Syötkö joka päivä? Oma kalorimääräni tältäpäivältä reilu 0 kcal..
Muutama kupillinen kahvia maidon kanssa. Mietin mitä söis vai söiskö mitään :O
Kilot masentaa niin pirusti.
Kommentit (13)
Kahvi maidolla tuo kaloreita, joten olet väärässä jos luulet että sinulla on 0kcal
Tuota kun jatkat niin ei ne kilot mihinkään lähde. Ja sitten masentaa edelleen.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:55"]Kahvi maidolla tuo kaloreita, joten olet väärässä jos luulet että sinulla on 0kcal
[/quote]Aloituksessa lukee REILU 0 kcal. Noinhan ne anorektikotkin laihtuvat!
Tulee syötyä joka päivä. Pysyy näin elossa, energisenä ja hoikkana.
Pätkäpaastostahan tuo käy. Jos olet oikeasti ylipainoinen, voit hyvin muutamana päivänä viikossa olla syömättä tai syödä hyvin kevyesti, muista juoda nesteitä (ei sitä kahvia vain, ja ne paastopäivät ei saisi olla peräkkäin vaan normaalia syömistä välissä). Jos taas olet normaali- tai alipainoinen ja ahdistut kuvittelemastasi ylipainosta, niin toivon että haet ja saat apua ahdistukseesi ja kehonkuvanhäiriöön.
Kyllä syön -viisi kertaa päivässä. Vertaapa netistä anorektikon ja fitness- urheilijan vartaloa. Kumpi on kauniimpi.
En ole niin hullu, että olisin syömättä. Olen normaalipainoinen ja tiedän, että elimistöni tarvitsee joka päivä proteiinia, rasvaa, kuitua, vitamiineja ja hivenaineita pysyäkseen terveenä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:54"]Haha, idiootti, tuohan on se paras mahdollinen asia tehdä kun kilot ahdistaa XDDDDDDD
[/quote]Aloittajan haukkuminen idiootiksi on hyvin kypsää. Taidat olla itse idiootti? Mistä tiedät onko aloittaja sairastunut?
Todellakin syön joka päivä! Syömällä pysyn elinvoimaisena ja jaksan nauttia elämästä! Sairasta jöttää syömättä. Tuntuu että sinulla on vakavia ongelmia, hakeudu terveydenhoidon piiriin ( kouluterkkari, työterveys, terveyskeskus, neuvola tai psykologi). Toivottavasti saat apuua itsellesi<3
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:54"]Haha, idiootti, tuohan on se paras mahdollinen asia tehdä kun kilot ahdistaa XDDDDDDD
[/quote]Aloittajan haukkuminen idiootiksi on hyvin kypsää. Taidat olla itse idiootti? Mistä tiedät onko aloittaja sairastunut?
[/quote]
No siis onhan tuo aloittajan touhu sairasta, siinä tuskin on mitään epäiltävää
En mä ainakaan syö kuin juhlapyhinä. Syyskuussa en syönyt ollenkaan. Marraskuussa on onneksi synttärit ja itse asiassa miehen nimpparien kunniaksi voisi syödä myös lokakuussa. Ei ne jouluna syödyt herkut, vaan se, mitä syö ne muut vuoden päivät...
Haha, idiootti, tuohan on se paras mahdollinen asia tehdä kun kilot ahdistaa XDDDDDDD