Nimen vaihtaminen
Olen vaihtamassa vanhan nimen takaisin ja nyt sain DVV:ltä laskun tästä (jo useampi päivä sitten). Mutta mitään päätöstä asiasta en ole saanut, mistä näen mikä on ollut ratkaisu hakemukselleni jonka tein jo keväällä? DVV:n nettisivuille olen kirjautunut ja siellä tiedoissani on edelleen ”vanha” nimi.
Kommentit (6)
Asia menee käsittelyyn vasta, kun olet maksanut laskun. Ruuhkaa heillä tuntuu olevan kovastikin, jopa noin 8 kuukauden käsittelyjonot. Laskukin tulee yleensä vasta silloin, kun olet käsittelyjonossa riittävästi edennyt, eli päätös tulee luultavasti vielä tämän vuoden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Asia menee käsittelyyn vasta, kun olet maksanut laskun. Ruuhkaa heillä tuntuu olevan kovastikin, jopa noin 8 kuukauden käsittelyjonot. Laskukin tulee yleensä vasta silloin, kun olet käsittelyjonossa riittävästi edennyt, eli päätös tulee luultavasti vielä tämän vuoden puolella.
Okei, eli vielä pitää malttaa odottaa.
Kiitos vastauksesta :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainakin minulle tuli sähköpostitse viestiä DVV:ltä, kun muutos oli hyväksytty. Päivä tai pari siitä, niin nimi oli päivittynyt kaikkiin asiaankuuluviin tietokantoihin. Malta vielä hetki, pian se paljon odotettu päivä koittaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAinakin minulle tuli sähköpostitse viestiä DVV:ltä, kun muutos oli hyväksytty. Päivä tai pari siitä, niin nimi oli päivittynyt kaikkiin asiaankuuluviin tietokantoihin. Malta vielä hetki, pian se paljon odotettu päivä koittaa! :)
Okei, hyvä tietää että menee noin :)
Kohta sit pääsee seuraavaan rumbaan kun pitää uusia kortit yms :D
Ap
DVV:n sivuilla tarkoitin ”vanha” nimellä nykyistä nimeä, en sitä joksi haluan takaisin vaihtaa. Anteeksi epäselvä kirjoitus.
Ap