M-junassa: alle puolet matkustajista valkoisia
Ei vielä niin paha kuin idän metro. Muutos viimeisen 10 vuoden aikana ollut huomattava.
Kommentit (9)
Eiks teillä oo mitään muuta tekemistä ku tehdä tilastoa kanssamatkustajien ihonväristä? Miks teitä kiinnostaa minkä värinen iho toisella ihmisellä on?
Kovin on erilainen kokemus ihmisestä riippuen. Minäkin kuljen M-junalla töihin joka päivä eikä aamuisin näy välttämättä yhtään matkustajaa joka näyttäisi joltain muulta kuin kantasuomalaiselta. Voisit tarkistaa väitteesi paikkansapitävyyden jostain, on jo ajatuksena täysin mahdoton. Toki jos liikkuu silloin kun muut ovat töissä eikä osaa yhtään käyttää aivojaan niin voihan se maailma tuntua erilaiselta paikalta kuin meistä työssä käyvistä.
4, sinä oletkin työmatkalainen. :DDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:57"]4, sinä oletkin työmatkalainen. :DDDDDDDDDD
[/quote]
Niin olen. Ap kuitenkin väittää että yli puolet M-junan matkustajista on jotain muuta kuin valkoihoisia ja se on jo tilastollinen mahdottomuus. Eri asia jos hän alottaisi, että tänään kun matkustin M-junalla niin... Voihan niin joskus olla, kyllä minäkin myönnän että matkustajakunta on eri tiistaina aamuseiskalta kuin laiantaiyön viimeisessä junassa. Kummankaan perusteella ei voi vielä tilastoa julkaista.
m junan m tarkoittaa mustaa. mene v junalla ;)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:16"]m junan m tarkoittaa mustaa. mene v junalla ;)
[/quote]
Tarkoittaako se sitten v***ua? En tahdo, olen nainen.
Anteeksi. Johtuu minusta. Olen niin kalpea, että heijastan valoa takaisin avaruuteen. Välillä turborusketan vahingossa muut matkustajat. Anteeksi! Liikun päiväjunissa lapseni kanssa, joka on yhtä kalpea. Selittääkö tämä :/ ?
Työmatka-aikaan aamuisin metro ja M-juna on täynnä kantasuomalaisia. Jostain syystä tummia maahanmuuttajia ei näy kulkuvälineissä aamuisin.
Minäkin välillä huvikseni lasken, onko bussissa enemmän maahanmuuttajan- vai kantasuomalaisen näköisiä ihmisiä. Etenkin keskipäivällö suomalaiset jää vähemmistöön. Ja asun jopa Espoossa.