Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltäytyi taas seksistä ?

Vierailija
06.10.2014 |

Sunnuntai päivä sujui hyvin,lenkillä käytiin ja tein hyvää ruokaa,ruuan kanssa otin kolme lasia viiniä. Menimme nukkumaan, ehdotin seksiä...ja mies kieltäytyi ! .Sanoi,että harkitaan sitten kun en ota viiniä. Olen kuitenkin parin viinilasillisen jälkeen oma itseni.Mikä miestäni voi vaivata ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vaivaa alkoholismi

Vierailija
2/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei vaivaa alkoholismi. Teen päivystyspolilla yötä ,5 päivää viikossa. Minulla ei ole koskaan vapaita "ihmisten aikoihin".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ei tuoksu hengityksessä kovin hyvälle jos mies ei itse sitä juonut :(

Vierailija
4/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:50"]Kuule ei vaivaa alkoholismi. Teen päivystyspolilla yötä ,5 päivää viikossa. Minulla ei ole koskaan vapaita "ihmisten aikoihin".

Ap
[/quote]

Ei tuo työ ole este alkoholismille

Vierailija
5/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä pitäisi himottaa aina?

Vierailija
6/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sun mielestä työ ei ole este alkoholismille?? 5, Minä teen viikossa viisi yötä.Yön kesto vaihtelee 10-12 tunnissa.Jos akuuttia olen vielä töissä vaikka muuten olisin jo nukkumassa. Synnytyksissäkin on auteltu kuutisen kertaa tämän vuoden aikana. En siis pystyisi hoitamaan työtäni/yksityiselämääni jos juoppo olisin.

Vierailija
7/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kuin työ, ei ole este alkoholismille.

Vierailija
8/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen.

Vierailija
9/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko synnyttänyt?

Vierailija
10/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suostu seksiin mieheni kanssa jos hän on juonut mutta minä en (ihan sama onko juonut viiniä, olutta, viskiä tms). Se alkoholi vaan haisee hengityksessä todella pahasti jos en ole itsekin juonut ja ainakin meillä suutelu kuuluu asiaan kun seksiä harrastetaan.
Turha kimpaantua alkoholismivihjailuista. Ole jumatta mikäli seksiä kaipaat. Jos et vaan voi olla juomatta, sitten on kyse alkoholismista, vaikka määrät olisivatkin vähäisiä.
Kumpi on tärkeämpi? Lasi viiniä vai seksi?

Vierailija
11/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä nyt nää kommentit? :D ei se, että juot vapaapäivänä viiniä tee susta alkoholistia! Ja mun mielestä tosi kummallinen syy kieltäytyä seksistä, voithan vaikka pestä hampaat jos se hengitys niin haittaa. Todennäköisesti miestä vaan väsytti/stressaa joku. Voithan kysyä siltä jos jatkuu vielä mutta en olisi yhdestä kerrasta huolissaan :)

Vierailija
12/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 12, Puhuit asiaa,oletko nainen vai mies ? Varmaan nainen.Kiitos kun olit tukenani :)

Vierailija
13/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään ap :) juu nainen olen. Toivottavasti tilanne selviää! Tuntuu varmasti ikävältä tulla torjutuksi tollasesta syystä :(
t. 12

Vierailija
14/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 12..Kirjotellaan jatkossakin.

Ap

Vierailija
15/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:50"]Kiitos 12, Puhuit asiaa,oletko nainen vai mies ? Varmaan nainen.Kiitos kun olit tukenani :)
[/quote]

99% täällä on naisia

Vierailija
16/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen oma itseni kun juon"? Mitä tuo tarkoitti? Miehelle olisit kelvannut ilman juomistasi, mutta itsellesi et kelpaa? Tarviitko sitä viiniä vai onko siitä tullut lohturättisi? Seuravana vapaailtana yritä pärjätä ilman viiniä ja kokeile uudestaan, juot vaikka sitten seksin jälkeen. Yritä edes.

Vierailija
17/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin maissa viini on ruokajuoma. Suomen av-mammat, älkää olko nuin nihkeitä. Ap:n miehellä on pipo tiukalla. Ei ihme, että miehenne löytää meistä nuorista ja hauskoista naisista seuraa kun te jotkut ette anna enää yhden lasin jälkeen :D

Vierailija
18/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismin raja on siis, että vaikuttaako alkoholi, sen nauttiminen tai nauttimisen kieltäminen vahvasti elämään. Ap varmasti voi olla viikkoja ilman alkoholia. Ongelmia tulee yleensä kun on näitä "otan yhden rentoutuakseni" eikä enää osata muuten rentoutua. Tai ajatellaan alkoholia saavutuksena tai palkkiona, suunnitellaan menoja jotta pääsee nauttimaan alkoholia tai ahdistaa, kun alkoholia ei saa nauttia.

Ap, älä ota stressiä. Ehkä miehesi kielteinen suhtautuminen alkoholiin voi johtua muustakin kuin sinusta. Kannattaa ihan istua alas ja jutella.

Vierailija
19/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoi, että olisi kanssasi jos et joisi, niin etsisin siitä vastauksen. Miehen mielestä et tarvitsisi niitä viinilasillisia ja hän varmasti tietää erittäin hyvin mistä puhuu. Ap:n mielestä kolme viinilasillista (minkä kokoisia?) on ok, miehen mielestä ei ja koska ap näin kilahtaa kun häntä alkoholistiksi sanotaan, on hänellä lähes varmasti alkoholin kanssa ongelmia. Ehkä sinä ap hoidat työsi hyvin, mutta miksi et hoitaisi myös vapaa-aikasi yhtä hyvin? Juttele vaikka miehesi kanssa alkoholinkäytöstäsi, älä ala riitelemään ja väittämään vastaan, vaan kuuntele mitä toinen sanoo. Mies tuskin valehtelee ja liioittelee, vaan hänelle asia on selkeä.

Vierailija
20/20 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein otat viiniä tai olutta ruuan kanssa tai muuten vaan? Ehdotatko seksiä muulloin kun silloin kun olet ottanut vähän alkoholia?

Itse ärsyynnyn jos mieheni ehdottaa seksiä parin kaljan jälkeen. Niitä seksiehdotuksia tulee niin harvoin että tosiaan toivoisin ettei alkoholi olisi se triggeri silloin kun seksiä ehdotetaan. Jos aloitteita tulisi enemmän selvinkin päin, ei pikkuhiprakkainen ehdottelu silloin tällöin haittaisi.