Uupumus kipujen vuoksi
Mulla on ollut jo useamman kuukauden tosi kipeä niska ja samoin bruksismin vuoksi korvia, hampaita ja kasvoja vihloo. Usein on myös päänsärkyä. Olen käynyt omakustanteisesti fyssarilla pyytämässä kuntoutusohjeita ja hieronnoissa. Auttoivat aluksi. Liikuntaa olen aina harrastanut säännöllisesti, joten sen lisääminen ei ole ollut ajankohtaista.
Nyt tuntuu, että oireet pahenevat kaikesta huolimatta. Työterveydestä neuvotaan vain syömään särkylääkkeitä. Yksityislääkäri määräsi aiemmin lihasrelaksantteja, mutta niistä ei ollut apua.
Jaksaminen on tosi vähissä. Pidän työstäni erittäin paljon ja poissaoloja ei ole ollut yhtään tämän vaivan takia. Kuitenkin, mistä voisin hakea apua? Tuntuu, etten jaksa jatkuvaa särkyä ja kipuilua. Onko jotain, joka voisi auttaa näihin vaivoihin? Tt-lääkäristä kirjoitetaan vain buranaa ja panadolia, mutta ei pitkäaikainen särkylääkkeiden syönti ole hyväksi.
Kiitos vastauksestasi! Ja ihana kuulla, miten kisko on sinulla auttanut :) Onneksi ei enää kovin pitkä aika, että saan itsekin kiskon.
Lämmintä kauratyynyä olen pitänyt niskalla iltaisin ennen purentalihasjumppaa ja rentoutusta. On tuntunut mukavalta, paitsi silloin kun takaraivo on oikein ärtynyt.
Piditkö sinä muuten kiskoa aluksi myös päivällä? T. Aloittaja