Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keinoja tienata kuin 8-16 palkkatyö?

Vierailija
02.09.2021 |

En jaksa enää

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokeri, mutta raskaampaa se on kuin oikea työ

Ehkä 

Crypton osto ja myynti? Voisit valikoida itse tuntisi ja kuinka aktiivinen olisit. Itse leikkinyt juuri tuhannella eurolla ja olen onnistunut tekemään jo 66€ profiittia viimeisen parin kk aikana, näppäilemällä myy ja osta nappulaa sen 5-6 kertaa.

Vierailija
2/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P rostituutio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 

Crypton osto ja myynti? Voisit valikoida itse tuntisi ja kuinka aktiivinen olisit. Itse leikkinyt juuri tuhannella eurolla ja olen onnistunut tekemään jo 66€ profiittia viimeisen parin kk aikana, näppäilemällä myy ja osta nappulaa sen 5-6 kertaa.

66 euroa profittia kahden kuukauden aikana? :D Aika heikosti olet vetänyt, ottaen huomioon että vaikka ethereum oli PUOLET arvostaan tuossa joku kuukausi sitten. Olisit tienannut enemmän jättämättä kaikki treidausräpellyksesi tekemättä ja sinulla olisi nyt kaksi tonnia eikä 1066 euroa.

Vierailija
4/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfansilla ja sometyrkyttämisellä jotkut onnistuneet

Vierailija
5/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 

66 euroa profittia kahden kuukauden aikana? :D Aika heikosti olet vetänyt, ottaen huomioon että vaikka ethereum oli PUOLET arvostaan tuossa joku kuukausi sitten. Olisit tienannut enemmän jättämättä kaikki treidausräpellyksesi tekemättä ja sinulla olisi nyt kaksi tonnia eikä 1066 euroa.

Jep itseasiassa laitoin juuri nyt 1000€ Etheriumiin ja jätän siihen. 

Leikin muilla valuutoilla vaikka Etherium se tulevaisuus on!

Vierailija
6/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitch jos jaksat pelata ja puhua pskaa loputtomasti.

Vierailija
7/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-17 palkkatyö

Vierailija
8/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseen myyminen 23-05

Vierailija
9/30 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika.

Vierailija
10/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita, peri tai hanki muutoin itsellesi riittävän iso alkupääoma ja sijoita se niin, että pääomatulot ovat verojen jälkeen isommat kuin vuosittain tarvitsemasi rahamäärä. Sijoita yli jääneet rahat.

Vierailija
11/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muistan aikaa. Jo kolmas vuosi eläkkeellä.

Vierailija
12/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen. Itse saan nettona vuodessa jo 4t osingoista. Eihän tuolla vielä elä mutta kasvaa koko ajan..

Vierailija
13/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-06 työaika.

Juu, et varmaan hakenut tätä. Itsellä ajatus siirtyä osa-aikaiseksi kun lapset omillaan, nyt ei kulurakenne anna periksi.

Vierailija
14/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin muistan aikaa. Jo kolmas vuosi eläkkeellä.

Joo se tahtoo tuo muisti vanhemmiten hapertua.

Vierailija
15/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit ryhtyä yrittäjäksi, sitä saa kuulemieni kokemusten perusteella tehdä kutakuinkin 24/7.

Vierailija
16/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon jaksotyö. Siinä tulee välillä kivasti arkivapaita, silloin tulee tehtyä esim kotihommia enemmän kuin peruspäivätyössä. Mulla on kokemusta molemmista, jaksotyökin oli ilman yövuoroja ja normi vkl-vapaa sattui vähintään kerran kuussa. Oli shokki siirtyä päivätöihin eli siis tylsyyteen.

Vierailija
17/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. 16-24 tai 24-8 palkkatyö.

Osa-aikatyössä voi usein itse määritellä haluaako tehdä enemmän vai vähemmän tunteja, mutta täysiä tunteja siitä ei tule eikä sitten palkkaakaan.

Maatalousyrittäjistä alkaa kohta olla pulaa. Se on sitä 24/7 työtä.

Vierailija
18/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 24/7. Kerran kuussa tukihakemusten täyttö, aikaa menee 0,1h.

Vierailija
19/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär tienaa 6000 euroa kuussa OnlyFansillä. Ei ole kuulemman laittanut edes paljastavia kuvia, sattuu vaan olemaan luonnon kaunis.

Vierailija
20/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tienata edes kovin paljon, jos menot on pienet. Kämpäksi riittää n. 40 neliötä. Jos autoa ei tarvitse, säästää huomattavasti. Alennuksista saa vaatteita halvalla, jos jaksaa seurata nettikauppoja. H&M jopa myy ihan ok laatuisia vaatteita. Monet käyttöesineet riittävät vuosikausiksi eteenpäin ja samoin vaatteet ja jotkut kengätkin, jos pitää huolta. Parasta on ehkä, jos pystyy tekemään pätkää, välissä opiskella tai jotain. Tehdä töitä ulkomailla etelässä. Osa-aikaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi