Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet täällä tähän aikaan?

Vierailija
07.10.2014 |

Monesti mietin, että missä elämäntilanteessa te muut olette, kun voitte näin yötä myöten täällä roikkua :) Itse olen raskaana ja sairaslomalla. Ensimmäistä odottelen. Uni ei tahdo tulla. Entä sinä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaslomalla. Päivärytmi mennyt sekaisin kun nukun myös päivällä. Katselen sydämen asialla pätkiä ja välillä tätä.

Vierailija
2/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kello on vasta 17:48 :) Tosin valvon aina kun mahdollista myöhään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi herättää kissaa joka nukkuu päälläni että pääsisin itse sänkyyn

Vierailija
4/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana minäkin, uni ei tule vaikka väsynyt olen pitkin päivää, äitiyslomalla. Pitäisi kyllä koittaa mennä nukkumaan.

Vierailija
5/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta ajoissa. Elän pitkälti 4 tunnin yöunilla

Vierailija
6/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvana oleilen, koirat tykkää makailla yöllä pihalla viileässä, oottelen että tulevat kohta sisään! Aamulla kyllä tulee kuitenkin herättyä kahdeksan pintaan.

Vierailija
7/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli sellainen härdellipäivä, että aivot pitää kunnolla nollata ennenkuin voi edes ajatella nukkumista. Huomenna ei mitään menoa.

Vierailija
8/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskivut ja täysikuu valvottaa mua. Lisäksi pohdin suhdettani. En oikeen saa siitä selvää. Ei seurustella, mutta kuitenkin jotenkin ollaan yhdessä. Ääh! Miehet! Tän pitäis olla vaan kevyttä tapailua, mutta se puhuu koko ajan kaikkea ihanuuksia ja mä taidan olla pahasti ihastunut siihen. Silti en haluaisi sitoutua siihen.

Vierailija
9/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä. Näin kun valvon myöhään, ja nukun pitkään, päivä menee nopeammin ennen kun mies tulee töistä. En todellakaan tykkää tästä tilanteesta, aamupäivä menee laskiessa tunteja että mies pääsee töistä.

Vierailija
10/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 01:49"]

en viitsi herättää kissaa joka nukkuu päälläni että pääsisin itse sänkyyn

[/quote]

Kisulle terveisiä, sitten kun se herää. Aiotko muuten olla siinä vaikka aamuun asti ;)?

Vierailija
11/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa kipeänä ja vessa on nyt tosi rakas...harkitsen jo sinne nukahtamista :D

Vierailija
12/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 01:55"]

Kuukautiskivut ja täysikuu valvottaa mua. Lisäksi pohdin suhdettani. En oikeen saa siitä selvää. Ei seurustella, mutta kuitenkin jotenkin ollaan yhdessä. Ääh! Miehet! Tän pitäis olla vaan kevyttä tapailua, mutta se puhuu koko ajan kaikkea ihanuuksia ja mä taidan olla pahasti ihastunut siihen. Silti en haluaisi sitoutua siihen.

[/quote]

Kosi sitä. Case closed.

Vierailija
13/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kääntää rytmiä yövuoroja varten.

Vierailija
14/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatyön tekijä, pääsin kotiin klo 21 ja saan nukkua pitkään. Yritän yleensä mennä nukkumaan puoliltaöin, että ei menisi koko aamu nukkuessa. Työskentelen aina iltaisin, ja "normaalin" unirytmin säilyttäminen on haastavaa. En kuitenkaan jaksa töitten jälkeen tehdä juuri muuta kuin roikkua netissä.

Vierailija
15/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön opiskelija, lapsikin kipeenä niin ei oo aikaista herätystä kun kotona ollaan. Olen tosin aina ollut yökukkuja. AV-riippuvuus iskenyt.

Vierailija
16/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 01:48"]

Täällä kello on vasta 17:48 :) Tosin valvon aina kun mahdollista myöhään...

[/quote]

Missä päin olet? Meillä kello on nyt 19.01 ja paikka Pohjois-Carolina.

Vierailija
17/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon vitutukseen.

Vierailija
18/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikuu tosiaan keskiviikkoaamuna... Mitenkäs tuo meinannut mennä ihan ohi. Ei ihme ettei väsytä.

Vierailija
19/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Varsinaiset työt tehty ja täällä yritän pitää silmiä auki klo 8 asti.  Täysikuu auttaa, tosin sitä ei nyt pilviverhon läpi näe, mutta muuten auttaa valvomisessa.

Vierailija
20/24 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unirytmi ylösalaisin. Opiskelen tutkinto-ohjelmassa, jossa 95% työstä tehdään itsenäisesti kotona, mulla on vaan kaksi luentoa viikossa. Luonnollinen unirytmi aina ollut yöllä valveilla, päivällä unessa. Tällä hetkellä pidän taukoa esseen kirjoittamisesta.