Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
69441/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Mellu täs ykspäivä kehuskeli halunneensa äiti Ammaa kolme vai neljä eri kertaa, kun oli Suomessa. Kyllä naksui päässä, kuinka yksi voi olla niin ahne, ylimielinen, itsekeskeinen toisia kiusaava ja uhriintuva ihminen.

Vierailija
69442/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei mielestään lietso ketään kohtaan. Onko mahdollisesti unohtanut kaikki Samille riidan haastamiset. 

Kyllä se Samikin osaa olla ilkeä. Ei näytetä koosteissa koskaan sitä. On saanut pyhimyksen renkaan päälleen.

Millä tavalla Sami on ilkeä? Onko puhunut alentavasti (kyllä se nyt Sami kuules on niin) tai käskenyt ottamaan pään pois p*rseestä tai hokenut tosikoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69443/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti aiemmin, että on alkanut lämpeämään Villelle...olen huomannut itse saman.

Ville on kyllä alkanut olemaan varmaankin täysin oma aito itsensä, mitä olen nyt seurannut...

Ihana tyyppi kyllä ollut koko ajan ,voisin kuvitella itseni hänen osaansa.

Vierailija
69444/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dollarin kuvat kirjoitti:

Tuollahan puhutaan pihalla nimeämisistä. Selvästi sopivat pojat (APA) nimeämiset juuri nyt.

Onhan siellä muutkin sopineet, kuten Jassu kumppaneineen saavat puhua jatkuvalla syötöllä melkoisen vapaasti nimeämisistä. Ennenhän niitä kytättiin ja heti tuli rangaistus jo pienestäkin vihjeestä ja koko asiasta puhumisesta. Eiköhän Jassun ja Melonin ääni mene Anssille, elleivät rupea enempää taktikoimaan. Tosin menee hukkaan, kun ei Anssi vielä putoa.

Ja tietenkään ei voi niihin sopimuksiin luottaa.

Vierailija
69445/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Puhuvat pihalla Pekka, Anssi ja Aki.

Läyhäävät sanottais jos naiset noin tekisivät.

Antavat selvästi Jassulle ja Melodylle häätöpisteet jos ne tänään jaettaisiin.

En pidä Anssin tavasta sanoa: "mä nyt vaan oon tämmönen".

Elämä on kasvamista, joka päivä, kaikille.

Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.

Olen huomannut saman. että porukalla käydään jonkun ihmisen kimppuun sanallisesti. Eilen se oli Aki ja tänään Pekka hampaissa. Oli aika pilkkaa eilen Akia kohtaan. Anssikin sen huomasi. Pekasta en aiemmin tykännyt, mutta nyt meni kuppi nurin noiden käyttäytymiseen ja alan kannattamaan nyt Pekkaakin. En hyväksy, että joukolla käydään yhden ihmisen kimppuun.

Vierailija
69446/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen Mellu täs ykspäivä kehuskeli halunneensa äiti Ammaa kolme vai neljä eri kertaa, kun oli Suomessa. Kyllä naksui päässä, kuinka yksi voi olla niin ahne, ylimielinen, itsekeskeinen toisia kiusaava ja uhriintuva ihminen.

Halunneensa??

Vierailija
69447/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse poistuu talosta. Varma tieto.

Raota nyt vähän poistumisen syytä, please!

Eihän tuollainen tieto voi vuotaa.

Kyllä se ennen iltaa vuotaa, aina joku tietää, eikä malta pitää sitä tietoa sisällään. 

Vierailija
69448/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ei mielestään lietso ketään kohtaan. Onko mahdollisesti unohtanut kaikki Samille riidan haastamiset. 

Kyllä se Samikin osaa olla ilkeä. Ei näytetä koosteissa koskaan sitä. On saanut pyhimyksen renkaan päälleen.

Olen tavallaan tykännyt Samista, vaikka onkin herättänyt ristiriitaisia tunteita. Mutta kyllä, Sami osaa nimenomaan olla ilkeä ja haastaa riitaa - ja näyttää jopa nautttivan. Sitten toisaalta marttyyriasenne ja lohdun kerjääminen. Erikoinen tyyppi. Jonkinlaista sosiaalista kömpelyyttää ja / vai silkkaa ilkeyttä ja laskelmointia? Joka tapauksessa outoja töksäytyksiä, peräänantamattomuutta, hihittelyjä jne.. Herättää usein myötähäpeää. Silti  moninkertaisesti mielenkiintoisempi asukas kuin Jasmiina. Ei kuitenkaan niin pulmunen kuin näyttää antavan ymmärtää. Ei suosikkini finaaliin.

Vierailija
69449/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Mutta Anssi oli oikeassa. Oli tosi epäreilua koko sohvaporukalta eilen illalla porukalla alkaa syyttää Pekkaa peluriksi. Se oli mun mielestä varsinainen pelureiden peliliike ja tekopyhyyden huipentuma. Se on muutoinkin jotenkin kaikille ok, että kun Pekka tekee jonkin ihan inhimillisenkin virheen, häntä pilkataan siitä avoimesti porukalla antaen ymmärtää rivien välistä se, että he pitävät häntä tyhmänä. Jassu ja Taavi ovat pahimmat Pekan mustamaalaajat.

Mun mielestä ihan turha moralisoida(siis Anssin) muita jotain siitä, että puhuvat Pekan pelaamisesta, kun Pekka itse mainostaa kokoajan pelaavansa, eihän se silloin mikään salaisuus ole. "Peli kovenee, peli on alkanut, nyt pitää muuttaa pelitaktiikkaa" ym.

Vierailija
69450/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV1 :llä on just nyt kotimainen elokuva. Siinä on Antti Litja nuorena. Yhdennäköisyys Lassen kanssa suurta. Ketjun alkuvaiheella siitä tänne kirjoitin.

Vierailija
69451/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asukkaiden ulkoiluvaatteet on ainakin kivat, ja nuo pinkit toppatakit. Usemapi tuttu käynyt itselleen ostamassa.

Mä tykkään myös. Yritin jopa etsiä itselleni samanlaista (ettei olisi aina sitä iänikuista mustaa), mutta kun en löytänyt niin päädyin sitten kuitenkin ostamaan vastaavan mallisen mustan takin. 😁

Tuo taitaa olla Rukan Viljakka takki. Löytynee Luhdalta.

Naisten takki on ilmeisesti Rukan Varpuranta-takki. Takkia on ainakin Intersportin verkkokaupassa ja hinta siis 199 euroa.

Mulla ei ole tapana ostaa alle viidensadan takkeja.

Mua ei kiinnosta teidän takit. Mitä jauhatte takeistanne Bb ketjuun.

Mutta mua kiinnostaa Villen takki. Se, missä on jotain kasveja selustassa. Mistä sellaisen saa?

Ville joskus alussa kertoi, että joku hänen kaverinsa on tehnyt takin.

Kiitos tiedosta. Ja höh, olisin kerrankin voinut satsata rahaa johonkin vaatteeseen. On niin hieno.

Kyllä on widun hieno, oletko apukoululainen? Mikset leikkaa samanlaista kampausta kuin lihavalla h1ntillä on? Ihana sekin!

Vierailija
69452/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan jollain olla vaikka veriarvot niin pielessä, tai joku sairausepäily. Syitä on monia. Jos jonkun psyyke on romuna minkä omaiset ja lääkäri näkee jne..

Niin? Mihin tämä liittyy? Jos tarkoitat laukkujen pakkaamista, miksi tällaista mainostettaisiin vuorokausi etukäteen? Jos veriarvot on niin pielessä, että ei pysty olemaan talossa, kyllä siinä poistetaan talosta heti. Jos jollakulla esim hemoglobiini on alhainen, hänelle annetaan rautaa eikä tietenkään sen takia poisteta talosta. 

Hoho...Hb:n nostattaminen rautatableteilla kestää kuukausia. Akuutisti kehittynyt alhainen Hb johtuu lähes poikkeuksetta verenvuodosta sisäisesti, yleensä joko mahalaukussa tai suolistossa. Muutoin naisilla yleinen alhainen Hb johtuu tavallisesti kuukautisvuodoista tai huonosta ruokavaliosta/huonosta imeytymisestä.

Henkeä uhkaava alhainen Hb on tasoa alle 70, silloin alkaa olla jo kiire hoitaa asia kuntoon.

Enpä nyt muita todennäköisiä lääketieteellisiä syitä keksi kenenkään poistamiseksi kuin alkava diabetes, tulehtunut umpilisäke tai mielenterveyshäiriöt. Rasvamaksa, ainakin alkava on muutamilla todennäköisesti, nimiä mainitsematta. Se ei kuitenkaan ole oireileva, ainakaan vielä.

Vierailija
69453/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Hanhi kirjoitti:

Minusta olisikin todella hyvä, että nämä rouvat olisivat häädössä, vaikka kyllä tuotanto jonkun tempun yrittää tehdä, että eivät sinne joutuisi.

Vierailija
69454/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ne ei saa lounasta edes ajoissa tehtyä, vaikka aikaa tuolla on. Kunnon ruokaa ja yhdessä pöydän ääreen syömään ennen tehtävää. Sen sijaan mussutetaan jotain mässyjä pitkin päivää.

Vierailija
69455/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse poistuu talosta. Varma tieto.

Raota nyt vähän poistumisen syytä, please!

Lasse on tuotannon kannalta eninten keskustelua tuova pelinappula, jota voidaan käsitellä oman mielen mukaa. Ketään ei poisteta talosta lopullisesti ilman rahaa tuottavaa häätöäänestystä, joten väliaikainen poistaminen on ainoastaan mahdollista.

Vierailija
69456/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos melloonille kerrotaan talosta lähdön jälkeen mitä mieltä hänestä ollaan, tuskin vaikuttaa, onhan hän omien sanojensa mukaan iso musta tyttö ja saanut paskaa niskaan jo aiemminkin.

eli ei näe itsessään vikaa, ainoastaan arvostelijoissa, joten r-korttia voi hyvin käyttää ja jatkaa itsensä ihailua.

Silti Vilppulan Esson tuijottajat pääsi sen ihon alle.

Vierailija
69457/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Sami on ilkeä? Onko puhunut alentavasti (kyllä se nyt Sami kuules on niin) tai käskenyt ottamaan pään pois p*rseestä tai hokenut tosikoksi. 

No esimerkkinä siinä punainen ja sininen joukkue, kun siniset oli häviöllä. Punaiset voittivat herkkuja, niiin Sami meni sohvalla tarkoituksella Akin viereen ja Aki siirtyi kauemmas Samilla oli suklaata kädessään ja rehvasteli oikein siinä lähellä. Piti oikein mussuttaa, että Akia ärsyttäisi. Aki siitä myöhemmin mainitsi Samille, niin Sami sanoi, että niinhän se pitääkin tehdä. Ja "lällätteli" sinisille siinä kahtiajako tehtävässä, Silloin tuli selväksi, että Sami ei ole mikään enkeli ja reppana, minkä kuvan on antanut katsojille.

Vierailija
69458/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Olen huomannut saman. että porukalla käydään jonkun ihmisen kimppuun sanallisesti. Eilen se oli Aki ja tänään Pekka hampaissa. Oli aika pilkkaa eilen Akia kohtaan. Anssikin sen huomasi. Pekasta en aiemmin tykännyt, mutta nyt meni kuppi nurin noiden käyttäytymiseen ja alan kannattamaan nyt Pekkaakin. En hyväksy, että joukolla käydään yhden ihmisen kimppuun.

Pekka tylytti eilen samia kinkä kerkesi ja syytti salatehtävän epäonnistumisesta. Keksi päästään juttuja ja kehui itseään.

Vierailija
69459/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dollarin kuvat kirjoitti:

Tuollahan puhutaan pihalla nimeämisistä. Selvästi sopivat pojat (APA) nimeämiset juuri nyt.

Puhuivat ihan asiaa Mellun komenteluista ja erään ihmisen valituksista, joka on toisia  herkästi arvostelemassa. Hyvä, että talossa huomaavat tuon vihdoin.

Munattomat pojat. Olisivat tuoneet nuo asiat esille viikolla kaksi.

Vierailija
69460/105262 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Hanhi kirjoitti:

Mitä epäreilua ja syyttämistä siinä on? En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos joku pelaa tai joku sanoo pelaajaksi. Kaikki sitä tuolla tekee enemmän tai vähemmän. Ja Pekka on kyllä ansainnut pilkan omista törttöilyistään. Jos oppisi vähän ajattelemaan muitakin. Miksi pitäisi taputtaa päähän, jos joku kerta toisensa jälkeen suolaa toisten tekemisiä. 

Aika vastenmielistä roastaamista kyllä porukalla oli. Jos äänestäisin, niin äänestäisin tuon takia Pekkaa, jotenkin on mennyt Somessakin  tuo haukkuminen ihan yli minkään normaalin käyttäytymisen rajojen.

Jos hän on elämässään pärjännyt ihan kohtuullisesti omien kykyjensä mukaan, niin mitä tuollainen läksytys muka auttaa.

Ketju on lukittu.