Menisitkö yksin keikalle?
Jos on niin surkea yksinäinen ihminen, ettei keksi ketään kaveriksi keikalle niin menisitkö yksin? Onko siellä muita yksin liikkeellä olevia?
Kommentit (14)
Mieluummin yksin koska saa pitää koko saaliin.
Useinkin... toisin "riidellään" miehen kanssa kumpi pääsee ja kumpi jää lapsenvahdiksi.
Tosin lapsikin on jo niin iso, että nykyään pyydetään lapselle kaveri kyökylään ja lähdetään miehen kanssa molemmat.
Tottakai. Monesti olen ollutkin. Menen kuuntelemaan musiikkia ja nauttimaan esityksestä, en siihen ketään kaveria kaipaa välttämättä. Eri asia, jos on pitkä keikkamatka tai festarit, niissä seura on tarpeen.
Lähes aina yksin kaikkialle 😃
Oon mennyt, ja aina siellä on jotain tuttuja näkynyt ja seuraa saanut.
Siis sellaisia, joihin törmää vain keikoilla/baareissa, eli ei kaveripiiriin kuuluvia ihmisiä.
Mulla ei ole ikinä ollut oikeastaan sellaisia ystäviä joita kiinnostaisi kovinkaan samat jutut kuin minulla, joten yksin oon tottunut paljon menemään.
Mukava kuulla. Kiitos kommenteista. Ap
Olen ollut useamman kerran. Mieluummin yksin kuin sellaisen kaverin kanssa, jota keikka ei varsinaisesti edes kiinnosta, mutta haluaa seuraa. Paras vaihtoehto on tietysti kaveri, joka keskittyy esitykseen eikä sosiaaliseen kanssakäymiseen. Voi sitten esiintyjien välillä jutella.
Tietysti. Monta kivaa asiaa olis elämässä jäänyt kokematta, jos en osaisi mennä yksin. Olen käynyt täällä ja ulkomailla, kerran elämässä -tapahtumia on pitkä rivi. Kuvataiteestakin on kiva nauttia yksin, voi tuumiskella ja pyöritellä juttuja, eikä ole kiire minnekään. On toki mukavaa aina kun on samanhenkistä seuraa, niin kokemuksesta keskustelu ja fiilistely on hienoa. Harvoin vaan ketään kiinnostaa.
Ei ole tarkoitus kuulostaa vihamieliseltä, joten jos näin käy niin pardon.
Mutta asiaan. En ymmärrä miksi tälläistä edes kysellään, itselle on ihan normaalia mennä yksin keikalle, ravintolaan tai leffaan että tuntuu tosi oudolta että joku edes ajattelee ettei voisi mennä ilman. Kyse ei ole mistään tiikerihäkkiin tunkemisesta, johon olisi hyvä saada turvaa mukaan.
Parhaat mieleen jääneet keikat ovat sellaisia jonne olen mennyt yksin. Riittävän hyvä bändi niin seuraa ei tarvitse. Yleensä kuitenkaan ei löydy kaveria joka fanittaisi sitä bändiä samalla tasolla. Silloin purat keikan jälkeen innostusta ja toinen vain kuuntelee ihmetyksissään eikä sano mitään:D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus kuulostaa vihamieliseltä, joten jos näin käy niin pardon.
Mutta asiaan. En ymmärrä miksi tälläistä edes kysellään, itselle on ihan normaalia mennä yksin keikalle, ravintolaan tai leffaan että tuntuu tosi oudolta että joku edes ajattelee ettei voisi mennä ilman. Kyse ei ole mistään tiikerihäkkiin tunkemisesta, johon olisi hyvä saada turvaa mukaan.
Ehkä se on tottumiskysymys. Minä en esim. aiemmin nuorena voinut kuvitellakaan käydä syömässä ravintolassa yksin, jonkun verran johtui siitä koska en ollut koskaan aiemminkaan käynyt ennen ensimmäistä kertaa, jonkun verran jännitti mitä jos mokaan jotain, jonkun verran mietintää "mitähän ne muut ajattelevat". Heh, joskus sitä jaksoi välittää sellaisista asioista. Enpä itsekään ajattele yhtään mitään kenestäkään, jonka näen yksin tekemässä jotain juttua (aiemmin korkeintaan ajattelin että osaisipa itsekin tehdä enemmän yksin). Nyt yksin liikkuminen tuntuu luontevalta ja mukavaltakin, kun saa tehdä juuri oman mielen mukaan eikä ole millään tavalla vastuussa kenenkään toisen viihtymisestä. Vaikka ystävän kanssa tekeminenkin on kivaa.
Olen tänään menossa yksin yhtä bändiä kuuntelee. Baariin. Ja viime vuonna olin kanssa yksin yhen bändin keikalla. Ei siinä mitään outoa kai ole.
Totta kai voin mennä yksin minne vain. Takavuosina maaseudulta kaupunkiin muuttanut nainen ei iljennyt yksin käydä Alkossa. Oli kuitenkin jo kolmekymppinen. Tätä ihmettelen edelleenkin.
Mä oon aina mennyt keikalle kuuntelemaan ja katsomaan bändiä, ei ole tullut mieleenkään katsella muita ihmisiä ja sitä kenen kanssa ovat vai ovatko yksin. Tietysti voit mennä yksin.