Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuetut tapaamiset

Vierailija
01.09.2021 |

Kun vauvalla on tuetut tapaamiset isän kanssa, useasti on niin että vauvan ruoka rytmeistä on poikettu (eli esim päivän klo 11 lämmintä ruokaa ei ole annettu eikä edes tarjottu puoli kahteen mennessä) ja vaippaa ei ole edes keritty katsomaan kun tiettynä aikana haen paikan ovelta. Isä luikertelee näistä mukavalla asenteellaan että saan jälkikäteen näistä huomautella ettei voi mennä sinne päin. Lapsella kuitnekin tietty ruokarytmi, päivän rutiinit ym ettei voi olla syömättä puoleen päivään kun jo seuraavan ruuan aika olisi ym.. lähetetään likaisissa vaatteissa kotiin kurkkaamatta siis vaippaan.. miten näin voi olla? Mun pitäisi sanoa jyrkemmin asiasta mutta olen jo sanonut ja olen luonteeltani aika ujo ja en uskalla sanoa suoraan useasti asioista, joista saisi tai vaikka pitäisi. Etten anna huonoa kuvaa itsestäni. Mitä tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät sanoa? Lasta ajattelet! Tottakai pitäisi antaa ruoka jos sinäkin sen pystyt huolehtimaan, miten eivät osa huolehtia siittä tapaamisissa? Sinähän ne rytmit olet hänelle tehnyt kuten kuuluukin lapselle luoda vanhempana niin olisi kiva jos varmasti pidetään kiinni. 😅 Voin kuvitella kuinka märkä pissa vaippa on jos lähetetään sillä vielä kotiin..

Vierailija
2/3 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna polkea itseäsi muiden alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin asiasta uudestaan vakavammin. Vaikka viestitse jos se helpompaa?