Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan tosi paha pitkäsokeri?

Vierailija
01.09.2021 |

Onko tablettihoitoiselta kakkostyypin diabeetikolta sellainen pitkä verensokeri (B-HbA1c) kuin 50 ihan tosi paha lukema? Minulla todettiin tuollainen loppukeväästä, mutta lääkeannosta tämän jälkeen nostettiin ja olen onnistunut parantamaan elämäntapoja. Paastosokeri oli silloin oudon korkea (8,8), mutta käsittääkseni tuo voi heitellä monesta eri syystä ja pitkäsokeri on tärkeämpi silmällä pidettävä. Kiinnostaa vain, kuinka vakava tapaus jo mahdan olla, kun pitkäsokeri kevyellä lääkitykselläkin on 50. Olen tässä kuussa menossa jälleen verikokeisiin ja todella toivon onnistuneeni tuota alentamaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että se on diabetesta? Käsittääkseni diabeteshoitoon liittyy paljon epäselvyyksiä. Siinä saattaa olla jonkinlainen juoni taustalla, mutta en osaa sanoa, mikä olisi täsmällinen motiivi ja suunnitelma. Diabeteslääkkeissä ainakin liikkuvat isot rahat ja lääkeyhtiöt tulevat niillä ökyrikkaiksi, niiden johtajat kylpevät rahassa. Kapitalismi on aina epäilyttävää, suosin pienyrityksiä tai vaihdantataloutta, jopa kommuunielämää.

Vierailija
2/3 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeätä juttu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis molemmat valehtelevat että sekä ap että ykköskomentoija.

Ja luultavasti tuo ykköskommentoija on ap itse.

Törkeää tehdä pilaa verensokerista ja pilailla noilla luvuilla.

Pilkkaajalle itselleen saattaa joku kerta se nakki napsahtaa, ja tulla todella joku hyvin vakava sairaus, kuten MS-tauti tai syöpä tai muu.

Tekisikö silloinkin vielä mieli pilailla sairauksilla?

Olet kusipää ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi