Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin ei ole vessassa roskista?

Vierailija
03.10.2014 |

Tuli tuosta toisesta roskisketjusta mieleen, että joillakin ihmisillä kyläillessä on joutunut laittamaan sen käytetyn siteen takaisin omaan laukkuun kun vessassa ei ole roskista ollut. Taloissa on asunut sen ikäisiä naisia että on kuukautiset ja vessasta löytynyt käyttämättömiä siteitä, mutta ei roskista. Mihin ne vie ne?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön roskikseen vien. Ei tarvi tyhjentää kahta roskista sitten

Vierailija
2/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähentää roskia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännällä kuukuppi.

Vierailija
4/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en siteitä käytä, joten ei ole tullut mieleen hankkia roskista. Ei ole tarvetta hormonikierukan kanssa ja jos olisi, käyttäisin kuukuppia. Ne näkemäs siteet saattaa olla varasiteitä, tai vieraille tms... Meillä harvoin käy edes vieraita. Ite oon vienyt ihan vaan keittiön roskikseen kyläpaikassa, kun ei ole ollut vessaroskista. En viitti sidettä taskussa kauaa muhittaa...

Vierailija
5/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi. Ostin vessaan roskiksen vasta vauvan synnyttyä, vaippoja varten..

Vierailija
6/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vessassa ole roskista, vol. 204

Vierailija
7/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa ei ole roskista, koska semmoiselle ei ole tarvetta.

Vierailija
8/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ÄLÖTTÄVÄMPÄÄ kuin vessanroskis, jos vaihtaa kaksi sidettä päivässä kuljetettako te ne kaksi sidettä muovipussissa ulkoroskikseen vai säilöttekö te niitä viikon?

Vierailija
9/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien roskat keittiön roskikseen.

Vierailija
10/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on seinän takana keittiön roskis.

Vierailija
11/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:25"]

Tuli tuosta toisesta roskisketjusta mieleen, että joillakin ihmisillä kyläillessä on joutunut laittamaan sen käytetyn siteen takaisin omaan laukkuun kun vessassa ei ole roskista ollut. Taloissa on asunut sen ikäisiä naisia että on kuukautiset ja vessasta löytynyt käyttämättömiä siteitä, mutta ei roskista. Mihin ne vie ne?

[/quote]  Minulla ei ole kuukautisia, joten en tarvitse vessassa roskista. Toisaalta, jos olisi, ällöttäisi ajatus roskista muhivista kuukautissiteistä. Vein ne ennen keittiön roskikseen, koska se tyhjennetään kerran, kaksi päivässä. Vessan roskikset ihmisillä saattaa olla tyhjentämättä viikkojakin. Yök.

Vierailija
12/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole roskia mitä pitäis hillota vessassa. Pienenkin pussin täyttyminen kestäisi varmaan puoli vuotta tai yli.

Vierailija
13/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan sitä roskista vessassa muuhunkin kuin kuukatistuotteille. Meillä esimerkiksi sinne laitetaan vanupuikkoja ja -lappuja, tyhjät wc-paperihylsyt, tyhjät purtilot ja hammastahnatuubit ym.

Vierailija
14/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se wc-roskis alkaa haisee... mielummin vien keittiön roskikseen. Ja niin vien vieraillakin vaivihkaa ja sujautan syvälle roskiksen uumeniin. Tosin nyt olen raskaana ja sitä ennen ehti pari kuukautta olla kuukuppi käytössä. 

Vierailija
15/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta veripimpat ymmärtäisivät kiikuttaa eritteiset roskansa omaan roskikseensa.

Vierailija
16/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että muutamaa sidettä varten ei kannata pitää vessassa roskista. Mulla oli joskus vessassa suljettu roskis, vein silti siteet keittiön roskikseen ja en tyhjentänyt vessan roskista, kun sitä roskaa olis tullut niin vähän. Olipa sitten kerran kiva yllätys, kun se roskis alkoi haisemaan ja huomasin että siellä oli jonkun vieraan käytetty side ollut useamman kuukauden :S Siksi mulla ei oo nykyään enää ollenkaan vessassa roskista.

Vierailija
17/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:40"]

Tarvitaan sitä roskista vessassa muuhunkin kuin kuukatistuotteille. Meillä esimerkiksi sinne laitetaan vanupuikkoja ja -lappuja, tyhjät wc-paperihylsyt, tyhjät purtilot ja hammastahnatuubit ym.

[/quote]

Niin no siinähän niit mukavasti kerääntyykin viikkojen ellei kuukausienkin kuluessa...

*oksentaa*

Vierailija
18/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:40"]Tarvitaan sitä roskista vessassa muuhunkin kuin kuukatistuotteille. Meillä esimerkiksi sinne laitetaan vanupuikkoja ja -lappuja, tyhjät wc-paperihylsyt, tyhjät purtilot ja hammastahnatuubit ym.
[/quote]

Meillä ei.

Vierailija
19/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisisi kun sitä harvoin tyhjennetään. Meillä kaikki osaavat viedä roskansa pumpulipuikoista siteisiin keittiön roskikseen.

Vierailija
20/34 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä on syynä kuukuppi, ja ennen sitä vein siteet keittiön roskikseen. Ei sinne vessan roskikseen tullut laitettua oikein mitään muuta kuin niitä siteitä (joita mulla ei oo ollut nyt yhdeksään vuoteen), joten tuntui tyhmältä että niitä pitäisi kerryttää johonkin pikkuroskikseen haisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme