Mies myy seksiä?
Hei! Olen tässä pohtinut tätä että onko suomessa paljoakaan miehiä jotka myyvät seksuaalista nautintoa toisille miehille? Koitin googlata asiasta mutta en löytänyt oikeastaan mitään kyseisestä asiasta. Naisten myyntipalstoja oli pilvinpimein mutta entä miesten?
Ja olen myös pohtinut tätä että suomessa on paljon miehiä jotka haluaisitvat kokea tämän hetken miehenkanssa, mutta ei tiedä mistä löytää kumppani, tai ei uskalla lähestyä ketään koska pelkäävät että tämän hetken jutut lähtevät liikkeelle, olisivatko he valmiita maksamaan tästä hetkestä etteivät jutu lähde liikkeelle ja pysyvät aivan täysin kahdenkeskeisenä hetkenä? Entä muuten vain miehen seurasta valmiita maksamaan?
Itse en ole valmis antamaan kakkosta rahasta, mutta miksipä ei jotakin muita leikkejä?
Onko kenelläkään kokemuksia, tai onko kukaan kuullus kyseisestä jutusta mitään?
Kommentit (2)
Mistä löydät asiakkaat? Ja paljonko veloitat niiltä? Olen saanut käsityksen että se on melkoisen tuottavaa.
Mä myyn seksipalveluita, mutta vain naisille. Turhautuneet kaiken ikäiset naiset ovat myös valmiita maksamaan siististä, luotettavasta ja 100% mutkattomasta palvelusta.
Mies-asiakkaita en hyväksyisi.