Te 160-165cm ja 48-53kg naiset, mikä on liivikokonne?
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Ja ne kenellä on pienellä ympäryksellä (60-65), mistä ostatte liivinne? Oma kokoni on 60G, mutta käytän 65F, kun niitä edes jostain löytyy. 60 ympärystä en ole löytänyt.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan vierastaa tuota netistä tilaamista, kun ei voi sovittaa. Että onko oikea koko. Etenkin jos ne tulee ulkomailta ja maksaa enemmän. Kun tuskin saa edes eteenpäin myytyä.
Lumingeriessa on 60g kokoa. Liivejä voi sovittaa ja palautus on ilmainen.
Lumingerin mittojen mukaan pitäisi olla 55H. Ja sitä siellä ei sitten ole.
Koska olet hoikka, et tod.näk tarvitse niin kireätä ympärysnauhaa. Kokeile sitä 60g:tä, eihän siinä mitään menetä.
Ostan Changesta, sieltä saan sopivalla ympärysmitalla, vaikka heidän kuppikokonsa omanlainen onkin.
Teinille olen ostanut 60-senttiset Marks&Spenseriltä, netistä. Kuppikoko tosin ollut AA-B.
Olen 165cm ja 53kg. Kuppikoko 70E ja tosi vaikea löytää sopivia liivejä
Olen vähän pidempi ja painavampi. Myyjän mukaan kokoni on 70 E, mutta en ole vielä löytänyt mistään sitä kokoa. Aikaisemmin minulle myytiin yleensä kokoa 75 B, silloin painoin 10 kg vähemmän kuin nyt ja olin alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän pidempi ja painavampi. Myyjän mukaan kokoni on 70 E, mutta en ole vielä löytänyt mistään sitä kokoa. Aikaisemmin minulle myytiin yleensä kokoa 75 B, silloin painoin 10 kg vähemmän kuin nyt ja olin alipainoinen.
Ja jos löytyy sinne päinkään, olkaimet ovat liian lyhyet, koska olen siis pidempi ja ko. koko on suunniteltu lyhyille.
A70
Nyt vielä pienentynyt... 166/50kg
Ennen raskauksia olin 162 cm ja 47 kg, nyt olen noin 55-57kg. Olen jo kauan ostanut Changelta liivejä koossa 65E. Joissakin malleissa voi koko vähän poiketa.
Miksi edes pidät liivejä, jos olet pienirintainen. Ehkäise rintasyöpää jättämällä liivit pois. Nimittäin, epäilen, että rintasyövän suuret luvut johtuvat polyesterisistä rintaliiveistä, eli muovisista. Polyesteri valmistetaan maaöljystä, josta mjuovikin valmistetaan. Hengittävyys nolla. Lisäksi sopivatkin rintaliivit nostavat rintoja väärään asentoon ja haittaavat verenkiertoa.
En ole pienirintaisena pitänyt rintaliivejä kuin teininä hetken, sitten huomasin, miten ne rajoittivat kehollisen vapauden tunnettani.
Eri asia jos on isot ja painavat rinnat, joita pitää kannatella, ettei tule hartiakipuja. Muuten olen sitä mieltä, että naisia höynäytetään rintsikoissa. Samoin naisia höynäytetään korkkareissa, jotka ovat hyvin epäterveellisiä. Itseään feministeinä pitävät naisetkin käyttävät korkkareita, vaikká niiden ainoa tarkoitus o nostaa per se patriatkaaliselle katseelle kiihottavaan asentoon.
Lisäys: koska pienet rintani ovat saaneet vapaasti liikkua koko ikänsä, ne eivät ole alkaneet roikkua. Rintaliiveissä rinnat ei saa mitään liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys: koska pienet rintani ovat saaneet vapaasti liikkua koko ikänsä, ne eivät ole alkaneet roikkua. Rintaliiveissä rinnat ei saa mitään liikuntaa.
Ihan uskomatonta paskaa.
170 cm pitkä, 49 kg, b/c-kuppi ja ympärys 75/80.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pidät liivejä, jos olet pienirintainen. Ehkäise rintasyöpää jättämällä liivit pois. Nimittäin, epäilen, että rintasyövän suuret luvut johtuvat polyesterisistä rintaliiveistä, eli muovisista. Polyesteri valmistetaan maaöljystä, josta mjuovikin valmistetaan. Hengittävyys nolla. Lisäksi sopivatkin rintaliivit nostavat rintoja väärään asentoon ja haittaavat verenkiertoa.
En ole pienirintaisena pitänyt rintaliivejä kuin teininä hetken, sitten huomasin, miten ne rajoittivat kehollisen vapauden tunnettani.
Eri asia jos on isot ja painavat rinnat, joita pitää kannatella, ettei tule hartiakipuja. Muuten olen sitä mieltä, että naisia höynäytetään rintsikoissa. Samoin naisia höynäytetään korkkareissa, jotka ovat hyvin epäterveellisiä. Itseään feministeinä pitävät naisetkin käyttävät korkkareita, vaikká niiden ainoa tarkoitus o nostaa per se patriatkaaliselle katseelle kiihottavaan asentoon.
Jos rintani ovat kokoa 60G, ei ne kyllä pienet ole. 😃 Kuppi on samaa kokoa kuin vaikka 75D liiveissä, ympärys vaan on pieni. Ja todellakin ne tarvitsee tukea, nytkin on niskajumit pahana. Osittain varmaan siksi, kun joutuu pitämään ympärykseltä liian löysiä liivejä, jolloin ne ei tue tarpeeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 55kg,pituutta 163cm.
Liivikoko 80A.
No onhan pienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 55kg,pituutta 163cm.
Liivikoko 80A.No onhan pienet.
Niin on, mitä sitten?
käytän kokoa 60DD, tilaan Boux avenuelta kokoa 28DD
65DD. Pituus on 162cm ja paino 42kg.