Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä lapsettomia miehiä palstalla?

Vierailija
01.09.2021 |

Aiotteko joskus hankkia lapsia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Mies 37_vuotta

Vierailija
2/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu enää ja vaikka onnistuisikin niin ei niitä kukaan kanssani halua hankkia.

Lisäksi en koe, että olisin tarpeeksi vakaa tai vastuuntuntoinen ihminen ollakseni isä kenellekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan pimpslooraa

Vierailija
4/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton. En usko hankkivani. Se juna meni jo. Kymmenen vuotta sitten olisin vielä halunnut, mutta silloin ei oikein yksikään nainen ollut kiinnostunut perheestä kanssani. Nyt niitä kiinnostuneita tuntuisi olevan, mutta itse koen että on jo myöhäistä.

Vierailija
5/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi sellaista aikoa. Vasta päättyi pitkä parisuhde, jossa puoliso, nainen, ei tahtonutkaan lapsia. Sitä ennen oli vastaillut, ettei ole aivan varma eikä aika ollut oikea. Tiesi minun toivovan lapsia. Meinaa lopun ikänsä viiniä lipittää.

Vierailija
6/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä sitten kun löytyy sopiva kumppani. En halua esihenkilöä enkä alaista vaan tasa-arvoisen kumppanin rinnalle. Ikävä kyllä tuntuu siltä että naiset hakee palvelijaa eikä tasa-arvoista kumppania

Vierailija
7/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin haluavani lapsia vähän alle kolmekymppiseksi, kun elin avoliitossa. Sitten tuli ero ja muutin ulkomaille. Tapasin siellä naisen, jota ei lapset kiinnostaneet. Tajusin pian, etten ollut edes ajatellut asiaa loppuun saakka. Se oli enemmänkin sellainen "niin kuuluu tehdä"-juttu. 

Huomasin, ettei minulla ole kummoista hoivaviettiä ja että lapset hankaloittaisivat kaikkia harrastuksiani. Onneksi tajusin asian ajoissa ja löysin vaimon, joka ajattelee samoin. Mieli ei enää viisikymppisenä muutu.

Vierailija
8/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään niistä en myönnä omakseni, mutta kyllähän niitä varmaan joku kourallinen löytyy.

Vierailija
9/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velamies. kirjoitti:

Luulin haluavani lapsia vähän alle kolmekymppiseksi, kun elin avoliitossa. Sitten tuli ero ja muutin ulkomaille. Tapasin siellä naisen, jota ei lapset kiinnostaneet. Tajusin pian, etten ollut edes ajatellut asiaa loppuun saakka. Se oli enemmänkin sellainen "niin kuuluu tehdä"-juttu. 

Huomasin, ettei minulla ole kummoista hoivaviettiä ja että lapset hankaloittaisivat kaikkia harrastuksiani. Onneksi tajusin asian ajoissa ja löysin vaimon, joka ajattelee samoin. Mieli ei enää viisikymppisenä muutu.

Velamies on oppinut ulkomaiselta velavaimolta sanan miehinen hoivavietti... Joo uskoo ken tahtoo nämä av-esimerkit. "Onneksi nainen puhui järkeä, niin monet tekee lapsia vain kun se on tapana jne..."

Vierailija
10/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio.

M48

Vierailija
11/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan pimpslooraa

Kieltämättä helpottaa lasten saamista, joskaan ei ainoa vaihtoehto.

Vierailija
12/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko nimimerkkejä kirjoitti:

Velamies. kirjoitti:

Velamies on oppinut ulkomaiselta velavaimolta sanan miehinen hoivavietti... Joo uskoo ken tahtoo nämä av-esimerkit. "Onneksi nainen puhui järkeä, niin monet tekee lapsia vain kun se on tapana jne..."

No itse asiassa suurin osa ihmisistä elää elämänsä niinkuin "kuuluu" elää, koska eivät ikinä kunnolla mieti mitä itse haluavat. Eivät edes tajua asiaa, tekevät vaan niinkuin muutkin tekevät. Sitten ehkä vanhana havahtuvat siihen, että elämä ei ollutkaan kovin omannäköistä.

Vierailija
13/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko nimimerkkejä kirjoitti:

Velamies. kirjoitti:

No itse asiassa suurin osa ihmisistä elää elämänsä niinkuin "kuuluu" elää, koska eivät ikinä kunnolla mieti mitä itse haluavat. Eivät edes tajua asiaa, tekevät vaan niinkuin muutkin tekevät. Sitten ehkä vanhana havahtuvat siihen, että elämä ei ollutkaan kovin omannäköistä.

Siitä on kyse myös lapsettomaksi jättäytymisen suosiossa. Mitä pidempään kaverisi ovat lapsettomia ja muuttuvat lopulta mahoiksi, sitä todennäköisemmin teet sinäkään halua omia lapsia.

Vierailija
14/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, se juna meni jo. Myöskään kumppanin lapsitaustalla ei ole merkitystä, kunhan muuten sovimme toisillemme.

M__46

Vierailija
15/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

En kyllä myöskään koskaan ole harrastanut yhdyntää.

M30

Vierailija
16/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en halua tässä elämänvaiheessa enää lapsia, tottunut elämään itsekseni.

Lapsia ei ole, koska en koskaan löytänyt naista. Olen aika lyhyt ja ujo, ne pari kertaa kun uskalsin lähestyä naista johon olin ihastunut johtivat torjuntaan. Ja jos joskus sainkin baarista seksiä, ei niitä naisia kiinnostanut suhteeseen alkaa. Olisin varmaan pari lasta halunnut, jos olisi vaimo löytynyt. Mutta elämä nyt meni näin, ja enää en tosiaan taitaisi lapsiperhearkea halutakaan, jos nyt naisen löytäisin.

mies 44 v

Vierailija
17/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tahtonut, juna meni jo. Kumppanin jos vielä joskus löytäisi. M42

Vierailija
18/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile siitä mutta en myöskään ihan täysin tyrmää sitä mahdollisuutta.

Vierailija
19/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saan pimpslooraa

Kieltämättä helpottaa lasten saamista, joskaan ei ainoa vaihtoehto.

Lapsen hankinta yksin onnistuu vain naisilta.

Vierailija
20/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo liki eläkeikää, mutta siltikään en koskaan ole halunnut hankkia lapsia.

Kaksi kamalinta ääntä mitä voin kuvitella on lokin kirkuna ja vauvan rääkynä.

Enkä ole muutenkaan kokenut olevani perheenisätyyppiä.

Arvostan vapautta, liikkumisen riemua ja parisuhdetta muuten tekemisineen ja olemisineen.