Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te 160-165cm ja 48-53kg naiset, mikä on liivikokonne?

Vierailija
31.08.2021 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Ja ne kenellä on pienellä ympäryksellä (60-65), mistä ostatte liivinne? Oma kokoni on 60G, mutta käytän 65F, kun niitä edes jostain löytyy. 60 ympärystä en ole löytänyt.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 55kg,pituutta 163cm.

Liivikoko 80A.

Vierailija
2/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta olen löytänyt myös 65 ympärysmittaa. Mistöän en ole löytänyt 60 cm.

Usein käytän myös sirompia xs koon braletteja, mutta vain jos "tarpeeksi kangasta edessä" kuppikoko C, joten ei näyt hyvältä jos pursuaa.

Enimmäkseen olen kuitenkin ilman liivejä, mukavuussyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/48 täällä enkä ole varma muuta kuin, että ympärykseltään 60-65. Käytän vain xs ja 34-36 kokoisia noita alustoppeja, rintsikoilta näyttäviä ja hyvin sopii. Ihan hirveästi ei rinnat tukea tarvitse, on vähän kevyemmät imetystä jälkeen.

Vierailija
4/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliiveillä mennään.Itse joskus tilailin netistä... en muista sivua. 162cm 60f koko

Vierailija
5/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, 53 kg. Mun on tosi vaikea löytää sopivia liivejä, mutta käytin pitkään A75, se toimi edes jotenkuten. Nyt olen luopunut jaarituksia ja käytän Lindexin tai Cubuksen pehmeitä lievästi topattuja toppiliivejä koossa S tai M. Ovat ihan sairaan mukavia, suosittelen!

Vierailija
6/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rintava olet

Vierailija
7/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 cm, 53 kg. Mun on tosi vaikea löytää sopivia liivejä, mutta käytin pitkään A75, se toimi edes jotenkuten. Nyt olen luopunut jaarituksia ja käytän Lindexin tai Cubuksen pehmeitä lievästi topattuja toppiliivejä koossa S tai M. Ovat ihan sairaan mukavia, suosittelen!

JAARITUKSIA! Siis kaarituista :DDD

Vierailija
8/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kirjottaa ihan googleen 60G rintaliivit niin heti löytyy paljon kauppoja ja vaihtoehtoja, esim zalandolla on 31 vaihtoehtoa tuossa koossa. Osasir kuitenkin googlettaa myös vauva foorumin.

Vierailija
9/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 D ja viimeksi ostin Sokokselta Triumphin ja Mark&Spencerin. 60 ympärys on kyllä aika haasteellinen löytää... Olisikohan Bravissimolla...

Vierailija
10/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta olenkin löytänyt tuota 65F tai G kokoa ja niitä käyttänyt. Mutta mitta rintojen alta on minulla 63cm, niin 60 olisi parempi. Joidenkin taulukoiden mukaan jopa 55. Kun kokoa rinnoilla kuitenkin on. Urheiluliivejä käytän lähinnä urheillessa, niissäkin tulee vastaan koko ongelma. Ympärys vaatisi XS, mutta rinnat ei niihin mahdu. Varmaan joltain merkiltä löytyy, mutta on sitten hintaakin.

Ap

Vierailija
11/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubukselta olenkin löytänyt tuota 65F tai G kokoa ja niitä käyttänyt. Mutta mitta rintojen alta on minulla 63cm, niin 60 olisi parempi. Joidenkin taulukoiden mukaan jopa 55. Kun kokoa rinnoilla kuitenkin on. Urheiluliivejä käytän lähinnä urheillessa, niissäkin tulee vastaan koko ongelma. Ympärys vaatisi XS, mutta rinnat ei niihin mahdu. Varmaan joltain merkiltä löytyy, mutta on sitten hintaakin.

Ap

https://www.comexim.pl/en/11-balkonetki Täällä on 60 ympäryksiä. Joskus tuolta tilannut, lähetys ja palautus toimi ihan ok.

Vierailija
12/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

https://www.comexim.pl/en/11-balkonetki Täällä on 60 ympäryksiä. Joskus tuolta tilannut, lähetys ja palautus toimi ihan ok.

Niin ja on aika edullisia, jotain 40-50€ luokkaa, laatu on tosi hyvä. Ei ole mitään venyviä ritsoja.

Vierailija
13/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan vierastaa tuota netistä tilaamista, kun ei voi sovittaa. Että onko oikea koko. Etenkin jos ne tulee ulkomailta ja maksaa enemmän. Kun tuskin saa edes eteenpäin myytyä.

Vierailija
14/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan vierastaa tuota netistä tilaamista, kun ei voi sovittaa. Että onko oikea koko. Etenkin jos ne tulee ulkomailta ja maksaa enemmän. Kun tuskin saa edes eteenpäin myytyä.

Lumingeriessa on 60g kokoa. Liivejä voi sovittaa ja palautus on ilmainen.

Vierailija
15/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat jostain Cubukselta rintaliivejä? :D

Osta kunnon liikkeestä ja marise sitten jos senkin jälkeen tuntuu, ettei sopivia ole olemassa.

Vierailija
16/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostat jostain Cubukselta rintaliivejä? :D

Osta kunnon liikkeestä ja marise sitten jos senkin jälkeen tuntuu, ettei sopivia ole olemassa.

No kerrot varmaan sitten mistä kunnon liikkeestä niitä sopivia löytyy? Ei näillä mitoilla löydy monesta erikoisliikkeestäkään. Ja netistä ei houkuta tilaaminen tuurilla. Ja muuta vikaa näissä cubuksen liiveissä ei ole, kuin vähän väärä ympärys. Muuten ihan hyviä hintaan nähden. Mutta niin, alkuperäinen kysymys oli myös muiden samankokoisten liivikoko. Että kuinka paljon esimerkiksi tuo ympärys on suurimmalla osalla.

Vierailija
17/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumingeriessa on 60g kokoa. Liivejä voi sovittaa ja palautus on ilmainen.

Lumingerin mittojen mukaan pitäisi olla 55H. Ja sitä siellä ei sitten ole.

Vierailija
18/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm ja 55kg. Liivit on kokoa 70E/F ja Cubus on ainoa ns. normi vaatekauppa josta olen kokoa löytänyt, muissa kaupoissa taitaa 70 ympäryksellä koot loppua jo D:n kohdalla.

Aika paljon käytän myös urheilurintsikoita ja braletteja.

Vierailija
19/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70E

Vierailija
20/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän