Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos bb määrää minnan valitsemaan häädettävän niin kenet minna olisi sitten saanut valita jos ei lassea? Kuka saa äänestää lassen ulos talosta vai pitääkö lassen jäädä taloon loppuiäkseen?
Talossa on 10 asukasta, joten eikö sinusta ole melkoinen "sattuma", että ketään muuta ei sattunut tulla mieleen kuin se, jonka takia meni takaisin taloon ja jota ronkui viereen ja josta jauhoi ihan koko ajan, että aikoo saada tämän takaisin? Ei tuossa kuules paljon se motiivi jää epäselväksi.
Et ole ilmeisesti katsonut kovin paljon bb:tä jos ihan oikeasti ihmettelet, olisiko Minnan muka pitänyt valita joku vähemmän tärkeä ihminen. Kyllä Lassea tietysti saa äänestää ulos, kuten esimerkiksi Anssi ja Pekka tekivät. Minnan motiivi vain on niin läpinäkyvä ja oksettavan nolo.
"Nyt annat sitä k*rpää ja näytät että olet mies ja sotilas etkä liian lyhytlahkeinen pojankloppi!"
Vierailija kirjoitti:
Minna teki ihan oikein kavalalle Lasselle. Lasse on kylmä kuin kivi - antoi ymmärtää muttei ymmärtäny antaa. Toivottavasti Minna BBn jälkeen etsii Lassen ja vaatii selitystä ja hyvitystä koko kansan edessä aiheutetusta nolaamisesta. Lasse ulos seuraavassa pudotuksessa!
Mitä selitystä? Mitä Minna voi vaatia, kunniansa palautustako? Kunniansa palautusta Minna voisi vaatia BB:n tuotannolta, Minnan lähtöepisodi oli tuotannolta Lassen ja Minnan häpäisy. Ei näin.
Pelkään, että Lasse häädetään seuraavaksi, siinä olisi loppusilaus tälle ihmiskokeelle. Toisaalta Lasse voi sitten palauttaa Minna maanpinnalle, kenties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellu kysyi niinku äiti lapselta oletko syönyt. 😂 poika laiha.
Kyllähän tuosta tulee sellainen vaikutelma, että heidän suhde on ns. äiti-poikasuhde. Äiti-Melody pitää siis huolta pojastaan, joka saattaa unohtaa jopa syödä kun uppoutuu pelimaailmaansa. Ei siis mikään normisuhde intohimoisine tunteineen. Ja varmaan jotkut vässykät tykkää, että heistä pidetään huolta, ei tartte olla talon mies. Kukin tyylillään.
Vai odottiko joku Mellua suurempaa machoa paikalle, joka jyrähtää missä kaapin paikka on ja kaappaa Mellun olkapäilleen ja vie ikävissään matkassansa :D
No möykkäsihän Melly jo aiemmin talossa "Mitenhän mun bebe voi". Kummallinen hallintakuvio sekin.
On se vaan niin ,että joku kundeista voittoon.Nyt tällä kaudella ei ole enään sellaista naista joka vois voittaa BB 2021.
Andy vissiin on vielä talossa, kun ei ole Twitchissä näkynyt. Andyn osalta kyllä hauskaa, että ei päässyt julkkis bb.hen, mut tuohon otettii. Julkkis bb.ssä oli jotain neva höördejä kuten se musta nainen ja pinkkupinskukin jää somearvollaan Andylle ja tubessakin lukeutuu og-tubettajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saattoi olla osittain vitsikin, mutta kyllä tuosta kysymyksestä tuli vähän omituisen vibat. Kenelle tulee mieleen kysyä aikuiselta ihmiseltä, onko hän syönyt? Kuvitteleeko Mellu kotonakin, että ilman hänen kokkailujaan ei pärjätä? Ja onko tuo hänen hallintakeinonsa kotonakin? Piilotteleeko sielläkin ruokia ja läpsii sormille ja naureskelee toisen kokkailuille?
No siis ihan tuli itselle mieleen, et ehkä Mellu nyt vaan on kotona vastuussa ruuanlaittamisesta. Ei oo ehkä miesystävän heiniä. Ja että tietää toisen syövän esim pelkkää leipää, jos kotona ei oo valmista ruokaa. Totesi, että "oot laihtunut" tms. Tässä tarvii nyt väkisin tehdä Mellusta mitään tyrannia sentään
Ai ihan väkisin on tehty Mellusta tyranni? Ilman mitään syytä? :D Etkö ole nähnyt tuota täsmälleen samaa ajatustapaa ihan koko talossaoloajan? Ei kai tuollainen tulisi mieleen, ellei tuota tyranniaa olisi nähty jo viikkotolkulla. Tai jos puhuttaisiin esimerkiksi Samista tai Samirista, silloinhan se voisi olla kaukaa haettua.
Luitko mun kommentin ihan ajatuksella? En ottanut varsinaisesti kantaa Mellun talossa olemiseen. Musta on vähän typerää alkaa heidän parisuhdettaan tässä ruotimaan, me ei tiedetä heistä yhtään mitään vaikka nähdäänkin telkkarissa 24/7.
Enhän minä parisuhdetta sen kummemmin ruotinutkaan, vaan Melodyn käytöstä, jota on nähty myös talossa. Miksi ihmeessä en saisi pohtia ääneen, että on todennäköistä, että tuo on hänelle kotonakin tuttua käytöstä? Sinäkö kuvittelet, että mitään tuolla nähtyä käytöstä ei voi tapahtua talon ulkopuolella?
Ja tuo on minusta melko omituinen hokema, että emme voi tietää heistä mitään. Tottakai voimme. Paljon enemmän minä näistä ihmisistä tuolla näen kuin esimerkiksi työkaveristani.
Mellu varmaan on se joka kokkaa kotonakin. Ei kaikki miehet osaa eikä kiinnosta. Yksin syövät mitä sattuu tai wolttaavat.
Nämä ovat kuitenkin seurustelleet vasta puoli vuotta, joten eiköhän tuo ole ennen Melluakin osannut jotain syödä. Miksi nyt ei osaisi?
ne on kylläkin olleet yhdessä 4 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Milloin Lasse on sanonut pyytävänsä Minnaa kaljalle ? Jos on sanonut niin varmasti ihan ystävänä.
Tuotantoahan kritisoi, kun Lasse ei ottanut Minna lusikkaan. Lasse saattaa luulla, että kansakin on raivoissaan, kun hän on torjunut Minnan. Selittelee nyt parhain päin, ettei inhoa Minnaa. Hemmetinmoista aivopesua tuotannolta. Meneehän tosta kuuppa sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy myöntää, että olen ymmärtänyt jotain pahasti väärin. Tosiaan Melodyllä on ig:ssä kuvia miesystävän kanssa useampi vuosi sitten. En kyllä ymmärrä, mistä Melody siinä sitten puhui ja se minun ihmettelynikin aiheesta löytyy jostain tästä ketjusta, jos joku olisi tarpeeksi tylsistynyt sen etsimään. :D
Hyvä että myönsit, ihme sekin. Yleensä te matalammalla älyllä varustetut jankkaajat olette kuin Melody, ette myönnä virheitänne, vaikka ne osoitettaisiin teille suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saattoi olla osittain vitsikin, mutta kyllä tuosta kysymyksestä tuli vähän omituisen vibat. Kenelle tulee mieleen kysyä aikuiselta ihmiseltä, onko hän syönyt? Kuvitteleeko Mellu kotonakin, että ilman hänen kokkailujaan ei pärjätä? Ja onko tuo hänen hallintakeinonsa kotonakin? Piilotteleeko sielläkin ruokia ja läpsii sormille ja naureskelee toisen kokkailuille?
No siis ihan tuli itselle mieleen, et ehkä Mellu nyt vaan on kotona vastuussa ruuanlaittamisesta. Ei oo ehkä miesystävän heiniä. Ja että tietää toisen syövän esim pelkkää leipää, jos kotona ei oo valmista ruokaa. Totesi, että "oot laihtunut" tms. Tässä tarvii nyt väkisin tehdä Mellusta mitään tyrannia sentään
Ai ihan väkisin on tehty Mellusta tyranni? Ilman mitään syytä? :D Etkö ole nähnyt tuota täsmälleen samaa ajatustapaa ihan koko talossaoloajan? Ei kai tuollainen tulisi mieleen, ellei tuota tyranniaa olisi nähty jo viikkotolkulla. Tai jos puhuttaisiin esimerkiksi Samista tai Samirista, silloinhan se voisi olla kaukaa haettua.
Luitko mun kommentin ihan ajatuksella? En ottanut varsinaisesti kantaa Mellun talossa olemiseen. Musta on vähän typerää alkaa heidän parisuhdettaan tässä ruotimaan, me ei tiedetä heistä yhtään mitään vaikka nähdäänkin telkkarissa 24/7.
Enhän minä parisuhdetta sen kummemmin ruotinutkaan, vaan Melodyn käytöstä, jota on nähty myös talossa. Miksi ihmeessä en saisi pohtia ääneen, että on todennäköistä, että tuo on hänelle kotonakin tuttua käytöstä? Sinäkö kuvittelet, että mitään tuolla nähtyä käytöstä ei voi tapahtua talon ulkopuolella?
Ja tuo on minusta melko omituinen hokema, että emme voi tietää heistä mitään. Tottakai voimme. Paljon enemmän minä näistä ihmisistä tuolla näen kuin esimerkiksi työkaveristani.
Mellu varmaan on se joka kokkaa kotonakin. Ei kaikki miehet osaa eikä kiinnosta. Yksin syövät mitä sattuu tai wolttaavat.
Nämä ovat kuitenkin seurustelleet vasta puoli vuotta, joten eiköhän tuo ole ennen Melluakin osannut jotain syödä. Miksi nyt ei osaisi?
ne on kylläkin olleet yhdessä 4 vuotta
Juu, totta. Tämän tuolla aiemmin jo kerroin, että tuosta yhdestä keskustelusta minulle on jäänyt täysin virheellinen käsitys. Unohtakaa siis tuo puoli vuotta, se oli täysin minun väärinkäsitystäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy myöntää, että olen ymmärtänyt jotain pahasti väärin. Tosiaan Melodyllä on ig:ssä kuvia miesystävän kanssa useampi vuosi sitten. En kyllä ymmärrä, mistä Melody siinä sitten puhui ja se minun ihmettelynikin aiheesta löytyy jostain tästä ketjusta, jos joku olisi tarpeeksi tylsistynyt sen etsimään. :D
Hyvä että myönsit, ihme sekin. Yleensä te matalammalla älyllä varustetut jankkaajat olette kuin Melody, ette myönnä virheitänne, vaikka ne osoitettaisiin teille suoraan.
Upea kommentti. Ensin kiität, että tein oikein ja fiksusti, mutta sitten kuitenkin haukut tyhmäksi.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti kolmen pojan nukkua lattialla mutta nukkuvat makkarissa. Siinä sitä on retriittiä. 😅
Isoveli kielsi nukkumasta lattialla
Ahaa. Siinä sitä on retriittiä kun Mellu vääntää safkaa ilman kuohukermaa.
Eilen kasa mölisi, että ei siedä tomaattia koska se antaa HÄNELLE närästystä, Eli sen takia hämmentää kermamössöjään KAIKILLE, kun HÄN ei voi sietää tomaattia.
Mäkin teen kotona ruuat yleensä. Enkä kokkaa esim possua koskaan, kun en siitä pidä. Teetkö sä usein sellasia ruokia kotona, joista et itse tykkää?
Ai asuuko sinunkin luona sulle ennestään tuntemattomia ihmisiä 15 kappaletta, joilla kokkaat? Erikoinen asumisjärjestely sulla.
Vierailija kirjoitti:
Andy vissiin on vielä talossa, kun ei ole Twitchissä näkynyt. Andyn osalta kyllä hauskaa, että ei päässyt julkkis bb.hen, mut tuohon otettii. Julkkis bb.ssä oli jotain neva höördejä kuten se musta nainen ja pinkkupinskukin jää somearvollaan Andylle ja tubessakin lukeutuu og-tubettajiin.
Olis mun mielestä ansainnut julkkis-beebeeseen huonohampaisten kiintiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea kommentti. Ensin kiität, että tein oikein ja fiksusti, mutta sitten kuitenkin haukut tyhmäksi.. :D
Ja huomasit varmaan kommentissa myös piikin Melodylle. Aika paljon asiaa yhdessä lauseessa. :)
Mitäköhän sunnuntaina taas kysytään Lasselta ? Heittääkö Elina suoraan Lasselle no miltä tuntuu kun Minna lähti ja nukuitteko vierekkäin jne.Täytyy sanoa en ymmärrä miksi lässytetään romanseista suorassa lähetyksessä tai Alma jankuttaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Lasse on sanonut pyytävänsä Minnaa kaljalle ? Jos on sanonut niin varmasti ihan ystävänä.
Lasse sanoi että pyytäisi Minnan kaljalle ja kysyisi mikä juttu tää oikein on . Olisi varmaan halunnut selityksen , sekin olisi hauska kuulla . Minn varmaan olisi jälkeenpäin kehuskellut mitä touhusivat Lassen kanssa ja missä .
Vierailija kirjoitti:
Minun oikeasti käy jo hieman sääliksi tuotantoa. En ihan oikeasti ymmärrä, mitä siellä tapahtui ja miksi, mutta kyllähän tämä valehäätöfarssi oli niin suuri moka, että sitä on varmasti vaikea kohdata. Tilanteen pelastaisi ehkä, jos paljastuisi joku tuotannon sisäinen valtataistelukärhämä, jonka takia hommat on jätetty kertakaikkiaan tekemättä tai tahallaan sabotoitu. Ei ole varmaan juontajillakaan helppoa, kun pitää hymyillä lähetyksessä ja yrittää vältellä aihetta.
Kyllä tässä väistämättä tulee mieleen myös se, että tuotannossa ei oikeasti ole yhtäkään ihmistä, joka oikeasti katsoisi ohjelmaa. Onko sillä Virtasella esimerkiksi "päivätyö", jonka vuoksi ei ehdi perehtymään tähän projektiin ollenkaan? Kuitenkin ehtii kaupan oven taakse huutelemaan "aika alkaa" -käskyjä ja täsmentämään kuulutuksilla tehtävänantoja, joten kyllä hän ainakin välillä siellä paikalla on.
Ja tähän vielä jatkan hieman.
Voihan se olla tietysti niinkin, että tuossa tuotannossa on oikeasti niin paljon liikkuvia osia, että ei yksinkertaisesti ehdi seuraamaan itse talon tapahtumia, kun häärää siellä taustalla. Siinä tapauksessa olisi kyllä vaikka erikseen palkattava pari tyyppiä oikeasti seuraamaan talon tapahtumia ja katsojien keskusteluita. Tässä vaikuttaa liian usein ikävä kyllä siltä, että pidetään katsojia jotenkin tyhminä ja ilkeinä, että kaikesta muka väännetään väkisin kritisoitavaa, jota ei oikeasti ole. Toki paljon sitäkin on eikä kaikkeen huuteluun kannata lähteä reagoimaan, mutta minusta tuotanto suhtautuu ihan liian ylimielisesti ihan asialliseeenkin palautteeseen. Esimerkiksi jatkuva bileiden ja viinan huutelu ei ole kovinkaan perusteltua, mutta jos yleisö oikeasti esim sanoo, että oikeita perinteisiä häätöjä kaivataan ja että twisteihin ei riitä joku häätöhuone, tällaisia palautteita voisi ihan oikeasti pohtia.
Di kirjoitti:
Jasmiinan syke 140 kun muutaman hypyn tehnyt trampalla.
Onko toi Alma laitattanut laminaatit hampaisiin vai onko ne aina ollut tuollaiset. Aika kaameat.
En ymmärrä mikä Jassussa viehättää jotakuta. Kaikki eivät ole tottuneet huutamalla puhumaan, mutta Jassu on. Lisäksi Jasmiina on ollut ilkeäkin ja ivaillut joitakin.
Jassu muistuttaa jollain tapaa edellisten kausien Teijaa, joka kiroili ja haukkui vähän jokaista.
Onko BB huutokauppa, sellaisenko on tarkoitus voitto viedä, joka eniten huutaa.
Se on selvää, että kovaääniset vievät tilaa muilta. Ja sellaiset, jotka on suunapäänä jatkuvasti.
Ne, jotka ei pääse ääneen, koska huutajat täyttää koko tilan, eivät sitten olisi suosittuja.
Olis bf todennut siihen "Samaa ei voi sanoa sinusta."