Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko työskennellä päiväkodissa?

Vierailija
08.10.2014 |

Opiskelijana olen tehnyt työharjoitteluita erilaisissa päiväkodeissa, eri-ikäisten lasten parissa. Yksi näistä kunnan päiväkodeista "isojen" ryhmässä oli kamala kokemus. Hirveä meteli ja hälinä koko päivän! Yksi pk oli yksityinen jossa pieni ryhmä ja rauhallista mutta tylsistyin kun piti viettää joka pv vain 2 aikuisen seurassa. Päiväkodissa työskentely oli raastavaa. Ulkona hytisemistä (laskin kyllä pulkkamäkeä ja olin hippaakin) sisällä kökkimistä. Tuntui, että lapset ovat vain säilössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto..kaipaako kotiäiti työhön palattuaan niitä AIKUISkontakteja ja RAUHAA jotta jaksaa taas illat ja viikonloput omien lasten kanssa? Tietysti ala sopii joillekkin mutta haluankin kysyä kuinka moni äiti tältä palstalta TYKKÄISI työskennellä päiväkodissa? 

Vierailija
2/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:27"]

Voisitko työskennellä päiväkodissa?

[/quote]

En hemmetissä, siellä on kakaroita *puistatus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt ja työskentelen, mutta en haluaisi mennä sinne. Olen kouluttautumassa uudelle alalle.

Vierailija
4/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu?

Vierailija
5/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siellä on hyvännäköisiä "tätejä"

Vierailija
6/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työskennellyt päiväkodeissa, mutta onhan ne sellaisia laitoksia minne en ikinä omaani veisi! Liian paljon lapsia ja liian vähän henkilökuntaa. Vanhemmat ei tiedä läheskään kaikkea mitä siellä tapahtuu. On hirveitä hoitajia, on myös hyviä hoitajia jotka eivät vaan enää jaksa tai kykene hoitamaan työtä kunnolla. Eikä siihen ole oikeastaan edes mahdollisuutta kun lapsia on niin paljon. Kunhan saa kaikki pidettyä hengissä päivän ajan.

Itse aloin perhepäivähoitajaksi ja nyt nautin työstäni.

Vierailija
7/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen, mutta en pidä siitä

Vierailija
8/8 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen opettaja, en "varhaiskasvattaja".