Tapasin ihmisen joka kertoi, että hän ei lääkärin todistuksella voi käyttää maskia
Olin hänen kanssaan monta tuntia samassa tilassa. Tämä henkilö huusi isolla äänellä, hohotti ja räkäpisarat lenteli suusta. Millä oikeudella nää keuhkovammaset levittää räkäänsä muihin???
Kommentit (23)
Juuri näin,pysy ite kotona jos noin pelottaa!! Aivan hullua että muutamat kuoleman pelkoiset kuvittelevat voivansa pakottaa kaikki omaan sekoiluunsa. Tässä maassa ei ole maskipakkoa ja piste!
Miksei voi käyttää edes visiiriä? Estäisi ainakin ylös ja suoraan lentävät pisarat.
Sinä et ole perehtynyt tutkimuksiin, joissa maskit on todettu tyhjänpäiväksiksi k-viruksen torjunnassa.
Maskilla yritetään pitää yllä kamalan viruksen uskottavuutta.
Tällä mielipiteelläni olen salaliittoteoriitikko ja foliohattu. Onhan näitä keskustelun ja kyseenalaistaminen hyssyttely-yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole perehtynyt tutkimuksiin, joissa maskit on todettu tyhjänpäiväksiksi k-viruksen torjunnassa.
Maskilla yritetään pitää yllä kamalan viruksen uskottavuutta.Tällä mielipiteelläni olen salaliittoteoriitikko ja foliohattu. Onhan näitä keskustelun ja kyseenalaistaminen hyssyttely-yrityksiä.
Sitä sinäkään et voi kieltää, että niitä suusta lentäviä räkäpisaroita se maski kyllä pysäyttää.
Hän vietti monta tuntia ahdistuneen psyykehäiriöisen kanssa ja tässä kiitos, jo on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä henkilö huusi isolla äänellä, hohotti ja räkäpisarat lenteli suusta. Millä oikeudella nää keuhkovammaset levittää räkäänsä muihin???
Mikä ihmeen keuhkovamma? Oletko varma, että et itse ole joskus flunssassa ollut jossain keuhkoamassa?
Eikä sinulla taida läheisiäkään olla, nehän vain levittelisi räkäänsä sinuun kuin keuhkovammaiset... voi voi...
Ihmiset on niin tolkuttoman itsekkäitä omaan napaansa tuijottajia. Meillä on parikuukautinen vauva ja jos vaan mitään ikinä pystytään tekemään hänen varjelemiseksi koronalta tai miltään muultakaan taudilta, se tehdään. Mutta ikävä kyllä pakolliset, kuten ruokaostokset ja neuvolat, on pakko hoitaa näiden räkää sylkevien itsekeskeisten p*skiaisten seassa.
Vierailija kirjoitti:
Olin hänen kanssaan monta tuntia samassa tilassa. Tämä henkilö huusi isolla äänellä, hohotti ja räkäpisarat lenteli suusta. Millä oikeudella nää keuhkovammaset levittää räkäänsä muihin???
Ehkä en tiedä aivan kaikkea, mutta jotakin uskon tietäväni.
Jos jonkun ihmisen hapensaanti on niin vähäistä, ettei hän voi käyttää maskia tai hengityssuojainta, se melkein pitäisi näkyä hänen olemuksestaan ja tekemisistään. Sellainen ihminen ei juokse, eikä pysty tekemään työtä. Jopa runsas puhuminen tuottaisi vaikeuksia. Sellaiset ihmiset liikkuvat vain harvoin yleisillä paikoilla.
Olen lukenut keuhkosairauksia vakituisesti hoitavan lääkärin kirjoituksia, hänen mielestään esim. Asthmaa sairastavat ihmiset voivat pitää FFP2/FFP3 hengityssuojaimia ja heille se on erityisen tärkeää, koska mahdollinen koronavirus tartunta olisi heille erityisen haitallinen.
Kannattaa suhtautua aina kunnioittavasti myös niitäkin ihmisiä kohtaan, jotka eivät käytä maskeja ja hengityssuojaimia. Jokin syy heilläkin on käytökseensä.
Jos joku vetoaa terveydelliseen syyhyn, tahtoisi heti tietää, mikä se syy oikein on.
Kertokaa te enemmän tietävät, mikä sairaus olisi sellainen, joka todella voisi estää hengityssuojaimen käyttämisen ?
Yllättävän monella on tämmöinen ”lääkärintodistus”, jonka saa ilmeisesti jollainen älyllisellä kehitysviivästymällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskilla yritetään pitää yllä kamalan viruksen uskottavuutta.Tällä mielipiteelläni olen salaliittoteoriitikko ja foliohattu. Onhan näitä keskustelun ja kyseenalaistaminen hyssyttely-yrityksiä.
Sitä sinäkään et voi kieltää, että niitä suusta lentäviä räkäpisaroita se maski kyllä pysäyttää.
Sen maski tekee. Mitään muuta hyötyä siitä ei juuri ole. Ainakaan kangas/kirurginmaskit. Sitten kun on ffp2 tai parempi, se jo suojaa jossain määrin.
Jaa, minulla on todistus rytmihäiriöiden vuoksi kardiologilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun ihmisen hapensaanti on niin vähäistä, ettei hän voi käyttää maskia tai hengityssuojainta, se melkein pitäisi näkyä hänen olemuksestaan ja tekemisistään. Sellainen ihminen ei juokse, eikä pysty tekemään työtä. Jopa runsas puhuminen tuottaisi vaikeuksia. Sellaiset ihmiset liikkuvat vain harvoin yleisillä paikoilla.
Olen lukenut keuhkosairauksia vakituisesti hoitavan lääkärin kirjoituksia, hänen mielestään esim. Asthmaa sairastavat ihmiset voivat pitää FFP2/FFP3 hengityssuojaimia ja heille se on erityisen tärkeää, koska mahdollinen koronavirus tartunta olisi heille erityisen haitallinen.
Kannattaa suhtautua aina kunnioittavasti myös niitäkin ihmisiä kohtaan, jotka eivät käytä maskeja ja hengityssuojaimia. Jokin syy heilläkin on käytökseensä.
Jos joku vetoaa terveydelliseen syyhyn, tahtoisi heti tietää, mikä se syy oikein on.
Kertokaa te enemmän tietävät, mikä sairaus olisi sellainen, joka todella voisi estää hengityssuojaimen käyttämisen ?
Ainakin sairaalassa suurin osa potilaista joilta maskia ei vaadita on mielenterveyspotilaita. Joskus se ahdistus käy niin suureksi ettei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin,pysy ite kotona jos noin pelottaa!! Aivan hullua että muutamat kuoleman pelkoiset kuvittelevat voivansa pakottaa kaikki omaan sekoiluunsa. Tässä maassa ei ole maskipakkoa ja piste!
Paitsi isossa osassa työpaikkoja ja jos se jatkuu, se on rokottamattomien syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve järki. Miksi pitää hyödytöntä maskia, jonka kanssa hapensaanti heikkenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maski estää isot pisarat ja siitä voi olla hyötyä, jos sinulla on se tauti. Suurin tartuntariski on kuitenkin pienissä pisaroissa, jotka jäävät ilmaan leijumaan. Ne pääsevät helposti kulkemaan maskin ohi molempiin suuntiin. Aasiassa tuo maski liittyy kohteliaisuuteen enemmän kuin taudin levittämiseen.
Kyllähän maskin käyttö alkuun tuntui oudolta, mutta nopsaan tottui. Puolisoni,jolla on kaksi vakavaa keuhkosairautta voi käyttää maskia, ja tarkasti käyttääkin, sillä hänelle tartunta olisi luultavasti kohtalokas.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän maskin käyttö alkuun tuntui oudolta, mutta nopsaan tottui. Puolisoni,jolla on kaksi vakavaa keuhkosairautta voi käyttää maskia, ja tarkasti käyttääkin, sillä hänelle tartunta olisi luultavasti kohtalokas.
Toivottavasti sinulla ja sinun puolisollasi on käytettävissä FFP2/FFP3-hengityssuojaimia. Oikeastaan oletan teidän käyttävän sellaisia.
No pysy itse kotona jos olet noin neuroottinen.