Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeaa poistat tindermatchin?

Vierailija
31.08.2021 |

Poistatko heti, kun tapaat jonkun kiinnostavamman?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miesten hautautua pakan pohjalle. Niinhän miehetkin tekee naisille.

Vierailija
22/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitikku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa poistella.

Eniten kyllä huvittaa ne, jotka ei laita mitään viestiä/aloita, mutta hetken päästä poistaa.

Sen sijaan, että itse sanoisi mitään, poistaa.

Vierailija
24/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa poistella.

Eniten kyllä huvittaa ne, jotka ei laita mitään viestiä/aloita, mutta hetken päästä poistaa.

Ihan normaalia. Samalla hetkellä on joku mielenkiintoisempi mätsi, joten huonommat joutaa hiiteen.

Vierailija
25/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa poistella.

Ihan normaalia. Samalla hetkellä on joku mielenkiintoisempi mätsi, joten huonommat joutaa hiiteen.

Kukin tietysti tekee kuten halua, mutta eikö tuo ole aika kapeakatseista toimintaa?

Eli jos on vaikka 10 matchia ja yks on oikein mielenkiintoinen niin poistat loput? Miksi?

Vierailija
26/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa poistella.

Kukin tietysti tekee kuten halua, mutta eikö tuo ole aika kapeakatseista toimintaa?

Eli jos on vaikka 10 matchia ja yks on oikein mielenkiintoinen niin poistat loput? Miksi?

Itsellä ainakin mätsejä tippuu todella suurella viiveellä. Eli jos tänään plärään 100 profiilia läpi, niin niistä tulee vielä mätsejä kahdenkin kuukauden jälkeen. Tuossa ajassa olen kuitenkin mätsännyt jo useamman kanssa ja ehtinyt piilottaakin profiilin, joten noita jälkijunassa tulleita tulee aika surutta poistettua sanaakaan vaihtamatta.

Vierailija
27/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa poistella.

Itsellä ainakin mätsejä tippuu todella suurella viiveellä. Eli jos tänään plärään 100 profiilia läpi, niin niistä tulee vielä mätsejä kahdenkin kuukauden jälkeen. Tuossa ajassa olen kuitenkin mätsännyt jo useamman kanssa ja ehtinyt piilottaakin profiilin, joten noita jälkijunassa tulleita tulee aika surutta poistettua sanaakaan vaihtamatta.

Ihan ei aukea tämä logiikka. Olet edelleen Tinderissä, eli seuraa et ole löytänyt, saat matchin ja poistat sen, koska se oli "vanha".

Vierailija
28/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa poistella.

Ihan ei aukea tämä logiikka. Olet edelleen Tinderissä, eli seuraa et ole löytänyt, saat matchin ja poistat sen, koska se oli "vanha".

Poistan sen, koska aika ei riitä. Vaikka profiili on piilossa, niin se näkyy niille kenestä olen tykännyt esim. 2 kk sitten.

Vierailija
29/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain matchin kukkaruukun kanssa. Tarkemmin kun ajattelee, niin en ihmettele yhtään kun ei vastannut. Mutta jos se siitä rupsahtaa niin täytyy laittaa kompostiin.

Vierailija
30/30 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus poistan mykkiä viikon sisällä ja toisinaan taas, niinku nyt mulla roikkuu muutama mykkä ku en oo poistanutkaan. Tilannekohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä