Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolme raskautta kokeneet, missä vaiheessa vatsa alkoi

Vierailija
10.10.2014 |

kasvamaan huomattavasti verrattuna kahteen edelliseen vai oliko kasvu samanlaista kuin aiemmin? Tuntuiko vatsassa nipistelyjä ym? Mulla on kaksi edellistä lasta syntyneet 2002 ja 2003 ja nyt olen raskaana. Viime sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin ja tuntuu että maha jo pullottaa ja sitä välillä nipistelee ja jomottelee. Ei mitään muistikuvaa enää oliko edellisissä raskauksissa tällaista :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat vuodet mullakin! 2002 ja 2003 syntyneet lapset, nyt raskausviikkoja 14.

Alussa oli ihan järkky turvotus vatsassa, tuntui että housut kiristi heti. Mutta nyt turvotuksen laskettua ei mulla ainakaan vielä ole juuri mitään vatsaa. Samat vanhat housut menee ihan hyvin kiinni edelleen, eikä vatsa mitenkään ihmeellisesti pömpötä. Töissäkään ei kukaan ole yhtään kysellyt.

Selällään maaten kohdun tuntee kyllä käsillä tunnusteltaessa, mutta ei se sieltä eteenpäin ole vielä työntynyt vaikka ihan hoikka olenkin.

Onnea odotukseen!!! Tää on niin jännää näin pitkän ajan jälkeen taas!

Vierailija
2/2 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on jännää, tuntuu ettei vanhastaan muista juuri mitään :D Mä kans luulen ja toivon, että tää ois vaan jotain alkuturvotusta, edellisissä raskauksissa maha ei ollut lopulta mitenkään suurensuuri ja sellainen ois ihan kiva nytkin. Ja töissäkään ei tarttisi ihan heti kertoa, jos ei maha ala heti pullottamaan. Onko sulla ollut sellaisia outoja nippailuja vatsassa? Ja huomasin salilla ja kahvakuulassa että ihan kaikki kyykyt ja liikkeet ei tunnu oikein hyviltä.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla