Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö naiset yleensä pyllyn nuolemisesta?

Vierailija
07.10.2014 |

Mikä on kokemuksienne mukaan totuus tässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Minä olen itse nainen, ja pidän siitä - kuitenkin vain ja ainoastaan, mikäli peräaukon ympäristö on sheivattu. Ei semmoista karvapersettä kukaan kai mielikseen nuole, sieltä voi löytyä sattumiakin joukosta. Hyi yäk...

Vierailija
2/4 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omani pitää kun häntä nuolen pyllystä. Ja paljon nuolenkin :) tottakai. Toisinpäin en kehtaa pyytää, varmaan nainen suostuisi, mutten tahdo hänelle tuollaista tehtävää antaa. Itse nuolen vaikka joka päivä ja todella siitä naiseni myös nauttii. Itse asiassa kun muistelen, jokainen nainen jonka kanssa olen tuota harrastanut on siitä nauttinut, kun vaan on päässyt estoistaan yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana naiseni kyllä tykkää! Hänellä on ihana, puhdas ja sheivattu haaroväli jota on ihana nuolla joka paikasta. Ennen en oo ketään nuollu anuksesta, eikä oo ees tullu mieleen että haluaisin, mutta tällä tytöllä on vaan niin kutsuva peppu että oon ihan himona siihen. Ja siis tottakai suihkun jälkeen tuota hommaa harrastetaan. Sen kyllä aistii että haluaako toinen sitä ja onko hetki oikea. En mäkään nauti suuhoidon saamisesta jos tiedän että omat perse haisee paskalta toisen nenään.. Eli oma olotila ja puhtaus on ehdottoman tärkeetä että nauttii ja osaa antautua hyväilylle :)

Vierailija
4/4 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni on myös ihan villinä kun saa pyllyhoitoa ! Itse tykkään myös. Olen opettanut naiseni näihin pyllyleikkeihin ja se on hänen mukaansa vienyt seksin ihan uudelle tasolle!