Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa kohtaus, kun Samir halasi Lassea keittiössä, että syke laskisi, niin muut huusi sohvalta, että Lasse kiihottuu, syke sen kuin vain nousee! Vähän ajan kuluttua Lasse meni sohvalla istuvien Minnan ja Jassun luokse halailemaan naisia muina miehinä. Voi hih ja hah.
Juu, juu, Lasse-boy, uskotaan, että ihan hetsku olet. Ihan läpällä vaan lämmittelet talon molempien sukupuolien vanhuksia. Haudanryöstäjä. Rikosilmoitus moisesta gold- tai gravediggeristä.
Musta tuntuu hassua et aina kaikessa mitä Lasse tekee tai sanoo niin nähdään jotain kiinostusta toisiin ihmisiin tai seksuaalista kiinostusta. Onko tämä mielikuva tullut jo sieltä ekan viikon lusikoinnista Minnan kans, ja se on vaan jäänyt päälle? Lassea on paritettu about kaikille talon henkilöille, sukupuolesta huolimatta. Laura L ja Noora oli kans puheenaihe, siis että heillä olisi jotain kiinostustq ollut Lassen kanssa.
Mun mielestä Lasse ei sen läheisemmin(fyysisesti) ole muiden ihmisten kanssa kuin muutkaan asukkaat. Ekan viikon lusikoinnit pois lukien.
Kaikki Lassen halauskset tms. luetaan flirtiksi. Mistä se edes johtuu? Kyllähän tuolla Pekat ja Melodyt halailee ja likistelee toisia ihmisiä huomattavasti enemmän ku Lasse.
Just näin, samaa ihmetellyt. Nämä, jotka tällaista näkee, taitavat itse olla jollain tasolla puutteessa tai kieroutuneita seksuaalisesti kun ei osata/haluta nähdä muuta. Täällä sitten raukkamaisesti anonyymisti tehdään näitä naurettavan typeriä analyyseja seksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli koosteessa kamalaa katsottavaa kun Jakku oli pk huoneessa selällään poikittain rääkymässä, ja vääntyili siinä sairaasti. Hyi mikä näky naisesta. 🤮
Onpa väsynyt, kun ei pientä hetkeä jaksanut istua. Jassuhan ei todellakaan ole tippaakaan huumorin tajuinen. Vähän sellainen tietotoimisto Jassu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa kohtaus, kun Samir halasi Lassea keittiössä, että syke laskisi, niin muut huusi sohvalta, että Lasse kiihottuu, syke sen kuin vain nousee! Vähän ajan kuluttua Lasse meni sohvalla istuvien Minnan ja Jassun luokse halailemaan naisia muina miehinä. Voi hih ja hah.
Juu, juu, Lasse-boy, uskotaan, että ihan hetsku olet. Ihan läpällä vaan lämmittelet talon molempien sukupuolien vanhuksia. Haudanryöstäjä. Rikosilmoitus moisesta gold- tai gravediggeristä.
Musta tuntuu hassua et aina kaikessa mitä Lasse tekee tai sanoo niin nähdään jotain kiinostusta toisiin ihmisiin tai seksuaalista kiinostusta. Onko tämä mielikuva tullut jo sieltä ekan viikon lusikoinnista Minnan kans, ja se on vaan jäänyt päälle? Lassea on paritettu about kaikille talon henkilöille, sukupuolesta huolimatta. Laura L ja Noora oli kans puheenaihe, siis että heillä olisi jotain kiinostustq ollut Lassen kanssa.
Mun mielestä Lasse ei sen läheisemmin(fyysisesti) ole muiden ihmisten kanssa kuin muutkaan asukkaat. Ekan viikon lusikoinnit pois lukien.
Kaikki Lassen halauskset tms. luetaan flirtiksi. Mistä se edes johtuu? Kyllähän tuolla Pekat ja Melodyt halailee ja likistelee toisia ihmisiä huomattavasti enemmän ku Lasse.
Lasse on rakastava ja rakastettava ihminen, joka tykkää halailla ja olla toisen lähellä ja kainalossa, Taavinkin lähelle hakeutuu kokoajan. Ei liity seksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli koosteessa kamalaa katsottavaa kun Jakku oli pk huoneessa selällään poikittain rääkymässä, ja vääntyili siinä sairaasti. Hyi mikä näky naisesta. 🤮
Se on siis vain Jasmiinan huumoria, jota minä en tosikkona ymmärrä. Joopa joo, ihan kauhea näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa mielestäsi on biseksuaalisuudessa? Sehän on rikkaus osata rakastaa monipuolisesti.
Olen biseksuaali, enkä koe rakastavani mitenkään monipuolisesti. Samankaltaiset pirteet viehättävät ihmisessä sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa mielestäsi on biseksuaalisuudessa? Sehän on rikkaus osata rakastaa monipuolisesti.
Bi seksuaalisuus ei ole rikkaus vaan sairaus. Se on tosi. Itse en esim. koskaan äänestä, homoja, lesboja ja en koskaan muitakaan, jotka eivät ole heteroita. Tämä on fakta. Ja mielipiteeni ei tule koskaan muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Lassen halauskset tms. luetaan flirtiksi. Mistä se edes johtuu? Kyllähän tuolla Pekat ja Melodyt halailee ja likistelee toisia ihmisiä huomattavasti enemmän ku Lasse.Lasse on rakastava ja rakastettava ihminen, joka tykkää halailla ja olla toisen lähellä ja kainalossa, Taavinkin lähelle hakeutuu kokoajan. Ei liity seksuaalisuuteen.
No eipä ole moista käytöstä näkynyt. Paitsi Minnan kanssa.
Kun munaminna on veks jatkuu 24/7 katselu. Ainoastaan Lassen ja Taavin öiset teehetket voisin kyllä katsoa, jos tuo muija ei sitten sinnekin haahuile.
Saakohan Mellu tänään Juhanilta perinnön. Jonkun rasauttavan. Mellua ei vielä ole koeteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Lassen olisi täytynyt suoraan vastata että ei Minna kiinnosta.
Näin se vaan toimii jos juontaja kyselee. Kuuluu formaattiin juontajan suorat ja terävät kysymykset.
Ihan sama vaikka katsojat tajuaa ettei kiinnosta.Lasse on sanonut suoraan! Taavikin siitä kysyi pari yötä sitten ja Lasse sanoi että viime viikolla Minna oli kysynyt että tulisiko Lasse nukkumaan lusikkaan. Lasse sanoi Minnalle että "Ei Minna. Ei enää." Taavi kysyi että onko lusikoinnit lusikoitu ja Lasse nauroi että on.
Se että Lasse on sanonut asiasta Minnalle suoraan, ja se että tuotanto yrittää jatkuvasti parittaa noita, ja että Minnakin yhdessä koosteessa muutama päivä sitten totesi että kyllä hän vielä tuon Lassen nappaa on SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ!
Missä työpaikalla tuollainen käytös sallittaisiin? Ei missään. Siitä saisi välittömästi potkut ja syytteet.
Jos Minna ei noin selkeästä kiellosta tajua että Lassea hän ei tule koskaan saamaan koska Lassea ei kiinnosta, niin sitten nainen on sairas. Sen ymmärrän että te koosteen katsojat ette tiedä talon tapahtumista mitään, mutta teidän pitäisi myös muistaa se että teillä ei ole varaa sanoa kenestäkään asukkaasta mitään kun ette kerran talon tapahtumista tiedä hölkäsen pöläystä. Pitäkää mielessä että koosteeseen on leikattu vain pieniä osia tapahtumista, ja suurin osa tapahtumista ja niihin johtaneista tapahtumista on jätetty pois. Sen lisäksi tapahtumista on ihan tahallaan jätetty pois kokonaan, koska muutoin tuotannon suosikit olisivat saaneet välittömästi kenkää joko tuotannolta, tai sitten äänestyksessä. Esimerkiksi Pekan kalukuvat ja videot, sekä Jassun raivokohtaus pk-huoneessa!
Jahas, minäpä en mieti, onko minulla varaa sanoa mitään, kun en maksa. Osaan lukea ja täälläkin kerrotaan ihan reaaliajassa talon tapahtimista, se riittää minulle. Munanhakukeissiä en edes halunnut nähdä, toivottavasti Lasse pitää munistaan huolen. Jos olen täysin hakoteillä, tiedän että täällä korjataan, siitä kiitos. Tämä BB: n vilkuilu ei ole minulle todellakaan elämän ja kuoleman kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haudanryöstäjä. Rikosilmoitus moisesta gold- tai gravediggeristä.
Öö...ei mitään, olen bisse itsekin. Mistä te näitä revitte? Lassellahan tuossa tuntui menevän tunteisiin ja piti mennä heti vakuuttelemaan naishakuisuuttaan.
Mitä tulee ikäkysymykseen, se oli kääntö siitä, miten joku Minna nähdään kehdonryöstäjänä nssiskellessaan 27-vuotiaan miehen kanssa.
Revin siitä mitä kirjoitit:
"Juu, juu, Lasse-boy, uskotaan, että ihan hetsku olet. Ihan läpällä vaan lämmittelet talon molempien sukupuolien vanhuksia."
Kyllähän tuossa pilkkaat sitä, että Lasse mielestäsi bi. Aika ristiriitaisia nämä viestisi ovat kun nyt muka viattomasti ihmettelet ettet ymmärrä mistä kyse. Taidat olla aika palikka.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi jotain pitää alkaa inhoamaan vain siksi kun toinen ei tiedä jotain vaikka sitten yksinkertaista asiaa.
En tiedä mistä tarkoitat. Vihataanko minua nyt?
Laitatteko jokaiseen ruokaan ja kastikkeeseen tomaattimurskaa ja kermaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi jotain pitää alkaa inhoamaan vain siksi kun toinen ei tiedä jotain vaikka sitten yksinkertaista asiaa.
