Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei näy muutamat lisäkilot kropassa? Vai kuvittelenko vaan

Vierailija
07.10.2014 |

Eli olen lihonut muutaman kilon mutten näe niitä missään! Onko sellainen edes mahdollista vai enkö vaan huomaa niitä? Vai onko joillakin vaan jotenkin sen muotoinen kroppa ettei ne näy? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnu edes reisissä kun vedät farkut jalkaan? Vai näkymisestäkö oli vain kyse..

Vierailija
2/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot kertyy joka puolelle kroppaa tasaisesti, joten eihän pari kiloa missään näy, kun se on niin laajalle levinnyt. Mutta oikeestihan sun vaatteet kyllä on aavistuksen kireämmät. Vai ehkä sulla ei ollut mitään kovin kireitä vaatteita, niin vaatteiden kiristäminen ei ole vielä ongelma.

Mutta don't worry, jossain vaiheessa saavutat sen rajan, kun alkaa näkymään ja tuntumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet.

Vierailija
4/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lihonut vuodessa melkein kymmenen kiloa ja niitä ekoja kolmea en huomannut. seuraavat kaks oli vielä ihan ok ja loput teki musta yhtäkkiä melkosen tursakkeen. 164cm/54-63kg nyt on viimesin kilo ehkä jopa lihasta tosin!

Vierailija
5/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin huomaamattani. Töiden takia ajauduin käyttämään löysiä, joustavia vaatteita. Vaatteet eivät kiristäneet ja mielestäni en ollut lihonut, mutta vaaka kertoi totuuden. Nyt kun katson niitä kuvia niin olenhan mä ollut silloin läski. Laihdutin 13kg ja nyt olen lihonut 2,5 kg takasin ja jo se näkyy kyllä kuvista etenkin (joo, ihan oma moka, söin kesällä liikaa herkkuja, en liikkunut juurikaan (nilkan nivelsiteen katkesivat) ja siihen päälle tuli hirveä stressi kaikesta yksittäisistä asioista..) Ja mä olen sitä tyyppiä, että läski kertyy ympäri kroppaa aika tasaisesti.

Vierailija
6/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitkä? Minulla huomaa heti parikin ylimääräistä kiloa, pituutta 155cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä