Tulen aina niin iloiseksi, kun näen liikenteessä samanlaisen auton kuin omani XDDDDD
Se ei ole mikään varsinainen HARVINAISUUS, mutta ei näitä ihan jatkuvalla syötöllä näe. Sanoisin, että erittäin aliarvostettu merkki ja ehkä myös malli. Turha arvailla, en paljasta XD.
Mutta kyllä tämä on NIIIIIN hieno auto etten kestä!!!!
Kommentit (21)
Joo on se varastovalkoinen skodaoctavia niiiin harvinainen että vaan joka toinen vastaantuleva auto näyttää olevan sellainen. Kertoo kaiken oleellisen suomalaisista
Olen pienoismalliautoharrastaja ja on tosiaan hauskaa bongailla liikenteestä samanlaisia autoja mitä mulla on pienoismalleina :D
Silloin tällöin näkee oman täysikokoisenkin auton kaksoisolennon, kun aikoinaan oli melko suosittu auto ja kohtuuhyvin myy autoni nykyinenkin korimalli.
Vierailija kirjoitti:
Joo on se varastovalkoinen skodaoctavia niiiin harvinainen että vaan joka toinen vastaantuleva auto näyttää olevan sellainen. Kertoo kaiken oleellisen suomalaisista
Höpöhöpö, meillä on harmaa Skoda octavia, just se harmaa mikä näyttää uutenakin vuosia vanhalta. Niitä näkee aina ja kaikkialla, yhdellä prismareissulla useamman. Valkoinen on jo harvinaisuus! 😂
Mäkin jostain syystä. Ihan kuin auto näkisi perheenjäsenensä siinä matkalla. Mulla on 15v vanha pikkukottero. Ihan tavallinen malli, mutta monet jo menneet romuttamolle.
Veljellä oli joskus PT Cruiser, vieläkin hymyilyttää aina, kun sellainen gangsteriauto tulee vastaan 😃
Ei Toyota Corolla niin harvinainen auto ole.
Muistetaan nyt, että Miekkoshullu on asianajajan tytär ja perijätär, ei se voi millään ritsalla ajaa.
Minuakin hymyilyttää, kun punainen Nissan Qashqai tulee vastaan. Joku toinenkin on päätynyt samaan ratkaisuun. Ei tämä mikään luksusauto ole, mutta se vie minut turvallisesti paikasta A paikkaan B. Olen tyytyväinen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mäkin jostain syystä. Ihan kuin auto näkisi perheenjäsenensä siinä matkalla. Mulla on 15v vanha pikkukottero. Ihan tavallinen malli, mutta monet jo menneet romuttamolle.
Mun auto näkee perheenjäseniään nykyäänniin vähän, että osalle meistä kuskeista on tullut tavaksi vastaan tullessa moikata, vaikkei tunnettaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun auto näkee perheenjäseniään nykyäänniin vähän, että osalle meistä kuskeista on tullut tavaksi vastaan tullessa moikata, vaikkei tunnettaisikaan.
No siinähän on melkein kuskitkin jo sukulaisia, jos toi on tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kuule nykyään. Varsinkin vanhemmat mallit.
Sama. Autoni vanhempaa korimallia bongaa kyllä melko useasti (on erittäin erottuvan näköinen :D), mutta tätä hieman uudempaa ei niin paljoa. Parkkipaikoilla/-halleissa pakko aina ajaa samanlaisten viereen (tai mahdollisimman lähelle), teen tätä kyllä kaikkia autoja ajettaessa.
Oli joskus Nissan Prairie -80 lukulainen niin ei löytynyt vakuutusyhtiöltäkään tietoja. Joutuivat antamaan kaikista halvimman vakuutuksen. Oli jonkun yk sotilaan tuoma.
Ajan itsekin jo vanhalla autolla jota kaikki samanmerkkisellä ajavat on perinteisesti jo vuosikymmenten ajan moikanneet ja tietysti moikkaan aina itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Nähneet viimeksi toisiaan synnytyslaitoks.... eikun autotehtaalla :P
VOIHAN ÄXDEE LOL