Naiset, uskotteko että jotkut heteromiehet haluaa vain olla ystäviä?
mitä mieltä? minä ainakin olen huomannut naisena, että miehillä on aina joku taka-ajatus
Kommentit (19)
Juu aina on ollut taka-ajatus. Nyt olen naimisissa ja ystävinä vain naisia. Muu ei toimi.
Uskon. Minulla on ollut kaksikin miespuolista ystävää jo yli 20 vuotta ja kellään ei ole ollut mitään romanttisia taka-ajatuksia missään vaiheessa.
Jos on tarpeeksi ei-haluttava nainen, niin voisi se kai periaatteessa onnistua.
Ei kaikki naiset sentään aiheuta vipinää puntissa, vaikka mukavia olisivatkin.
Hyvin on onnistunut. Minulla on sekä miespuolisia että naispuolisia ystäviä ja ystävyydet miesten kanssa syntyivät jo silloin, kun olin naisellisuuteni kukoistuksessa. Kukaan ystävämiehistä ei ole yrittänyt lähentymistä, enkä minä heidän suuntaansa. Mukavaa, että ystävyydet on kestäneet jo 30-45 vuotta.
Kyllä siellä aina taustalla ajatus pímpsàsta.
Te olette kyllä jännän (=harhaisen) itsevarmia, kun oletatte jokaisen miehen haluavan teitä salaa panna :D
Exä mun ystävä. Ei sytytä enää millään tavoin, vaikka joskus oli kiihkeätä. Erikoista huomata, että se on ollutta ja mennyttä.
On miehiä, jotka osaa olla naiselle vain ystävä. Sit on niitä, jotka eivät. Elämässäni on 1 ollut 11v. Moni jäänyt matkalle.
En todellakaan usko. Omalla kohdallani kaikki ovat ainakin yrittäneet.
Eiköhän se riipu naisestakin. Joillekkin naisille sopii miehet ystävinä, paremmin kuin naiset.
Naisillakin voi olla taka-ajatuksia. Nainen on miehen ystävä vain saadakseen mieheltä palveluksia.
Naiset on vähän molempia sukupuolia olevia miehiä perustaltaan, kaunistautuvia miehiä ja pienempiä.
Kyllä. Esim minulla on yksi mies kaveri ja hän ei pidä minua viehättävänä romanttisesti tai seksuaalisesti. Miehet eivät pane ihan kaikkea.
Totta kai, onhan kokonaan aseksuaalejakin. Mutta tällaistenystävien löytäminen on varmaan harvinaista.
Mulla on ollut tällainen kirjoittelukaveri 3 vuotta. Aina silloin tällöin havahdun ihmettelemään että mikähän juttu tämä on mutta en henno katkaista viestittelyä kun ei siihenkään mitään syytä varsinaisesti ole vaan vastaan omalta osaltani viesteihin. Mutta ei hän ole mitenkään ilmaissut olevansa kiinnostunut mistään muusta tms niin en sitä sitten oletakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä sellaista päässyt todistamaan, mutta voihan niin käydä.
Itse heteromiehenä pystyn ihan mainiosti olemaan vain ystävä ruman naisen kanssa - eikä tee tiukkaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset sentään aiheuta vipinää puntissa, vaikka mukavia olisivatkin.
E-eeipä tietenkään :D
En ole vielä sellaista päässyt todistamaan, mutta voihan niin käydä.