Mies ei osaa sängyssä mitään
Olevinaan panomies ja ihan susi paska. Asiasta jos koittaa sanoa menee herne nenään. Eroa ootellessa.
Kommentit (29)
Kiitos kun jaoit tämän tiedon, mutta mitäs iloa sen tietämisestä meille randomeille on?
Vierailija kirjoitti:
Hätäne pillun lipitys ja muna pilluun tosi ihanaa hei!!
Useammin ei saa edes lipasuakaan. Nopeasti kalu vaan pilluun ja 2 minuuttia...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun jaoit tämän tiedon, mutta mitäs iloa sen tietämisestä meille randomeille on?
Ehkä herättää keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Mietippäs sitä!
Miesten huonoa rakastelutaitoa ei saa tuoda esille, jokuhan voisi vahingossa vaikka ajatella tehdä toisin.
Herne menee helposti nenään jos seksistä tulee kritiikkiä. Kannattaa kuitenkin miettiä mikä olisi ns. miehekäs ratkaisu tässä tilanteessa:
Tosi äijä kuuntelee rouvan toiveet ja tulee vähän vastaan. Niin että saanti pysyy hyvänä ja seksi on kivampaa. Kyllä se rouvakin olisi hyvä saada nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippäs sitä!
Miesten huonoa rakastelutaitoa ei saa tuoda esille, jokuhan voisi vahingossa vaikka ajatella tehdä toisin.
Edustaa jo aikamoista sinisilmäisyyttä kuvitella, että aloituksen kaltainen kiukkuinen ärähdys saisi jotenkin jonkun random-miehen heräämään ja opiskelemaan itsensä mahtirakastajaksi… Kiukulla herättää vain lisää kiukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippäs sitä!
Edustaa jo aikamoista sinisilmäisyyttä kuvitella, että aloituksen kaltainen kiukkuinen ärähdys saisi jotenkin jonkun random-miehen heräämään ja opiskelemaan itsensä mahtirakastajaksi… Kiukulla herättää vain lisää kiukkua.
Miehen suurin ongelma on juuri tässä. Jos kauniisti sanoo ei mene perille kun kiukustuu ja sanoo menee herne nenään eikä silti mee perille
Heitä ulos se,tosin se uusi voi olla yhtä onneton
Sanokaa nyt ihmeessä, miksi ei saisi puhua huonoista, usein aivan läpi-itsekkäistä miehistä "rakastajina"? Naisia saa sensijaan täällä ilkuua miten tahtoo, klitoriksesta ei saa puhua ollenkaan tai ylipäänsä naisen nautinnosta. Nytkin joku mies pohtii valitseeko vaimonsa joka saa "pelkällä yhdynnällä" vaiko toisen joka "tarvitsee klitoriksen kiihoitusta", ikäänkuin se naisen orgasmi on arvokas vain, jos sen saa pelkällä kaliulla. Huorista , tissipanoista, ja mistä hyvänsä mikä miestä ikinä miellyttääkin - niistä saa jauhaa mielin määrin.
Miksi tämä järkyttävä dissaus on ihan ok?
Minuakin haukutaan sängyssä ihan pskaksi.
Onko mies osaamaton vai laiska ja itsekäs? Mä olen miettinyt, että onko naisten lahnailun oikea syy siinä, että mies on lahna myös. Älkööt nyt vetäkö hernettä nenään ne joita tämä ei koske.
Mun mies on laiska sängyssä. Olemme olleet vuosia yhdessä ja koska hän on muuten ookoo niin olen yrittänyt sietää tätä ongelmaa. Mies makaa selällään ja odottaa, että mä teen kaiken ja että kiihotun vielä itsekin siitä, että hyväilen, nuolen pallit, otan suihin, sormetan, ratsastan. No kyllähän mä kiihotunkin mutta haluaisin, että myös itse saisin jotain takaisin. En uskalla juuri tehdä aloitteita, koska silloin hän luulee, että mä olen heti valmis pantavaksi. Yleensä hän hoitelee mut kuitenkin sormin, koska niin vaadin, mutta ei nuole koskaan, ei vaan pysty, ei hyväile mun kroppaa millään tavalla. Ei jaksa nousta edes istumaan ennen kuin pääsee panemaan. Laukeaa alle minuutissa lähes aina eli yhdyntäkään ei juuri iloa tuota. Olen ehdottanut myös kakkoseen panemista mutta se on ehdoton ei.
Olen yrittänyt opettaa ja puhua mistä pitäisin ja mitä haluaisin mutta ei apua, minuutin pari yrittää ja that's it, seuraavalla kerralla ei muista enää.
Hänen mielestään meillä on hyvää seksiä. Mä taas haaveilen suhteesta, jossa molemmat olisivat aktiivisia. Olisi ihana kiusata kunnolla sellaista miestä, jolta saisi myös takaisin. Ehkä mies sitten tajuaa, jos mä rupean samanlaiseksi kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies osaamaton vai laiska ja itsekäs? Mä olen miettinyt, että onko naisten lahnailun oikea syy siinä, että mies on lahna myös. Älkööt nyt vetäkö hernettä nenään ne joita tämä ei koske.
Mun mies on laiska sängyssä. Olemme olleet vuosia yhdessä ja koska hän on muuten ookoo niin olen yrittänyt sietää tätä ongelmaa. Mies makaa selällään ja odottaa, että mä teen kaiken ja että kiihotun vielä itsekin siitä, että hyväilen, nuolen pallit, otan suihin, sormetan, ratsastan. No kyllähän mä kiihotunkin mutta haluaisin, että myös itse saisin jotain takaisin. En uskalla juuri tehdä aloitteita, koska silloin hän luulee, että mä olen heti valmis pantavaksi. Yleensä hän hoitelee mut kuitenkin sormin, koska niin vaadin, mutta ei nuole koskaan, ei vaan pysty, ei hyväile mun kroppaa millään tavalla. Ei jaksa nousta edes istumaan ennen kuin pääsee panemaan. Laukeaa alle minuutissa lähes aina eli yhdyntäkään ei juuri iloa tuota. Olen ehdottanut myös kakkoseen panemista mutta se on ehdoton ei.
Olen yrittänyt opettaa ja puhua mistä pitäisin ja mitä haluaisin mutta ei apua, minuutin pari yrittää ja that's it, seuraavalla kerralla ei muista enää.
Hänen mielestään meillä on hyvää seksiä. Mä taas haaveilen suhteesta, jossa molemmat olisivat aktiivisia. Olisi ihana kiusata kunnolla sellaista miestä, jolta saisi myös takaisin. Ehkä mies sitten tajuaa, jos mä rupean samanlaiseksi kuin hän.
Montakohan miestä sadassa on juuri noita? Huoh...
Kyllä aktiivinen meno äkkiä vaihtuu lahnailuun jos mies on passiivinen sika joka selällään odottaa että muija imee munaa ja siitä kiihottuu
Eikös tuo sillä järjesty, kun eroaa pois ja etsii paremman tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo sillä järjesty, kun eroaa pois ja etsii paremman tilalle.
Näin se on
"Ihan susi paska" voi olla jonkun toisen mielestä kertakaikkinen seksipeto. Yksi tykkää yhdenlaisesta ja toinen toisenlaisesta. Jos ette sovellu yhteen niin erotkaa pois.
Mitäpä jos mies ei halua erota kun seksi on hänen mielestään hyvää
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkin tulee mieleen, että mies on kappihemmo. Yhdellä tutulla oli samanlainen ja erosivat, kun piti alkaa lasta tekemään.
Hätäne pillun lipitys ja muna pilluun tosi ihanaa hei!!