Oletko aamu- vai iltasuihkuttelija?
Lakanakeskustelusta tuli mieleeni, että useimmat ihmiset eivät voi ymmärtää toisten ihmisten tapoja, vaan se oma on ainoa oikea. Itse en ole koskaan sietänyt aamusuihkuja (vaikka lapsesta asti olen tykännyt aamu-uinnista kesäisin niin muuten vihaan kastumista aamulla!) ja haluan aina mennä suihkun kautta illalla nukkumaan.
Kommentit (13)
Ehdottomasti ilta. En vain mitenkään kestä ajatusta että pitäisi aamuisin käydä.
Tukka on sellainen, että vaatii aamupesun ja laittamisen, vaikka onhan se tosi rankkaa.
Käyn harvoin suihkussa ilman sauna, joten senkin takia ilta (ei ole aamulla aikaa). Mökillä voin mennä aamusaunaan.
Ilta, koska haluan mennä puhtaalla iholla nukkumaan. Aamusuihkuista en pidä ja vain pakon edessä (eli kun olen unohtanut hiustenpesun edellisenä päivänä) käyn aamulla suihkussa.
Ilta ehdottomasti. Aamulla on kiire, ja pitkä tukka kuivuu hitaasti. Enkä haluaisi mennä hikisenä nukkumaan tukka rasvaisena.
🇺🇦🇮🇱
Ällöttävää mennä likaisena nukkumaan, iltaisin tietenkin suihkuun. Ei sitä yöllä likaannu
Ilta, mutta sen verran aikaisin ettei tarvitse mennä märällä tukalla nukkumaan.
Iltaisin ehdottomasti. Ei tulisi mieleenkään mennä likaisena nukkumaan.
Käyn aina aamuisin. Johtuu ehkä siitä, kun isäpuoli kielsi käymästä suihkussa yli kaksi kertaa viikossa kun asuin vielä siellä, niin sitten kun muutin omilleni oli ihanaa käydä aamulla suihkussa ja tietää että ei haise pahalta :D mieluummin kyllä kävisin iltaisin että saisi nukkua pidempään, mutta en "osaa".
Käyn aamuisin suihkussa vain silloin kun käyn aamulla lenkillä tai salilla, mitä tapahtuu max kerran viikossa. Silloinkin yleensä on tarpeen mennä myös illalla suihkuun jos on koko päivän luuhannut jossain.