Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuussa pitäisi alkaa purkaa rajoituksia -mitenkäs maskit?

Vierailija
02.09.2021 |

Uskotteko, että maskisuosituksesta luovutaan muiden Pohjoismaiden tyyliin, vai uskotteko, että Suomi jättää maskisuosituksen voimaan? Veikkaatteko, että ensi kesänäkin kuljetaan vielä maskeissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska demarit vallassa ja suurin osa heidän äänestäjistä on ————- niin ei sitä tulla aktiivisella päätöksellä purkamaan ikinä. Itse sun pitää tajuta se nyt.

Vierailija
2/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin rakastuneita maskeihin, etten usko hallituksella ja viranomaislla olevan mitään kiirettä maskisuosituksen purkamiseen. Ruotsissa ja Virossa maskien käyttö on ehkä 10% siitä mitä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska demarit vallassa ja suurin osa heidän äänestäjistä on ————- niin ei sitä tulla aktiivisella päätöksellä purkamaan ikinä. Itse sun pitää tajuta se nyt.

Ei tämä aloitukseni siihen liity, mitä itse teen, vaan pelkästään maskisuositukseen. Se vaikuttaa todella monen ihmisen elämään. Kaikki eivät voi aina päättää itse (esim. kouluissa, joissain työpaikoilla), ja toisaalta eivät kaikki ole sellaisia luonteeltaan, että jaksavat ja pystyvät ryhtymään johonkin yhden miehen taisteluun milloin mitäkin vastaan.

4/5 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että voimaan jää, ja sitä vielä korostetaan koska muita rajoituksia puretaan. :O Mutta että vielä ensi kesänä - en tiedä...

Vierailija
5/5 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen huolestutti niin paljon että laitoin maskin naamalle.

Purin seinää jossa saattoi olla asbestia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi