Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun huoneeni. Iso-Arska

Vierailija
07.10.2014 |

Moi! Olen tällähetkelle 17-vuotias poika ja kerron nyt teille omasta huoneestani. Näin alkuun pahoittelen sitä että olen vaativa ja olen tuhlannut mummoni rahoja. Sitten takas asiaan. Aloitetaan sängystä. Sänkyni on leveä moottorisänky jossa on todella mukava nukkua ja moottorii voi käyttää kun haluaa maata leppoisasti. Jokku sanoo sitä kalliiksi mutta oma mielestäni se oli halpa, vaan 4000 euroa. Huoneeni on todella tilava, melkein yhtä iso kuin olohuone. Sain tämän huoneen vaatimalla sitä ja mummo ja pappa nukkuvat pienemmässä huoneessa. Huoneessani on LED-kattovalaisin jota käytetään kaukosäätimellä, josta voi säätää erivärejä. Olen panostanut paljon rahaa pelaamiseen. Huoneestani löytyy 42 tuuman samsung tv, Xbox360,Ps3,Acer Predator pelikone joka makso noin 1000e,2xAcer 27tuuman näyttö jokka maksoi yhteensä 500e, Logitechin mekaaninen näppäimistö joka oli totta kai kallis,razer peli hiiri ja hiirimatto,razerin vaseman käden pelinäppäimistö,pelituoli jossa kaiuttimet ja oma pelituoli koneella pelaamiseen, laadukkaat logitechin pelikuulokkeet, kulmasohva joka on myös vuodesohva. huoneestani löytyy myös todella iso ja jaloille mukava karvamatto. Viihdyn huoneessani hyvin mutta olen harkinnut ps4 ostoa. Vaatekaapit ovat pullollaan vaatteita ja kenkiä. Kallein takkini maksoi yli 500e. Tykkään tuhlata rahaa koska saan sitä niin paljon. Kiitos että jaksoitte lukea. 

Kaikista Vaativin:

Iso-Arska

Pirkkala

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos sinä poika kenties liian vaativa?:)

Vierailija
2/3 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun runkkari homo lopeta mummos ja pappas rahojen tuhlaaminen. Perkele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen huone Arskalla :) Mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi