Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies joka oli nuoruuden hairahdus, jostain syystä alkanut pilkkaamaan minua. Miksi?

Vierailija
02.09.2021 |

Naureskelee ulkonäölleni ja irvailee ohi ajaessaan. Aikuinen perheellinen mies. Onko jäänyt lapsen tasolle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis poikaasi?

Vierailija
2/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jollain tavalla sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymätön elämäänsä, katkera sinulle jostain, onhan noita. Mutta onhan sillä vikaa päässäkin.

Vierailija
4/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee kuitenkin vieraissa. Vaimo ehkä tietää tai sitten ei välitä. Ei tämä mies mikään komistus itsekään ole. Ap

Vierailija
5/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla alkavaa muistisairautta? Tai kokenut jonkun trauman ja persoonallisuus muuttunut? Vai onko tästä hairahduksesta oikeasti pari kuukautta ja miestä vi*uttaa pakit ja on kusipääluonne?

Vierailija
6/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mulle on käynyt toi sama!

Satuttiin nuoruuden exän kanssa vuosia myöhemmin netissä vastakkain ja hän päätti pilkata minua kaikesta. Aviomiehenikin on kuulemma säälittävä, kun otti tällaisen riesakseen. :D

Vierailija
7/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo 10v kulunut. Silti esim jos tänä aikana olen käynyt ravintolassa mieheni kanssa niin alkaa pilkata tätäkin. Kuulemma liian ruipelo tms. Ap

Vierailija
8/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kenties melko pienellä paikkakunnalla? Eihän tuo käytös ole mitenkään järkevää, lähinnä säälittävää.

Vierailija
9/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden hairahdus, siis kymmeniä vuosia sitten?  Onhan jotkut ihmiset yllättävän pitkävihaisia.  Jotain kaunaa on ilmeisesti jäänyt "hampaankoloon" .  Olisko sulla mahdollisuus päästä juttelemaan hänen kanssaan.  Mies vaikuttaisi olevan terapian tarpeessa. Entisestä olisi hyvä päästää irti, jottei koko loppuelämä mene katkeruudessa piehtaroidessa. 

Vierailija
10/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkö kaupunki on missä molemmat asumme. 10v sitten olin viimeksi tekemisissä. Ap

Vierailija
11/11 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut pitkään ajatuksia että muut nauravat sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän