Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ME & I kauppiaita (tai asiasta tietäviä) paikalla?

Vierailija
03.10.2014 |

Yksinkertainen kysymys: Tienaako sillä hommalla oikeasti ja kuinka paljon ja miten paljon se vaatii (aikaa/vaivaa)?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on aika rumia kuoseja useimmat. Tuolla perhekerhossa melkein joka kersalla on niitä päällä.

Vierailija
2/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein hommaa useamman vuoden kk-ansio vaihteli 500-3000e:n välillä. Riippuen omasta aktiivisuudesta/missä kohtaa kautta mentiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...2kk vuodessa ei ole myyntiä. Keskimyynnit nykyään suurempia ja huiput voivat tienata reilusti yli 10000e/kk.

Vierailija
4/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pari ystävää me&i-myyjinä ja ahdistaa ihan tosissaan se painostus. Pitäisi pitää kutsuja ja pitäisi ostaa vaatteita, vilkaista ale-listaa. Usein totean että ei ole nyt rahaa vaikka oikea syy on että en osta kun painostavat kokoajan.

Älä ala me&i-myyjäksi. Mun mielestä älytöntä alkaa "tienaamaan" kiskomalla rahan ystävien, sukulaisten ja heidän ystävien ja sukulaisten selkänahoista.

Vierailija
5/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:10"]

...2kk vuodessa ei ole myyntiä. Keskimyynnit nykyään suurempia ja huiput voivat tienata reilusti yli 10000e/kk.

[/quote]

Joo näinhän mullekin väitettiin ja hölmö uskoin.

t. Se 6kk hommaa tosissaan tehnyt.

Vierailija
6/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:16"]Itsellä pari ystävää me&i-myyjinä ja ahdistaa ihan tosissaan se painostus. Pitäisi pitää kutsuja ja pitäisi ostaa vaatteita, vilkaista ale-listaa. Usein totean että ei ole nyt rahaa vaikka oikea syy on että en osta kun painostavat kokoajan.

Älä ala me&i-myyjäksi. Mun mielestä älytöntä alkaa "tienaamaan" kiskomalla rahan ystävien, sukulaisten ja heidän ystävien ja sukulaisten selkänahoista.
[/quote]

No en todellakaan ala myyjäksi! Sukulaisnainen niitä kauppaa ja mua ärsyttää!!! Taidan lyödä välit poikki, en jaksa enää tätä painostusta :/ Ap

Vierailija
7/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää myyjät on niin kovaa bisnesnaista ja yrittäjää olevinaan niitten lumppujensa kanssa :D

Vierailija
8/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaukseni on, että tuollaisissa kotimyyntikuvioissa yleensäkin se riippuu paljolti siitä, miten paljon työtä teet asian eteen ja miten myyntihenkinen olet.

Vierailija
10/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan riippuu omasta aktiivisuudesta jne, mutta noin suurin piirtein? Kymppejä, satasia, tonneja??? Ap

Vierailija
11/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:20"]Joo varmaan riippuu omasta aktiivisuudesta jne, mutta noin suurin piirtein? Kymppejä, satasia, tonneja??? Ap
[/quote]

Tonneista vaan voit unelmoida. Kympit realistisempia

Vierailija
12/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa päästä kavereista ja tutuista eroon alta aikayksikön, on yrittää niiden lompakolle vetoamalla ystävyyteen ja omaan rahan tarpeeseen. Jos tunnemme ja alat tuputtamaan, se on moro!

Vierailija
13/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:16"]Itsellä pari ystävää me&i-myyjinä ja ahdistaa ihan tosissaan se painostus. Pitäisi pitää kutsuja ja pitäisi ostaa vaatteita, vilkaista ale-listaa. Usein totean että ei ole nyt rahaa vaikka oikea syy on että en osta kun painostavat kokoajan.

[/quote]

No en todellakaan ala myyjäksi! Sukulaisnainen niitä kauppaa ja mua ärsyttää!!! Taidan lyödä välit poikki, en jaksa enää tätä painostusta :/ Ap
[/quote]

Kuka höhlä edes lähtee hommaan ja luulee myyvänsä vain tutuille ja sukulaisille. Sukulaisistani joku piti ehkä kutsut kerran kaudessa, samoin ystävistäni. Kutsuja pidin niille ketkä niitä halusi pitää. Nautin työstä ja hyvin tienasi. Ja nuo huipputulot todella löytyvät Suomesta, mutta eihän niihin rivimyyjä pääse. Hyvin silti tienaa. T:11

Vierailija
14/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:08"]Itse tein hommaa useamman vuoden kk-ansio vaihteli 500-3000e:n välillä. Riippuen omasta aktiivisuudesta/missä kohtaa kautta mentiin.
[/quote]

Ja sitten heräsit

Vierailija
15/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttu joka on ollut tosi kauan me&i-myyjänä ja luulen että tienaa ihan hyvin, koska on sitä jo vuosia tehnyt. Kai olis jo lopettanut, jos ei tienais. On hyvä hommassaan ja hänen fb-ryhmässäkin paljon ihmisiä. Luulen, että koska on ollut hommissa jo niin kauan, on saanut paljon hyviä vakkariasiakkaita.

Vierailija
16/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo todellakaan ryhtymässä kyseiseen hommaan, vaan mietin laitanko välit poikki yhteen sukulaiseen joka tyrkyttää jatkuvasti niitä ylihintasia rättejään. Ja suuttuu ku sanon et ei kiinnosta, enkä suostu järkkäämään kutsuja! Ihmettelen vaan kuka hullu tohon hommaan lähtee jos siitä ei edes tienaa kunnolla! Ap

Vierailija
17/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijausta...

Vierailija
18/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein hommaa 6kk, useammat kutsut viikossa. Kun miinusti bensat yms. kulut, tulos oli tasan plus miinus nolla. En suosittele.

Vierailija
19/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:08"]Itse tein hommaa useamman vuoden kk-ansio vaihteli 500-3000e:n välillä. Riippuen omasta aktiivisuudesta/missä kohtaa kautta mentiin.
[/quote]

Ja sitten heräsit
[/quote]

Kannattaa muistaa, että työaika per kutsut oli n.2-4h tilauksineen, joten tuntipalkka oli hyvä. Ihan surkeimmilla kutsuilla tienasi 20e/h, parhailla 100e/h. En kyllä rahan vuoksi lopettanut, työ vain alkoi maistua puulta. T:11

Vierailija
20/20 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&i pilvipotkupuku olisi ihana :)

Mutta ei meidän kukkarolle hyvä

Ajatelkaa yks potkupuku sillähän saa vaikka mitä 19€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän