Käytiin viikonloppuna sukulaisissa Helsingissä. Jestas kun siellä on koronaa!!!
Melkein kaikissa perheissä on ollut karanteeneja ja osassa koronakin. Yhdessä kerrostalossa oli ainakin kaksi perhettä eristyksessä. Ajettiin koronatestipisteen ohi lauantaina ja siellä oli jono.
Maskeja siellä oli paljon ihmisillä, mutta ostareilla tungosta.
Meidän kylältä yksi henkilö kävi kesällä Vantaalla. Sai heti koronan. Siksi jännitti käydä Helsingissä.
Kommentit (7)
No hei, siellä asuu jotain puolet suomalaisista.
Mulla on tuttuja maakunnista ja he elävät ihan eri todellisuudessa koronan suhteen, luulevat, että se olisi ohi. Täällä Helsingissä se leviää niin, ettei enää jäljitys pysy perässä ollenkaan ja lapsen koulussakin on sitä taas tullut heti, kun koulut alkoivat.
Asun Helsingissä, tunnen yhden tutun tutun, jolla oli lievä korona viime vuonna. Liikun muuten joka paikassa ilman maskia, tapaan ihmisiä kuten ennen ja kuljen julkisilla.
Korona on lapsiperheiden ongelma. Vaikka hysteerikot vaativat ravintoloita ja rajoja kiinni, 60% tartunnoista on perhepiiristä. Lapset tartuttavat toisiaan ja vanhempansa.
Itse lapsettomana helsinkiläisenä en tunne ketään koronaan sairastunutta, enkä edes karanteeniin joutunutta. Kohtaan heitä vain työni puolesta.
Ja nyt levitätte koronaepidemian kotipaikallenne. Tosi "hienosti" toimittu...
Itse lapsettomana helsinkiläisenä en tunne ketään koronaan sairastunutta, enkä edes karanteeniin joutunutta. Kohtaan heitä vain työni puolesta.[/quote]
Lapset jo lentäneet pesästä ja yksin asun. Silti tunnen 10 ihmistä, jotka sairastaneet Koronan. Hesassa siis asun. Näistä kymmenestä 6 asuu Helsingissä.
Ihmiset pakkautuneina pieneen tilaan, ihmekös jos tuo täällä leviää kulovalkean lailla. Ei sitä voi kotiinsa jäädä kyyhöttömään, talouden ja palveluidenkin kannalta, kuihtuisi ne viimeisetkin kivijalkakaupat.