En tiedä mistä tarkoitat. Vihataanko minua nyt?
mitä*
Kokki yski suoraan paistinpannulle ruuan päälle. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on klassinen lasisen lapsuuden elänyt nuori nainen. Ei voi luottaa keneenkään eikä mihinkään koska kotona ei ollut turvallista ja aikuisista piti pitää huolta eikä toisinpäin. Hirveän kova ja piikikäs kuori jonka alla herkkä sisin. Vaikea näyttää herkempää puolta, panttaa sitä vain lähimmille. On joutunut olemaan elämässään liikaa hiljaa ja hyväksymään eikä suostu siihen enää vaan haluaa olla raivorehellinen ja täysin oma itsensä, haluaa tuntea juuri ne tunteet mitä pintaan nousee eikä pidätellä. Ongelmia rahankäytön kanssa koska joutunut nuorena itsenäistymään eikä kukaan opettanut, nyt maksaa siitä kallista hintaa. Joutunut elämässään menemään usein perse edellä puuhun oppiakseen. Ei usko ansaitsevansa rakkautta, siksi perääntyy heti kun joku olisi sitä tarjoamassa ja myöhemmin miettii miten jäi taas toiseksi. Usein tällaiset nuoret naiset etsivät myös miehiä jotka eivät kykene sitoutumaan ja ovat alttiita epäterveille kiintymissuhteille.
Voitte miinustaa tätä kommenttia ja haukkua minua mutta tämä on vankka näkemykseni. Tunnen paljon samankaltaisia ihmisiä ja siksi on ollut helppo tulkita Jasmiinaa. Kovin keskeneräinen ihminen vielä mutta ei puoliksikaan niin paha miksi häntä syytetään. Sydän paikallaan mutta asenteessa ongelmia
Älä selitä. Jassu on erinomainen esimerkki narsistisesta ihmisestä.
Esimerkiksi eilen yöllä Jassu maalitti Anssin, väittämällä että Anssi on naisvihamielinen. Anssi on pelastettu kerran, aivan kuten Jassukin on häädöstä pelastettu kerran. Siksi Anssi on hänelle vihollinen joka pitää raivata tieltä, vaikka sitten pilaamalla maine.
Sen lisäksi esimerkiksi silloin kun Katja meinasi tukehtua, hän vain makasi lattialla eikä uskonut koko asiaa ja kun asia oli hoidettu, niin minuutti sen jälkeen hän ihmetteli kuinka talossa on tylsää eikä koskaan tapahdu mitään. Kaikki muut asukkaat hämmästyivät noin kylmää lausetta ja ihmettelivät ääneen että juuri äskenhän Katja meinasi tukehtua! Narsisteille edes toisen ihmisen kuolemanvaara ei merkitse mitään.
Hyvä esimerkki, on siskoni entinen mies. He olivat sukulaiseni hautajaisissa ja sisko oli aivan rikki ja surullinen. Mies tokaisi vain että siellä on tylsää ja että heidän pitäisi lähteä takaisin kotiin. Jassu on täsmälleen samanlainen.
Jassun sisällä ei ole mitään muuta herkkää kuin se että hän on herkkä menemään rikki silloin kun asiat eivät mene niinkuin hän haluaa. Sen osoittaa erinomaisesti se kuinka hän toissapäivänä sai raivokohtauksen kun hän ei pystynyt edes riimittelemään, kun muut pystyivät!
Jassu pitäisi viedä häädön sijasta hoitoon. Toivon totisesti että kukaan ei ala lisääntymään hänen kanssaan, siitä huolimatta että hän on kertonut haluavansa lapsen. Noin epävakaalle ihmiselle ei saa antaa lasta hoitoon!
Tosi hyvin analysoitu. Olen katsellut ja kuunnellut Jasmiina pk-huoneessa, pakosti tulee mieleen käykö hän täysillä.
Paasasi kuinka kyttää lakanoiden tahroja ym. eikä se ollut vitsi, nainen oli ihan tosissaan.
Toisaalta tulee mieleen Tanhupallo pienoiskoossa, mutta Tanhupallo on Ihminen, hyvä Ihminen.
Kyllä, Tanhupallo oli inhimillinen ja sympaattinen, toisin kuin Jasmiina.
Vierailija kirjoitti:
Laitatteko jokaiseen ruokaan ja kastikkeeseen tomaattimurskaa ja kermaa?
Aiemmin jo kerroin tässä ketjussa, että viimeksi olen käyttänyt kermaa ruuanlaitossa pääsiäisenä. Tomaatti murskaa käytän useammin.
Luetelkaa niitä latteuksianne, tai vatvokaa niitä samoja paskoja..
Vierailija kirjoitti:
Usein sairaalloisen ylipainoiset menettävät täysin kontrollin ja tuntemuksensa omaan kehoonsa. Läskit eivät tunne rajojaan, vaan rynnivät holtittomasti, rinnat alkavat pursuilla holtittomasti paidan kauluksesta kuten niiden muutkin ihramakkarat. Se onkin osaltaan läskien tahto, koska eivät pidä itsestään henkisesti, turvottavat itsensä ihrakasoiksi myös fyysisesti. Loputon kierre.
Roiskahtiko Lassella reisille 🤣