Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi alapeukutat jos et kommentoi?

Vierailija
08.10.2014 |

Pitääkö aloittajan arvailla mille asialle aloituksessa annat alapeukun. Toisaaltahan se on kiva leikki :D Opetellaan ajatuksen lukua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:51"]

Yläpeukutan niitä joiden kanssa olen samaa mieltä ja alapeukutan päin vastaisessa tapauksessa.

[/quote]

Voi toisen kommentti olla silti asiallinen tai hyvin perusteltu, vaikka et olisikaan samaa mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
2/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukku on kommentti itsessään. Itse peukutan ylöspäin, jos olen samaa mieltä tai kommentti on positiivisesti hauska. Alapeukkua tulee, jos olen eri mieltä tai jos kirjoittaja kommenttinsa perusteella vaikuttaa dorkalta. Tai jos kommentti on mielestäni törkeä ja asiaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alapeukutan, jos kirjoittaja vaikuttaa niin idiootilta, ettei häntä saa kuitenkaan ymmärtämään.

Vierailija
4/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta, arvaatko vai etkö.

Vierailija
5/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan, jos kirjoitus on ihan ääliö, esim. rasistinen tms. En jaksa alkaa vääntää sellaiselle ihmiselle mitään rautalangasta, joten en viitsi muuten kommentoida.

Vierailija
6/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein tulee alapeukutettua ihan vahingossa kun puhelimella sivua selatessa sormi osuukin näyttöä ylös- tai alaspäin sipaistessa siihen ihan näytön oikeassa reunassa olevaan kuvakkeeseen...

Vierailija
7/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutan niitä joiden kanssa olen samaa mieltä ja alapeukutan päin vastaisessa tapauksessa.

Vierailija
8/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:51"]

[/quote]Ihanko tosi?