Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oireita hampaiden narskuttelusta?

Vierailija
01.09.2021 |

Mä puren hampaita yhteen paljon ja etenkin öisin. Nyt myös hampaat kipeät toiselta puolen :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monenlaista murhetta tulee. Mulla on mm. jouduttu laittamaan 2 hammasimplanttia, kun olen purrut omat hampaani halki. Lisäksi joudutaan jatkuvasti uusimaan jotain vanhoja paikkoja, kun muovipaikat ei kestä ja ne vaihdetaan keraamisiin, jotka puolestaan on ihan törkeän kalliita. Kasvojeni muoto on muuttunut ihan täysin eli nuorena olin sellainen kaitakasvoinen, nykyään on leukaperät kuin Ridge Forresterilla.

Todella veemäinen vaiva, johon ei itselläni ole auttanut edes botox-piikit leukaperiin. Purentakisko on käytössä joka yö ja se auttaa siihen, ettei hampaat kulu niin paljon.

Suosittelen pikaista käyntiä sellaiselle hammaslääkärille, joka ottaa purentaongelmat tosissaan.

Vierailija
2/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentalihasten hieronta auttaa, mene koulutetulle hierojalle. Ja purentakisko kannattaa ottaa, ettei hampaat kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös narskuttelija, joka on mm saanut purtua hampaita halki :( Itsellä kuitenkin suurin riesa on lähes jatkuva päänsärky, leukojen jomotus ja niskan jäykkyys. 

Vierailija
4/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kuluu, paikat lähtee. Hammaslääkäri tekee yö"tekarit" joita pidät öisin. Muutama vuosi sitten kunnallisella hinnaksi tuli n.300e yhteensä.

Vierailija
5/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupes hampaat heilumaan, leukanivel naksui ja jäi välillä jumiin, syöminen ja puhuminen oli joinain päivinä tosi vaikeaa kun naama ei liikkunut ja leuka jumitti auki.

Aiheutti myös niska/hartiajumit, joista sitten tuli lisää oireita.

Vierailija
6/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla hampaat kipeät, onko se normaalia? Viimeksi hammaslääkärissä oli puhetta siitä kiskosta, mutta pelkään etten pysty nukkumaan sen kanssa :/ Etuhampaat etenkin kuluneet tän puremisen takia. -ap

Vierailija
7/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purentalihasten hieronta auttaa, mene koulutetulle hierojalle. Ja purentakisko kannattaa ottaa, ettei hampaat kulu.

Miten siihen purentakiskoon tottuu, kun oksettaa kaikki ylimääräinen suussa?

Vierailija
8/8 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla hampaat kipeät, onko se normaalia? Viimeksi hammaslääkärissä oli puhetta siitä kiskosta, mutta pelkään etten pysty nukkumaan sen kanssa :/ Etuhampaat etenkin kuluneet tän puremisen takia. -ap

mä olen koittanut halppiskiskoja, mutta nekin oksettaa niin ei huvita maksaa satasia.