Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pystyisin laihduttamaan ilman että tilanne karkaa käsistä

Vierailija
30.08.2021 |

Muutama liika kilo tullut jotka haluaisin karistaa. Mitat 155/54. Ongelmana kuitenkin se kun laihdutus karkaa käsistä. Syömishäiriö taustaa ja koen etten osaa saatika pysty laihduttamaan normaalilla terveellä tavalla vaan koko elämä pyörii vain kaloreiden, laihdutuksen sekä ahdistuksen ympärillä. Kuinka voisin pysyä terveellä linjalla ja pudottaa sen muutaman kilon ilman että siitä tulee pakkomielle josta stressaan 24/7?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut laihduttaminen ilman vaakaa. Silloin ei tule pakkomiellettä siitä että pitää saavuttaa joku tietty paino. Ettei petkuttaisi itseään pitää toki joku keino olla edistymiseen. Minä seuraan laihtumista peilistä sekä tietyillä kriittisillä vaatteilla, kuten joustamattomilla farkuilla.

Vierailija
2/3 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata lihasta. Lihakset kuluttaa enemmän ja läski palaa. Ei millään napeilla ja lisäravinteilla kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on auttanut laihduttaminen ilman vaakaa. Silloin ei tule pakkomiellettä siitä että pitää saavuttaa joku tietty paino. Ettei petkuttaisi itseään pitää toki joku keino olla edistymiseen. Minä seuraan laihtumista peilistä sekä tietyillä kriittisillä vaatteilla, kuten joustamattomilla farkuilla.

Tämä toimii. Itsekin laihduttanut ilman vaakaa ~30kg. Nyt taas viimeisten n. 10kg kanssa olen ottanut vaa'an käyttöön ja ei ollut hyvä idea. Kaikesta muusta huomaa että paino tippuu mutta vaaka ei näytä sitä siinä tahdissa kuin olettaisi tai toivoisi, on todella turhauttavaa. Nyt parempi taas jättää punnitseminen vähemmälle, 1krt kuukaudessa varmaan ihan sopiva väli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi