, kumpi jengi voittaa. 

Samirin esittäminen ja pelaaminen on ollut aika selvää jo melko alusta. On varmasti finaaliviikolle asti koska pyrkii vaan miellyttämään kaikkia. 

En olis uskonut, että kirjotan tän koska pekka ärsytti mua tosi paljon yhessä vaiheessa ja vieläkin se huuto, mutta en vaan hyväksy kiusaamista, kohdistu se kehen tahansa. 

ihan tämän takia olen enemmän pekka-anssi kaksikon puolella kun poikapissisten, jotka vois mun puolesta jo lähtä liuskaan

Vierailija
71671/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka kyllä ihan itse on puhunut kuinka pelaa ja tahallaan ärsyttää muita ja aukoo päätä. Ja tästäkö ei saisi sitten pekalle mitään sanoa että ei ole ok?

Asiasta käytiin keskustelu. Mutta se, että sen osapuolet olivat eri mieltä asiasta, ei oikeuta sitä, että yhdestä ihmisestä tehdään sen jälkeen sylkykuppi, josta voidaan porukalla koko ajan puhua paskaa. Pekka nyt vain sattuu olemaan helpompi kohde Jassulle kuin Sami, sillä Pekka ei purskahda itkuun, vaikka kaikki räksyttäisivät kuorossa hänelle.

Vierailija
71672/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ruotsalaisuuden päivä ja rapujuhlat? Ainakin Ruudun etusivulla ohjelman alla luki näin.

Vierailija
71673/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ruotsalaisuuden päivä ja rapujuhlat? Ainakin Ruudun etusivulla ohjelman alla luki näin.

Se päivä on kyllä vasta huomenna, ei tänään.

Vierailija
71674/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttäytyy vaan erilaisena / pahempana, jos yksi ihminen virnistelee, syö vilikalaa ja ärsyttää muita tahallaan versus se, että laumana hihitellään, pilkataan ja kiusitaan yötä myöten, ei sille vaan voi mitään. Se vaan tuntuu tosi inhottavalta ja saa mun sympatiat menemään Pekalle, vaikka viime viikolla halusinkin sen kiihkeästi pois talosta. Näin se muuttuu. 

Vierailija
71675/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssin insta, löytyykö millä nimellä?

Vierailija
71676/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saivat talipallon?

Vierailija
71677/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssia ssi kirjoitti:

Anssin insta, löytyykö millä nimellä?

En oo käyny mut kuullu oisko joku Andy pyro tai jotain

Vierailija
71678/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan tykännyt Soijapojista ja näistä niiden touhuista ja kokkailuista, mut alkaa tulla korvista jo tässä vaiheessa noi samat soijajutut ja 'innovaatiot' ja Lassekin alkaa kypsyttää, kun ei ole _mitään_ muuta puhuttavaa tms kun toi helvetin safka ja safkan suunnittelu. Jos ei väännetä ja 'makustella' safkaa niin sitten ainakin kehitellään 'tuotteita' ja puhutaan niistä ja kehutaan kilpaa omia tuotoksia. Jotain muuta nyt!

Vierailija
71679/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki talosta lähteneet ja niitten fani ovat nähneet miten Jasmiina on heidät haukkunut selätakana pk huoneessa. Varmaan äänestyksessä muistavat. 👍👍👍

Vierailija
71680/105262 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saivat talipallon?

Lasse teki puurosiemen seoksesta. En muista oliko Samir myös tekemässä. En tiedä tämän päivän tapahtumia onko saaneet toisenlaista talipalloa.

Ketju on lukittu.