Miksi alapeukutat jos et kommentoi?
Pitääkö aloittajan arvailla mille asialle aloituksessa annat alapeukun. Toisaaltahan se on kiva leikki :D Opetellaan ajatuksen lukua.
Kommentit (8)
peukku on kommentti itsessään. Itse peukutan ylöspäin, jos olen samaa mieltä tai kommentti on positiivisesti hauska. Alapeukkua tulee, jos olen eri mieltä tai jos kirjoittaja kommenttinsa perusteella vaikuttaa dorkalta. Tai jos kommentti on mielestäni törkeä ja asiaton.
Yleensä alapeukutan, jos kirjoittaja vaikuttaa niin idiootilta, ettei häntä saa kuitenkaan ymmärtämään.
Ei minua kiinnosta, arvaatko vai etkö.
Alapeukutan, jos kirjoitus on ihan ääliö, esim. rasistinen tms. En jaksa alkaa vääntää sellaiselle ihmiselle mitään rautalangasta, joten en viitsi muuten kommentoida.
Hyvin usein tulee alapeukutettua ihan vahingossa kun puhelimella sivua selatessa sormi osuukin näyttöä ylös- tai alaspäin sipaistessa siihen ihan näytön oikeassa reunassa olevaan kuvakkeeseen...
Yläpeukutan niitä joiden kanssa olen samaa mieltä ja alapeukutan päin vastaisessa tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:51"]
Yläpeukutan niitä joiden kanssa olen samaa mieltä ja alapeukutan päin vastaisessa tapauksessa.
[/quote]Ihanko tosi?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:51"]
[/quote]
Voi toisen kommentti olla silti asiallinen tai hyvin perusteltu, vaikka et olisikaan samaa mieltä hänen kanssaan.