Suuri ero pimpeisssä
Hei vaan!
Olen tässä nyt jonkin aikaa päässyt vertailemaan erilaisia pimperoita, vaikka ikäni onkin suht nuori, mutta lopputulos on erittäin selkeä. On erittäin valtava ero synnyttäneiden ja ei synnyttäneiden kesken. Tiukkuus ja kimmoisuus puuttuu kokemusteni perusteella lähes kokonaan synnyttäneiltä. Ei väliä, onko synnyttänyt nuorempi vai jo hieman iäkkäämpi yksilö.
Onko muilla samansuuntaiset mielipiteet?
Kommentit (17)
väljät vitut on pikkukullisten propakandaa...
Totta turiset. Yhtään löysää synnyttämötöntä en ole tavannut. Synnyttäneillä taas usealla.
No mitä väliä? Jos se pimpin tiukkuus on kaiken a ja o itselle, niin silloin ei valkkaa kumppanikseen/hoidokseen naista joka on synnyttänyt. Hyvin selkeää ja helppoa. Jos sitten suhteessa painaa muutkin seikat niin sitten voipi joutua kompromissejakin tiukkuuden suhteen tekemään. Itse olen 2 lasta synnyttänyt, eikä koskaan ole ollut tiukkuuden kanssa ongelmaa (ehkä pari kk synnytyksen jälkeen oli vähän löysempää, mutta sitten aika ja treeni on tehneet tehtävänsä). Toki en ole niin tiukka kuin joskus 10 vuotta sitten (nyt ikää 32), mutta tarpeeksi tiukka kuitenkin. Se riittää varsin hyvin, kun seksissä on muutakin sisältöä kuin tiukka reikä eikä miehenikään aivan minimuna ole.
Kyllähän minäkin nuorena likkana ihmettelin, että kuinka lestadiolais-tätini vielä 10 lapsen jälkeen sai 4 lisää! Olin mökillä nähnyt hänen miehensä normikokoisen kalun ja serkkujeni pilit myös, että tiesin jo teininä etteivät ole mitään turbokulleja. Muistan myös teininä ajatelleeni, että tätini mies saa hänet raskaaksi jotenkin vain pillunreijän suulla runkkaamalla siemenet sisään. Ei voi porttikongia muuten saada raskaaksi.....
Miten tyhmä olinkaan!!!! Itselläni on jo 5 lasta. Viimeinen lapsemme on silkka vahinko. Saanut alkunsa kiihkeästä seksistä, jota mieheni kanssa harrastamme edelleen.
Sinä ap parka. Jos seksinautintosi on kiinni vain ja ainoastaan emättimen tiukkuudesta, olet vielä valovuoden päässä nautinnollisesta seksistä. Harrastat reikään panemista, jolla ei ole rakastelun kanssa mitään tekemistä.
Mietipä hetki sellaista asiaa, että voit unessa saada orgasmin ja siemensyöksyn koskematta lainkaan penikseesi. Kuinka tiukkaa reikää orgasmiin siis edes tarvitaan?
Tiukka reikä on vain tumpeloiden amatöörien haave.
onhan niissä isoja eroja niinkuin miestenkin vehkeissä.
mutta aina on irronnut, ja monesti naisellakin,
ha hah ha. Sinäkö räkänokka olisi jotain sen ruman teiniäidin lisäksi pääsyt jyystämään. Itse on toisaalta usko sinun koskaan naisen sukupuoli elintä edes saaneenkaan.
Minulle yksi miespuolinen kaveri kertoi, että on huomannut sellaisen jutun, että monella synnyttäneellä on paljon tiukempi mitä joillain ei synnyttäneillä.
Ja miksi?
Siksi, koska synnyttäneet ovat saaneet ohjeen treenata lantionpohjanlihaksiaan, jota taasen moni synnyttämätön ei tajua tehdä. Ja ikähän löysyttää tussua, joten ne yli 30-vuotiaat synnyttämättömät ovat kuulemma monesti olleet huomattavasti löysempi värkkisiä mitä saman ikäinen jo monen lapsen synnyttänyt nainen.
Sellasta.
Tässäpä erään miehen huomio. Vertailen ex-vaimoa, muita exiäni ja nykyisiä pikasuhteita. Nuorilla synnyttämättömillä naisilla menoreikä nimenomaan reikä tiukahko riippuen yksilöstä ja sisäänmeno tuntunut ahtaalta ja lupaavalta. Muutaman työnnön jälkeen pito hieman hävinnyt ja loppua kohden sahannut tyhjää, ei siinä mitään on se kiihottavaa kuitenkin. Synnyttäneillä aukko voi olla väljempi ja sisääntyöntyminen helpompaa mutta kitka säilyy koko aktin ajan. Pyynnöstä olen saanut lisääkin puristusta ex-vaimoltani. Parasta kyytiä 30v 1 lapsen äidiltä jolle oli tehty leikkaus eikä ollut mikään semmoinen pieniluinen tapaus että sen takia leikattu vaan tyttö olikin perätilassa ja hätäsektio. Ikävä kyllä muuten ei tämän ihanaisen kanssa synkannut. Niin ja vehkeeni on normaaliluokkaa 14-15cm
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:42"]
Minulle yksi miespuolinen kaveri kertoi, että on huomannut sellaisen jutun, että monella synnyttäneellä on paljon tiukempi mitä joillain ei synnyttäneillä. Ja miksi? Siksi, koska synnyttäneet ovat saaneet ohjeen treenata lantionpohjanlihaksiaan, jota taasen moni synnyttämätön ei tajua tehdä. Ja ikähän löysyttää tussua, joten ne yli 30-vuotiaat synnyttämättömät ovat kuulemma monesti olleet huomattavasti löysempi värkkisiä mitä saman ikäinen jo monen lapsen synnyttänyt nainen. Sellasta.
[/quote] Tiukimmat tapaamani ovat olleet synnyttämättömiä n. 4 kymppisiä, säännöllisesti liikuntaa harrastavia. Varsin lämpimästi muistelen muuatta ratsastuksen harrastajaa :) ...
Kuinkahan moni synnyttäneistä oikeasti treenaa lantionpohjalihaksiaa? Siis oikeasti treenaa? Päivittäin tai useita kertoja viikossa. Veikkaan että aika harva.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:42"]
Minulle yksi miespuolinen kaveri kertoi, että on huomannut sellaisen jutun, että monella synnyttäneellä on paljon tiukempi mitä joillain ei synnyttäneillä. Ja miksi? Siksi, koska synnyttäneet ovat saaneet ohjeen treenata lantionpohjanlihaksiaan, jota taasen moni synnyttämätön ei tajua tehdä. Ja ikähän löysyttää tussua, joten ne yli 30-vuotiaat synnyttämättömät ovat kuulemma monesti olleet huomattavasti löysempi värkkisiä mitä saman ikäinen jo monen lapsen synnyttänyt nainen. Sellasta.
[/quote] Tiukimmat tapaamani ovat olleet synnyttämättömiä n. 4 kymppisiä, säännöllisesti liikuntaa harrastavia. Varsin lämpimästi muistelen muuatta ratsastuksen harrastajaa :) ...
Kuinkahan moni synnyttäneistä oikeasti treenaa lantionpohjalihaksiaa? Siis oikeasti treenaa? Päivittäin tai useita kertoja viikossa. Veikkaan että aika harva.
[/quote]
Lähes kaikki ja useita kertoja päivässä. Katsos kun on aika ikävää jos lorahtelee kuset housuun aivastaessa tai nauraessa. Ja ihan oikeasti HÄVETTÄÄ puristella terkan ja lääkärin sormia heidän kriittisesti arvioiden onko lihakset kunnossa. Ärsyttävät rakkoa ja käskevät yskimään kovaa. Kyllä, äidit jumppaavat ettei tarvitse hävetä.
Löysin pimppa kohdallani on ollut 20sellä synnyttämättömällä hyvin hoikalla naisella, ei minkäänlaista tuntumaa eikä puristusta.
Tiukin taas kaksi lasta alakautta synnyttäneellä 40sellä naisella. puristus oli sitä luokkaa orgasmissa,että meinas kulli revetä irti. Väitti ettei ole mitenkään treenannut synnytysten jälkeen.
Muilla jotain tuolta väliltä. Tiukkuutta ei voi päätellä lasten määrästä on minun väitteeni.
Luulisi, että synnytys vasta treenaakin lihaksia...imetyskin tiukentaa.
Itselläni tiukkuus ja kosteus on myös vaihdellut vuosien myötä.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 14:04"]
Kyllähän minäkin nuorena likkana ihmettelin, että kuinka lestadiolais-tätini vielä 10 lapsen jälkeen sai 4 lisää! Olin mökillä nähnyt hänen miehensä normikokoisen kalun ja serkkujeni pilit myös, että tiesin jo teininä etteivät ole mitään turbokulleja. Muistan myös teininä ajatelleeni, että tätini mies saa hänet raskaaksi jotenkin vain pillunreijän suulla runkkaamalla siemenet sisään. Ei voi porttikongia muuten saada raskaaksi.....
Miten tyhmä olinkaan!!!! Itselläni on jo 5 lasta. Viimeinen lapsemme on silkka vahinko. Saanut alkunsa kiihkeästä seksistä, jota mieheni kanssa harrastamme edelleen.
Sinä ap parka. Jos seksinautintosi on kiinni vain ja ainoastaan emättimen tiukkuudesta, olet vielä valovuoden päässä nautinnollisesta seksistä. Harrastat reikään panemista, jolla ei ole rakastelun kanssa mitään tekemistä.
Mietipä hetki sellaista asiaa, että voit unessa saada orgasmin ja siemensyöksyn koskematta lainkaan penikseesi. Kuinka tiukkaa reikää orgasmiin siis edes tarvitaan?
Tiukka reikä on vain tumpeloiden amatöörien haave.
[/quote]
Seksi on seksiä. Se on itsetarkoitus eikä mikään rakkauden ilmentymä. Mikään ei voita kunnon panoa missä saa panna niin paljon kuin jaksaa.
On niissä eroja, mutta ei ne johdu synnyttämisestä. On tiukkoja ja löysiä ja liukkaita ja vähemmän liukkaita. Eräs tyyppi kerran väitti, että nuoren naisen pillu on kuin liukumäki, mutta synnyttäneellä se on muka sisältä rypyläisempi. Itse en ole tehnyt tällaista havaintoa. Joillakin harvoilla on ollut jopa liian tiukka, niin tiukka, että sinne työntäminen sattuu enemmän kuin tuottaa nautintoa. On olemassa myös lyhyitä pimppejä. Sellaisella varustetut valittavat yleensä, että älä työnnä niin syvälle, sattuu. Paras kokemani pimppi oli yhdellä Lauralla. Tosi tiukka, mutta aina liukas. Seurustelin hänen kanssaan lyhyen aikaa suoraan sanottuna sen takia, että pääsin säännöllsesti naimaan sitä jumalaista pimppiä. Ja olihan se muutenkin ihan mukava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:45"]
[/quote]
Kuinkahan moni mies treenaa lantionpohjalihaksiaan. Sillä on nimittäin vaikutusta seisokkiin. Naisilta kyllä vaaditaan timmiä pillua ja vartaloa, mutta miehet ei useinkaan viitsi tehdä yhtään mitään vartalolleen miellyttääkseen naistaan.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:45"]
[/quote]
Kuinkahan moni mies treenaa lantionpohjalihaksiaan. Sillä on nimittäin vaikutusta seisokkiin. Naisilta kyllä vaaditaan timmiä pillua ja vartaloa, mutta miehet ei useinkaan viitsi tehdä yhtään mitään vartalolleen miellyttääkseen naistaan.
[/quote]
Tää nyt oli selkee "se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa" vastaus
Ei.