Varasin 100€ ruokaan
Tällä hetkellä vain sen verran rahaa. Se näyttääkin menevän lapsen kypärään ja lenkkareihin jotka on molemmat rikki. Onneksi viikon lopussa tulee edes vähän rahaa. Onko muita yhtä köyhiä?
Kommentit (30)
No voi että. Viikon lopussa tulee rahaa etkä sinä selviä satasella sinne asti. Mitä sä oikein ostat, merkkilenkkarit ja kaviaaria?
Halpa-Hallista kypärä 20e, samoin lenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Halpa-Hallista kypärä 20e, samoin lenkkarit.
Tokmannilta aion katsoa kun Halpa-Hallia ei ole.
Yrittäkää nyt oikeasti etsiä töitä. Työssä käyvällä on aina mahdollisuuksia jatkossakin. Tuilla elävällä on vain pelko tukien menetyksestä. Lapsikin voi pari viikkoa odotella kenkiä ja sitä kypärää. Sekin kasvattaa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt oikeasti etsiä töitä. Työssä käyvällä on aina mahdollisuuksia jatkossakin. Tuilla elävällä on vain pelko tukien menetyksestä. Lapsikin voi pari viikkoa odotella kenkiä ja sitä kypärää. Sekin kasvattaa luonnetta.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. ap
Kai sillä ipanalla muitakin kenkiä on, käyttäjään niitä. Eikä pyöräilykypärä ole mikään välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saat lisäksi asumistukea, toimeentulotukea, elarit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saat lisäksi asumistukea, toimeentulotukea, elarit jne.
Ihan pienimmän elarin saan.
Vierailija kirjoitti:
Kirppareillakin pyörii kypäriä. Etsi Torista myös. Ei kannata kalleinta ostaa jos ei ole rahaa.
Käytetty kypärä on turvallisuusriski!
No niin on mullakin pienet tulot mutta koskaan ei ole tili nollilla.
Sulla on liian isot menot.