Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkat loppui, koska ovulaatio?

Vierailija
09.10.2014 |

olen kuullut että ovulaatio olisi noin 2vk ennen uusien menkkojen (oletettua) alkamista. Eräs kätilö sanoi että menkkojen loppumisen jälkeen päivät 11,13,14,16,18 olisi hedelmällisimpiä. Mulla loppui menkat tänään tai huomenna eka pv jolloin ei edes rusehtavaa valkovuotoa, niin koska mulla kuuluisi olla ne hedelmällisimmät päivät?? kierto noin 28pv

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mulla tuo 14pv kierron alusta laskettuna ja 11pv menkkojen loppumisen jälkeen tekee noin 3pv eron.. jos heittää siemenet kp12 niin onko se liian aikaisin vai juuri sopivasti odottamaan munasolua kun ajatellaan että raskautuminen ei ole ollut helppoa? ap

Vierailija
2/4 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisten alkamisesta n. 2 viikkoa. Kiertopäivä 1 on kun kuukautiset alkaa. kiertopäivä n. 14 ovulaatio 8eli sitä ennen pitää olla siemenet kytiksellä odottamassa munasolua). Kiertopäivä 28-> huomenna alkaa menkat jos ei ole tärpännyt.

Vierailija
4/4 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 20:10"]

Ovulaatio kuukautisten alkamisesta n. 2 viikkoa. Kiertopäivä 1 on kun kuukautiset alkaa. kiertopäivä n. 14 ovulaatio (eli sitä ennen pitää olla siemenet kytiksellä odottamassa munasolua). Kiertopäivä 28-> huomenna alkaa menkat jos ei ole tärpännyt.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä