Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa saman tunteen kuin olisi pilvessä

Vierailija
08.10.2014 |

Ilman pilveä tai alkoholia. Onko mahdotonta? :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoimalla.

Vierailija
2/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyn ollessa mikä?

Vierailija
4/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo

Vierailija
5/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astangajooga toimii.

Vierailija
6/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
7/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan tajuttoman väsynyt. tai polta pilveä.

Vierailija
8/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tunnetta haet pilvessä ollessa..? Siis rentoutumista, kevyttä oloa, hilpeyttä?

Vierailija
9/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin kovasti siitä mitä pilven ominaisuutta halutaan matkia. Onhan sillä lajikkeesta riippuen paljon mm. sedatiivisia ja miedosti serotonergisesti psykedeelisiä vaikutuksia. Siitä vaan yhdistelemään maun mukaan. Tarvittavat annokset ovat pieniä.

Vierailija
10/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen unikkoteetä. Rentouttaa ihanasti, ja mukavia valveuniakin voi nähdä :)

Vierailija
11/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacodilla. Tosin onhan siinäkin kodeiinia joka on kai huumetta.

Vierailija
12/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Eiköhän uskonto ja päihteet palvele samaa eksintentiaalisen problematiikan aiheuttaman hämmennyksen lievennystarvetta, että mikseipä ottaisi molempia? Ei kahta ilman kolmatta? 8*)

Jos on rajannut arvomaailmansa niin, että edellämainitut sulkevat toisensa pois, on vain valittava. Itse olen kokeillut kaikkea ketjussa mainittua. Sanoisin, että tärkeintä on säilyttää puheyhteys itseensä. Ja jossain määrin nämä on myös vähän sellaisia joutilaan ihmisen ongelmia. Itse vaihdoin uskonnon uskoon, en lähde laajemmin avaamaan. Viinaa ei oikein tahdo jaksaa vetää, myssyttelyt menee vähän sesongeissa, ystävien mukana.

Muistutapa itseäsi, että valta, vastuu ja päätös on sinun. Joka päivä ja joka kerta. Ei ole mitään todellista syytä kuvitella, että on mahdollista tehdä jokin vedenpitävä, elämänmittainen yleislinjaus joka olisi a) mahdollinen b) muuttumaton. Se ei ehkä olisi ihan inhimillistäkään enään... ;*)

Vierailija
13/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvessä olo on kuin sumussa oloa. Pilvihän on vesihöyryä kuten sumukin, mutta korkeammalla. Hakeudu siis sumuun, niin olosi on kuin pilvessä.

Vierailija
14/14 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ikinä nauranu niin paljon kuin sen kerran kun oltii polteltu pilveä..ja me naurettii kaverin kanssa pitkään.
Muina pilvenpoltto kerroilla ei ollukkaa sit niin hauskaa, kun stressasin sitä kun muisti ei toiminu ja kun vessassa katoin peiliin, niin muutuin hirviöks. Se se oli pelottavaa.Vaikka kyllä nauratti kun kaveri oli niin sekasin että se mä muutuin sen silmissä joksikin pelottavaks ja sit pelästyttelin sitä.
Toisaalta taas seksiä oli kiva harrastaa pilvessä.
Mut pilven poltto ei oo mua varten. En kaipaa sitä paskaa enää.